SEE ICT pokreće ‘Social Media Akademiju’ za obuku digitalaca

SEE ICT pokreće intenzivni kurs za digitalni marketing – ‘Social Media Akademiju’

Društvene mreže odavno su postale deo naše svakodnevnice, a sve je veći broj onih koji danas i od njih žive. Sa ciljem podizanja svesti o ovoj profesiji, udruženje SEE ICT pokrenulo je Social Media Akademiju - intenzivni šestonedeljni kurs koji polaznicima pruža sva neophodna znanja za posao ‘social media’ tj. ‘community’ menadžera i kreiranje kampanja na društvenim mrežama.

socialmedia

Da je komunikacija na društvenim mrežama veština budućnosti, možda i najbolje govori istraživanje Digital Safari u kome stoji da je 90% ispitanih kompanija u Srbiji danas prisutno na Internetu, dok 92% njih planira da investira u poboljšanje svoje vidljivosti. Ta vidljivost možda je i najuočljivija na društvenim mrežama, a udruženje SEE ICT prepoznalo je veliku prazninu na tržišta rada kada su u pitanju social media marketing stručnjaci. U prevodu – nedostaje nam ljudi koji će se baviti društvenim mrežama.

Upravo iz tog razloga kreirana je Social Media Akademija. Zamišljen kao intenzivni program tokom kojeg će učesnici savladati osnovna znanja komunikacije na društvenim mrežama, kurs nastoji da pripremi polaznike za posao zahvaljujući novim znanjima, praktičnoj nastavi i obaveznim ličnim projektima.

„Nekolicina kvalitetnih ljudi dobija poslove koja neretko mora da odbije“, izjavila je za Netokraciju Dunja Lazić, jedna od idejnih tvoraca ovog kursa. Dunja kaže da je program oblikovan tako da pokrije sve aspekte komunikacije i marketinga na društvenim mrežama, dodajući da će zbog praktičnog dela edukacije veliki broj polaznika biti u prilici da ubrzo po završetku kursa, pronađe posao ili praksu gde će stečena znanja moći odmah da primeni.

Konkretna znanja i veštine

Da program nije zamišljen samo kao kratki kurs koji za cilj ima promociju soft skill veština, uverila nas je Tijana Popadić, menadžer za društvene mreže pri sajtu trcanje.rs. Popadić ističe da je program oblikovan tako da polaznike pripremi za vođenje naloga (velikih ili malih brendova), te kreiranje kampanja koje štede novac, a koje iskorišćavaju kreativnost i viralnost, dosežući do nove publike na ovim kanalima:

Želimo da profesionalizujemo ovu oblast. Osnovna ideja je da polaznicima pružimo konkretna znanja i veštine koje će im omogućiti lakše zaposlenje, ali i razvijanje sopstvenog proizvoda, bloga ili sajta.

sma

Tokom šest nedelja, koliko će trajati Social Media Akademija, polaznicima će se obratiti vrsni stručnjaci u svojim oblastima, dolazeći iz različitih grana privrede – od korporacija preko NGO, pa sve do marketinških agencija. Dunja Lazić i Tijana Popadić vodiće pomenuti kurs, dok se među predavačima nalaze Marko Stefanović (Samsung Srbija), Miloš Raičević (Telenor Srbija), Maja Jovanović (Fullhouse Ogilvy), Jelena Vasilev (Erste Banka), Marko Marjanović (Ovation BBDO) i Ivan Živković (Pioniri).

Otvorene prijave, early bird’ cena do 25. marta

Iz udruženja SEE ICT kažu da će praktične radionice biti održane u malim grupama, sa fokusom na interaktivnost, zabavan i efikasan metod učenja, pri čemu je za najbolje polaznike obezbeđena i stručna praksa. Cena programa iznosi 350 evra do 25. marta kao poseban early bird popust za najbrže. Nakon tog datuma cena skače na 400 evra, pri čemu iz udruženja napominju da je moguće i plaćanje u ratama.

Više informacija o Social Medija Akademiji dostupno je na zvaničnom sajtu.

Ostavi komentar

    • Dunja Lazić

      Dunja Lazić

      17. 3. 2015. u 15:34 Odgovori

      Ćao, nažalost ne 🙁 Kurs nije prilagođen za online učenje ali možda ćemo u sledećoj generaciji uključiti i online kurs za sve koji ne mogu da prisustvuju predavanjima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.