Da li su nam na Slacku potrebni audio kanal i priče kao na Instagramu? E, pa, dobijamo ih - Netokracija.rs

Da li su nam na Slacku potrebni audio kanal i priče kao na Instagramu? E, pa, dobijamo ih

Slack se sprema da u svoj program za komunikaciju uvede priče slične onim na Instagramu, ali i mogućnost snimanja audio zapisa - i to pre kraja 2020 godine. Nove funkcije nastaju zbog prelaska na 'remote' režim rada van kancelarija u eri pandemije.

Iz Slacka se nadaju da bi ove funkcije mogle smanjiti stalne video pozive ili neefikasna dopisivanja, dok bi sa druge strane u okviru jednog servisa Slack omogućio lakšu interakciju i komunikaciju sa kolegama. Jedan od glavnih razloga za integraciju pomenutih opcija jeste upravo pomenuta pandemija i činjenica da većina zaposlenih i dalje radi od kuće, a da je povratak u kancelarije postepen.

Iako su Instagram priče kreirane kako bi se svakodnevna životna iskustva delila sa prijateljima i porodicom, Slack priče zapravo nisu o video snimcima vaših kućnih ljubimaca, omiljenoj hrani ili odmorima. Iz ove kompanije na ovu funkciju gledaju kao na način na koji se zaposlenima ostavlja mogućnost da jednostavno i lako obaveste svoje kolege o poslovnim obavezama za određeni dan.

Štaviše, treba imati na umu da Slack još uvek eksperimentiše i izrađuje prototip i testnu verziju nove funkcije, na koji način će se priče prikazivati, ali ovi kratki video zapisi trebalo bi da se pojave kao sastavni deo kanala na ovom servisu, omogućavajući ljudima da ih koriste kao način međusobne komunikacije sa drugima ili čak kao oblik ažuriranja statusa, piše The Verge.

Trebaju li su nam potrebne nove promene na Slacku?

Kada već govorimo o Slacku kao jednom od najpoznatijih kanala za korporativnu komunikaciju, koji i sami koristimo u Netokraciji, moramo se osvrnuti na to da ovaj servis nikada ranije nije polagao velike nade u video pozive. Sa druge strane, ogromna ekspanzija Zoom-a za vreme pandemije nam je pokazala da je potreba za video pozivima veća nego ikada pre.

To su shvatili i u Slacku koji se ove godine udružio sa Amazonom kako bi prešao na servis za glasovne i video pozive Chime. Upravo ovo partnerstvo pomoglo je Slacku da krene postepeno sa uvođenjem pomenutih opcija u istoimeni servis, što je ukratko prokomentarisao i CEO Slacka Stjuart Baterfild, a koji je dodao sledeće:

Video konferencije i pozivi očigledno neće nestati, ali mislim da je to nasledstvo objedinjene komunikacije kao kategorije u proteklih 20 godina. Mislim da će tokom sledećih 20 godina, posebno s obzirom na ekspanziju koja se dešava sa našim mobilnim uređajima, svi smatrati da će video pozivi biti rutina i podrazumevano sredstvo svakodnevne komunikacije.

Slack bi uskoro mogao da ubaci i audio kanal kao opciju za komunikaciju između kolega, kao na servisu Discord.

Pored već pomenutih priča, Slack takođe planira da uvede i opciju instant voice kako bi kolege i putem glasovnih poruka mogli da komuniciraju. Sve ovo moglo bi da podseća na opciju koju ima recimo Discord – a radi se o zasebnom audio kanalu gde ljudi mogu ulaziti i izlaziti po potrebi i tako stupiti u komunikaciju sa svojim kolegama.

Čini se da će ova funkcija posebno biti zanimljiva za male i agilnije timove u kojima se komunikacija odvija često i u većini slučajeva brzo, bez zakazivanja termina radi diksusije o projektima, idejama i slično.

Nove audio i video funkcije su još uvek u fazi prototipa u Slacku, ali Baterfild napominje da bi trebalo da stignu u nekom trenutku ove godine. Iako će nova funkcija za početak biti u beta fazi, ostaje da se vidi na koji način i koliko bi korporacije i drugi timovi koji koriste Slack mogli da je upotrebljavaju.

Činjenica je da su se mnogi timovi već prilagodili i za ovo vreme i uigrali kada je reč o remote radu, pa će ostati otvoreno pitanje o tome koliko i na koji način bi zaposleni mogli da koriste navedene funkcije. Ako mene pitate, Slack je i sa onim što sada ima i više nego funkcionalan alat.

Pomenute novine će ga svakako obogatiti ali isto tako sumnjam da će se koristiti često jer ljudi su navikli na proverene metode jednog servisa ili više servisa. Takođe, Slacku će trebati vremena da „ispegla“ i u potpunosti „utegne“ nove opcije da rade stabilno i fluidno. Istina, biće i onih kojima će sve ovo biti i više nego potrebno.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.