Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju! - Netokracija.rs

Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju!

Da li ste čuli za Ultra Music Festival? Ukoliko niste šanse su velike da vas svet elektronske muzike i ne zanima previše, ali u pitanju je događaj koji okuplja stotine hiljada posetilaca, te važi za jedan od najvećih, najvažnjih i sveukupno ‘naj naj’ muzičkih festivala. Kako iskoristiti masovnost u marketinške svrhe - otkrivaju nam predstavnici Samsunga za Balkan koji su osmislili #UltraGalaxyS6 kampanju, a koju ste sredinom jula sigurno zapazili na društvenim mrežama.

Samsung_Ultra_main

Kako generisati priču o novim modelima pametnih telefona koje vaša kompanija nudi, a pritom iskoristiti momentum za kreiranje unikatnog sadržaja na društvenim mrežama? Pa, pomaže ukoliko ste Samsung koji je između ostalog bio jedan od sponzora Ultra festivala u Splitu sredinom jula, a koji je odlučio da u priču uključi i social media influensere, obraćajući se tako digitalcima i podižući svest o svojim proizvodima.

U razgovoru za Netokraciju, Marko Stefanović, regionalni digitalac kompanije Samsung, rekao je da je tim znao da moraju uraditi nešto drugačije ovog puta, te je odluka pala da se angažuju popularni influenseri i blogeri koji će doživeti Ultra iskustvo, a koji će svoj put i muzičku avanturu zabeležiti objektivima novih uređaja i podeliti ih sa mnogobrojnim fanovima i pratiocima na društvenim mrežama.

Dream team’ spreman za akciju

Karla Andrić, Matija Raos, Slobodan Radić, Nemanja Maraš, Nejc Simšič i Anže Frantar odabrani su kao predstavnici koji će zabeležiti nezaboravne momente festivala i generisati dodatni sadržaj koji će se lajkovati i šerovati društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter te ponajviše Instagram kao svima nam (možda) i najomiljenija društvena mreža.

Oružje izbora, Samsung Galaxy S6 i S6 edge, a tokom kampanje ostvareni su sledeći rezultati. Iako reach prednjači na Facebooku gde je dostignuto više od 1.072.803 korisnika, svakako impresivan učinak ostvaren je upravo na Twitteru (reach 192.848 korisnika, 433.582 impresija), stavljajući nam do znanja da UGC (user generated content) odlično prolazi na društvenoj mreži koja prevashodno obiluje kratkim postovima tj. najrelevantnijim informacijama. Što se Instagrama tiče, zabeleženo je 647.687 impresija, tj. dosegnuto 44 hiljade korisnika pirom regiona.

Veliki broj USG postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.
Veliki broj UGC postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.

Komentarišući učinak postova, iz Samsunga su izjavili:

Ukoliko se cela avantura sagleda sa matematičke strane, po rezultatu dobijamo totalni overtaking društvenih medija u tom periodu. U tih par dana trajanja kampanje imali smo preko 900 objava sa reach-em iznad 1.300.000 na teritoriji Hrvatske, Slovenije i Srbije!

Svaki post je imao veze sa Samsung Galaxy S6 uređajem, zato što su se tim telefonom sve slike zabeležile, a i uređaji su korišćeni i za samu komunikaciju u tom periodu. Naučili smo da se sinergijom svih kanala na društvenim mrežama može postići mnogo, ali ukoliko brend komunikaciju ukombinujete i sa predstavnicima Internet zajednice – u tom slučaju sam benefit postaje nemerljivo veći.

Digitalni deo Dalmacije

I dok je sam festival okupio neka od najvećih imena elektronske muzike, te gotovo 20 najpopulanrijh svetskih DJ-eva, sam Split tih dana privukao je oko 200 hiljada posetilaca od kojih su mnogi spazili Ultra Samsung crew (ekipu, jelte), a koji su svakako bili prepoznatljivi i na ulici. Ipak, najveći učinak ostvaren je upravo na polju digitala – što je i bio cilj same kampanje: obratiti se mlađoj, mobile-first generaciji koja uživa u elektronskoj muzici, a koja nove tehnologije doživljava kao produžetak svoje ličnosti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Gaming

Ovi momci su vicešampioni eEuro 2020 i profesionalni PES igrači u Srbiji

Većina muške populacije je u školskim danima provodila vreme igrajući čuveni PES sa svojim drugarima. Još tada se znalo ko je glavni u kraju, ko ima talenta za ovu igru i ko 'puni mreže' protivnicima. Upravo taj 'PES talenat', Marko Roksić Roksa i Stefan Slavković Kepa podigli su na profesionalni nivo igranja ove igre, napravivši sjajne individualne i reprezentativne rezultate na svetskom nivou.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Upoznajte Stefana Feješa, najmlađeg programera koji radi u GitHubu i jedinog koji dolazi iz Srbije

Stefan Feješ ima 20 godina, fakultet bi trebalo da završi 2022. godine, a već je kreirao šesti najbrže rastući 'open source' projekat u 2018. godini, govorio na nekim od najpoznatijih 'tech' konferencija širom sveta, a prošlog meseca postao je i najmlađi član GitHub tima.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Startapi i poslovanje

ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest sa ciljem da se podrži razvoj rešenja u oblasti ‘cyber’ bezbednosti

ICT Hub Venture, investicioni fond sa sedištem u Beogradu koji ulaže u startape u ranoj fazi razvoja, investirao je u Trickest, beogradski startap koji se bavi 'cyber' bezbednošću. Cilj je da se podrži razvoj 'cloud-based' platforme koja će omogućiti dinamično testiranje radi pronalaska slabih tačaka i ranjivosti svakog sistema.

Gaming

Kako sam sa C# prešao na C++ i zašto to ne bih uspeo bez mentora?

Industrija video igara definitivno napreduje - kako na svetskoj tako i na domaćoj sceni. Ono što doprinosi njenoj ekspanziji je prisustvo raznih besplatnih 'subscription' ili 'premium game engine'-a, među kojima se najčešće nailazi na rešenja koja koriste C# ili C++. Ovo je moja priča kako sam sa prvog programskog jezika prešao na drugi.

Startapi i poslovanje

Payoneer potvrdio: Kartice su ponovo aktivne za sve korisnike

Kompanija Payoneer upravo je potvrdila da su njihove Prepaid Mastercard kartice ponovo aktivne nakon što je prošle nedelje 'fintech' kompanija Wirecard, njihov provajder, proglasila bankrot.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.