Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju! - Netokracija.rs

Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju!

Da li ste čuli za Ultra Music Festival? Ukoliko niste šanse su velike da vas svet elektronske muzike i ne zanima previše, ali u pitanju je događaj koji okuplja stotine hiljada posetilaca, te važi za jedan od najvećih, najvažnjih i sveukupno ‘naj naj’ muzičkih festivala. Kako iskoristiti masovnost u marketinške svrhe - otkrivaju nam predstavnici Samsunga za Balkan koji su osmislili #UltraGalaxyS6 kampanju, a koju ste sredinom jula sigurno zapazili na društvenim mrežama.

Samsung_Ultra_main

Kako generisati priču o novim modelima pametnih telefona koje vaša kompanija nudi, a pritom iskoristiti momentum za kreiranje unikatnog sadržaja na društvenim mrežama? Pa, pomaže ukoliko ste Samsung koji je između ostalog bio jedan od sponzora Ultra festivala u Splitu sredinom jula, a koji je odlučio da u priču uključi i social media influensere, obraćajući se tako digitalcima i podižući svest o svojim proizvodima.

U razgovoru za Netokraciju, Marko Stefanović, regionalni digitalac kompanije Samsung, rekao je da je tim znao da moraju uraditi nešto drugačije ovog puta, te je odluka pala da se angažuju popularni influenseri i blogeri koji će doživeti Ultra iskustvo, a koji će svoj put i muzičku avanturu zabeležiti objektivima novih uređaja i podeliti ih sa mnogobrojnim fanovima i pratiocima na društvenim mrežama.

Dream team’ spreman za akciju

Karla Andrić, Matija Raos, Slobodan Radić, Nemanja Maraš, Nejc Simšič i Anže Frantar odabrani su kao predstavnici koji će zabeležiti nezaboravne momente festivala i generisati dodatni sadržaj koji će se lajkovati i šerovati društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter te ponajviše Instagram kao svima nam (možda) i najomiljenija društvena mreža.

Oružje izbora, Samsung Galaxy S6 i S6 edge, a tokom kampanje ostvareni su sledeći rezultati. Iako reach prednjači na Facebooku gde je dostignuto više od 1.072.803 korisnika, svakako impresivan učinak ostvaren je upravo na Twitteru (reach 192.848 korisnika, 433.582 impresija), stavljajući nam do znanja da UGC (user generated content) odlično prolazi na društvenoj mreži koja prevashodno obiluje kratkim postovima tj. najrelevantnijim informacijama. Što se Instagrama tiče, zabeleženo je 647.687 impresija, tj. dosegnuto 44 hiljade korisnika pirom regiona.

Veliki broj USG postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.
Veliki broj UGC postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.

Komentarišući učinak postova, iz Samsunga su izjavili:

Ukoliko se cela avantura sagleda sa matematičke strane, po rezultatu dobijamo totalni overtaking društvenih medija u tom periodu. U tih par dana trajanja kampanje imali smo preko 900 objava sa reach-em iznad 1.300.000 na teritoriji Hrvatske, Slovenije i Srbije!

Svaki post je imao veze sa Samsung Galaxy S6 uređajem, zato što su se tim telefonom sve slike zabeležile, a i uređaji su korišćeni i za samu komunikaciju u tom periodu. Naučili smo da se sinergijom svih kanala na društvenim mrežama može postići mnogo, ali ukoliko brend komunikaciju ukombinujete i sa predstavnicima Internet zajednice – u tom slučaju sam benefit postaje nemerljivo veći.

Digitalni deo Dalmacije

I dok je sam festival okupio neka od najvećih imena elektronske muzike, te gotovo 20 najpopulanrijh svetskih DJ-eva, sam Split tih dana privukao je oko 200 hiljada posetilaca od kojih su mnogi spazili Ultra Samsung crew (ekipu, jelte), a koji su svakako bili prepoznatljivi i na ulici. Ipak, najveći učinak ostvaren je upravo na polju digitala – što je i bio cilj same kampanje: obratiti se mlađoj, mobile-first generaciji koja uživa u elektronskoj muzici, a koja nove tehnologije doživljava kao produžetak svoje ličnosti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.

Karijere

Kako radoznalost i konstantno učenje oblikuju domaću IT industriju – iz ženskog ugla

Sedma po redu Ladies of New Business konferencija u organizaciji Netokracije okupila je prošle nedelje preko 100 dama koje su imale priliku da čuju zašto su pripadnice lepšeg pola veoma važan deo IT industrije.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.