Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju! - Netokracija.rs

Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju!

Da li ste čuli za Ultra Music Festival? Ukoliko niste šanse su velike da vas svet elektronske muzike i ne zanima previše, ali u pitanju je događaj koji okuplja stotine hiljada posetilaca, te važi za jedan od najvećih, najvažnjih i sveukupno ‘naj naj’ muzičkih festivala. Kako iskoristiti masovnost u marketinške svrhe - otkrivaju nam predstavnici Samsunga za Balkan koji su osmislili #UltraGalaxyS6 kampanju, a koju ste sredinom jula sigurno zapazili na društvenim mrežama.

Samsung_Ultra_main

Kako generisati priču o novim modelima pametnih telefona koje vaša kompanija nudi, a pritom iskoristiti momentum za kreiranje unikatnog sadržaja na društvenim mrežama? Pa, pomaže ukoliko ste Samsung koji je između ostalog bio jedan od sponzora Ultra festivala u Splitu sredinom jula, a koji je odlučio da u priču uključi i social media influensere, obraćajući se tako digitalcima i podižući svest o svojim proizvodima.

U razgovoru za Netokraciju, Marko Stefanović, regionalni digitalac kompanije Samsung, rekao je da je tim znao da moraju uraditi nešto drugačije ovog puta, te je odluka pala da se angažuju popularni influenseri i blogeri koji će doživeti Ultra iskustvo, a koji će svoj put i muzičku avanturu zabeležiti objektivima novih uređaja i podeliti ih sa mnogobrojnim fanovima i pratiocima na društvenim mrežama.

Dream team’ spreman za akciju

Karla Andrić, Matija Raos, Slobodan Radić, Nemanja Maraš, Nejc Simšič i Anže Frantar odabrani su kao predstavnici koji će zabeležiti nezaboravne momente festivala i generisati dodatni sadržaj koji će se lajkovati i šerovati društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter te ponajviše Instagram kao svima nam (možda) i najomiljenija društvena mreža.

Oružje izbora, Samsung Galaxy S6 i S6 edge, a tokom kampanje ostvareni su sledeći rezultati. Iako reach prednjači na Facebooku gde je dostignuto više od 1.072.803 korisnika, svakako impresivan učinak ostvaren je upravo na Twitteru (reach 192.848 korisnika, 433.582 impresija), stavljajući nam do znanja da UGC (user generated content) odlično prolazi na društvenoj mreži koja prevashodno obiluje kratkim postovima tj. najrelevantnijim informacijama. Što se Instagrama tiče, zabeleženo je 647.687 impresija, tj. dosegnuto 44 hiljade korisnika pirom regiona.

Veliki broj USG postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.
Veliki broj UGC postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.

Komentarišući učinak postova, iz Samsunga su izjavili:

Ukoliko se cela avantura sagleda sa matematičke strane, po rezultatu dobijamo totalni overtaking društvenih medija u tom periodu. U tih par dana trajanja kampanje imali smo preko 900 objava sa reach-em iznad 1.300.000 na teritoriji Hrvatske, Slovenije i Srbije!

Svaki post je imao veze sa Samsung Galaxy S6 uređajem, zato što su se tim telefonom sve slike zabeležile, a i uređaji su korišćeni i za samu komunikaciju u tom periodu. Naučili smo da se sinergijom svih kanala na društvenim mrežama može postići mnogo, ali ukoliko brend komunikaciju ukombinujete i sa predstavnicima Internet zajednice – u tom slučaju sam benefit postaje nemerljivo veći.

Digitalni deo Dalmacije

I dok je sam festival okupio neka od najvećih imena elektronske muzike, te gotovo 20 najpopulanrijh svetskih DJ-eva, sam Split tih dana privukao je oko 200 hiljada posetilaca od kojih su mnogi spazili Ultra Samsung crew (ekipu, jelte), a koji su svakako bili prepoznatljivi i na ulici. Ipak, najveći učinak ostvaren je upravo na polju digitala – što je i bio cilj same kampanje: obratiti se mlađoj, mobile-first generaciji koja uživa u elektronskoj muzici, a koja nove tehnologije doživljava kao produžetak svoje ličnosti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Propustili ste

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.

Kultura 2.0

Programeri, da li vam je zaista bitno da vam poslodavac obezbedi priliku za edukaciju – ili to možete i sami?

O tome da li su interni treninzi i budžeti za samousavršavanje 'nice to have' ili stvar bez koje se danas ne može, razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Startapi i poslovanje

CarGo predstavio biznis klasu i nova električna vozila, najavljen i sledeći krug investicija u flotu

Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja građana CarGo, predstavio je danas najnoviju biznis klasu koju čini 100 vozila, među kojima se nalazi i električni Jaguari I-Pace. Cilj je, kaže, podići kvalitet usluge ovog servisa uz poštovanje strogih ekoloških normi.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.