Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju! - Netokracija.rs

Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju!

Da li ste čuli za Ultra Music Festival? Ukoliko niste šanse su velike da vas svet elektronske muzike i ne zanima previše, ali u pitanju je događaj koji okuplja stotine hiljada posetilaca, te važi za jedan od najvećih, najvažnjih i sveukupno ‘naj naj’ muzičkih festivala. Kako iskoristiti masovnost u marketinške svrhe - otkrivaju nam predstavnici Samsunga za Balkan koji su osmislili #UltraGalaxyS6 kampanju, a koju ste sredinom jula sigurno zapazili na društvenim mrežama.

Samsung_Ultra_main

Kako generisati priču o novim modelima pametnih telefona koje vaša kompanija nudi, a pritom iskoristiti momentum za kreiranje unikatnog sadržaja na društvenim mrežama? Pa, pomaže ukoliko ste Samsung koji je između ostalog bio jedan od sponzora Ultra festivala u Splitu sredinom jula, a koji je odlučio da u priču uključi i social media influensere, obraćajući se tako digitalcima i podižući svest o svojim proizvodima.

U razgovoru za Netokraciju, Marko Stefanović, regionalni digitalac kompanije Samsung, rekao je da je tim znao da moraju uraditi nešto drugačije ovog puta, te je odluka pala da se angažuju popularni influenseri i blogeri koji će doživeti Ultra iskustvo, a koji će svoj put i muzičku avanturu zabeležiti objektivima novih uređaja i podeliti ih sa mnogobrojnim fanovima i pratiocima na društvenim mrežama.

Dream team’ spreman za akciju

Karla Andrić, Matija Raos, Slobodan Radić, Nemanja Maraš, Nejc Simšič i Anže Frantar odabrani su kao predstavnici koji će zabeležiti nezaboravne momente festivala i generisati dodatni sadržaj koji će se lajkovati i šerovati društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter te ponajviše Instagram kao svima nam (možda) i najomiljenija društvena mreža.

Oružje izbora, Samsung Galaxy S6 i S6 edge, a tokom kampanje ostvareni su sledeći rezultati. Iako reach prednjači na Facebooku gde je dostignuto više od 1.072.803 korisnika, svakako impresivan učinak ostvaren je upravo na Twitteru (reach 192.848 korisnika, 433.582 impresija), stavljajući nam do znanja da UGC (user generated content) odlično prolazi na društvenoj mreži koja prevashodno obiluje kratkim postovima tj. najrelevantnijim informacijama. Što se Instagrama tiče, zabeleženo je 647.687 impresija, tj. dosegnuto 44 hiljade korisnika pirom regiona.

Veliki broj USG postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.
Veliki broj UGC postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.

Komentarišući učinak postova, iz Samsunga su izjavili:

Ukoliko se cela avantura sagleda sa matematičke strane, po rezultatu dobijamo totalni overtaking društvenih medija u tom periodu. U tih par dana trajanja kampanje imali smo preko 900 objava sa reach-em iznad 1.300.000 na teritoriji Hrvatske, Slovenije i Srbije!

Svaki post je imao veze sa Samsung Galaxy S6 uređajem, zato što su se tim telefonom sve slike zabeležile, a i uređaji su korišćeni i za samu komunikaciju u tom periodu. Naučili smo da se sinergijom svih kanala na društvenim mrežama može postići mnogo, ali ukoliko brend komunikaciju ukombinujete i sa predstavnicima Internet zajednice – u tom slučaju sam benefit postaje nemerljivo veći.

Digitalni deo Dalmacije

I dok je sam festival okupio neka od najvećih imena elektronske muzike, te gotovo 20 najpopulanrijh svetskih DJ-eva, sam Split tih dana privukao je oko 200 hiljada posetilaca od kojih su mnogi spazili Ultra Samsung crew (ekipu, jelte), a koji su svakako bili prepoznatljivi i na ulici. Ipak, najveći učinak ostvaren je upravo na polju digitala – što je i bio cilj same kampanje: obratiti se mlađoj, mobile-first generaciji koja uživa u elektronskoj muzici, a koja nove tehnologije doživljava kao produžetak svoje ličnosti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

E-commerce

Zanateria je nova ‘online’ robna kuća iz Srbije koja okuplja preko 180 zanatlija, malih proizvođača i njihovih unikatnih proizvoda

Domaća scena izrade zanatskih proizvoda je u ekspanziji, pa je sve više manjih proizvođača koji traže svoje mesto na 'online' i 'offline' tržištu. U tome im može pomoći Zanateria - nova Internet robna kuća, čiji su osnivači za Netokraciju podelili svoju poslovnu priču.

Propustili ste

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?

Startapi i poslovanje

Nakon 10 godina u advertajzingu odlučili su da pokrenu restoran u Beogradu – zašto?

Tehnologija i hrana danas su nerazdvojni - kao meso i kiseli kupus. U priči koja sledi, otkrivamo kako je jedna beogradska agencija završila u food-tech vodama i upoznajemo vas sa novim konceptom restorana koji preti da u potpunosti promeni ovu industriju.