Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju! - Netokracija.rs

Šta Samsung i influenseri rade na Ultri? Tvituju, instagramuju, postuju!

Da li ste čuli za Ultra Music Festival? Ukoliko niste šanse su velike da vas svet elektronske muzike i ne zanima previše, ali u pitanju je događaj koji okuplja stotine hiljada posetilaca, te važi za jedan od najvećih, najvažnjih i sveukupno ‘naj naj’ muzičkih festivala. Kako iskoristiti masovnost u marketinške svrhe - otkrivaju nam predstavnici Samsunga za Balkan koji su osmislili #UltraGalaxyS6 kampanju, a koju ste sredinom jula sigurno zapazili na društvenim mrežama.

Samsung_Ultra_main

Kako generisati priču o novim modelima pametnih telefona koje vaša kompanija nudi, a pritom iskoristiti momentum za kreiranje unikatnog sadržaja na društvenim mrežama? Pa, pomaže ukoliko ste Samsung koji je između ostalog bio jedan od sponzora Ultra festivala u Splitu sredinom jula, a koji je odlučio da u priču uključi i social media influensere, obraćajući se tako digitalcima i podižući svest o svojim proizvodima.

U razgovoru za Netokraciju, Marko Stefanović, regionalni digitalac kompanije Samsung, rekao je da je tim znao da moraju uraditi nešto drugačije ovog puta, te je odluka pala da se angažuju popularni influenseri i blogeri koji će doživeti Ultra iskustvo, a koji će svoj put i muzičku avanturu zabeležiti objektivima novih uređaja i podeliti ih sa mnogobrojnim fanovima i pratiocima na društvenim mrežama.

Dream team’ spreman za akciju

Karla Andrić, Matija Raos, Slobodan Radić, Nemanja Maraš, Nejc Simšič i Anže Frantar odabrani su kao predstavnici koji će zabeležiti nezaboravne momente festivala i generisati dodatni sadržaj koji će se lajkovati i šerovati društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter te ponajviše Instagram kao svima nam (možda) i najomiljenija društvena mreža.

Oružje izbora, Samsung Galaxy S6 i S6 edge, a tokom kampanje ostvareni su sledeći rezultati. Iako reach prednjači na Facebooku gde je dostignuto više od 1.072.803 korisnika, svakako impresivan učinak ostvaren je upravo na Twitteru (reach 192.848 korisnika, 433.582 impresija), stavljajući nam do znanja da UGC (user generated content) odlično prolazi na društvenoj mreži koja prevashodno obiluje kratkim postovima tj. najrelevantnijim informacijama. Što se Instagrama tiče, zabeleženo je 647.687 impresija, tj. dosegnuto 44 hiljade korisnika pirom regiona.

Veliki broj USG postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.
Veliki broj UGC postova dominirao je društvenim mrežama sredinom jula.

Komentarišući učinak postova, iz Samsunga su izjavili:

Ukoliko se cela avantura sagleda sa matematičke strane, po rezultatu dobijamo totalni overtaking društvenih medija u tom periodu. U tih par dana trajanja kampanje imali smo preko 900 objava sa reach-em iznad 1.300.000 na teritoriji Hrvatske, Slovenije i Srbije!

Svaki post je imao veze sa Samsung Galaxy S6 uređajem, zato što su se tim telefonom sve slike zabeležile, a i uređaji su korišćeni i za samu komunikaciju u tom periodu. Naučili smo da se sinergijom svih kanala na društvenim mrežama može postići mnogo, ali ukoliko brend komunikaciju ukombinujete i sa predstavnicima Internet zajednice – u tom slučaju sam benefit postaje nemerljivo veći.

Digitalni deo Dalmacije

I dok je sam festival okupio neka od najvećih imena elektronske muzike, te gotovo 20 najpopulanrijh svetskih DJ-eva, sam Split tih dana privukao je oko 200 hiljada posetilaca od kojih su mnogi spazili Ultra Samsung crew (ekipu, jelte), a koji su svakako bili prepoznatljivi i na ulici. Ipak, najveći učinak ostvaren je upravo na polju digitala – što je i bio cilj same kampanje: obratiti se mlađoj, mobile-first generaciji koja uživa u elektronskoj muzici, a koja nove tehnologije doživljava kao produžetak svoje ličnosti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.

Gaming

Nordeus Hub: Počinje sa radom besplatan ‘co-working’ za potrebe gejming zajednice i studente

Danas počinje sa radom Nordeus Hub, besplatan 'co-working' prostor na Novom Beogradu koji je specijalno kreiran za potrebe gejming industrije, a namenjen razvoju indie gejm timova, startapova i osnaživanju talenata sa ciljem unapređenja ekosistema igara u Srbiji.

Internet marketing

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.