Samsung predstavio Galaxy S8 i S8+ u Srbiji - u prodaji od 28. aprila

Samsung predstavio Galaxy S8 i S8+ u Srbiji – u prodaji od 28. aprila

Samo par nedelja nakon svetske premijere, kompanija Samsung predstavila je i domaćoj publici svoje najnovije 'flagship' uređaje pod oznakom S8 i S8+. Zvanična prodaja ovih uređaja u Srbiji kreće 28. aprila, dok zainteresovani kupci već mogu da poruče uređaje kod svojih operatera i u maloprodajnim objektima.

samsung_1Samsung Srbija
Direktor Samsunga za Adriatik region, Teahvan Hvang, predstavlja nove uređaje iz Galaxy linije.

Na događaju održanom sinoć u novootvorenoj Kafeteriji, partneri i predstavnici medija imali su priliku da se upoznaju sa poslednjom generacijom Galaxy linije čiji modeli nose oznaku S8 i S8+. Oba uređaja odlikuju tehnologijom zakrivljenih ekrana koji se doslovno prostiru od ivice do ivice koju je Samsung nazvao Infinity display, kao i kompaktnim dizajnom koji bez okriva doprinosi još većoj imersivnosti prilikom korišćenja uređaja.

Život ‘na ivici’ – od 102.999,00 RSD

Novi Galaxy telefoni dolaze sa Dual Pixel kamerom koju pokreće senzor od 12 megapiksela, dok će ljubitelji selfija moći da uživaju u prednjoj kameri od čak 8 megapiksela sa automatskim zumiranjem, navode iz Samsunga.

s12Samsung Srbija
Novi uređaji biće dostupni u Srbiji od 28. aprila.

U obraćanju predstavnicima medija, Teahvan Hvang, predsednik kompanije Samsung za Adriatik regiju, izjavio je:

Najnovijim modelima pomeramo granice mobilne industrije i predstavljamo telefone koji svojim hardverom i softverom u potpunosti odgovaraju potrebama savremenih korisnika. Galaxy S8 telefon dolazi sa dijagonalom ekrana od 5,8 inča, dok S8+, kao veći model ove serije, ima dijagonalu ekrana 6,2 inča.

Uz novi personalizovani interfejs Bixby, dodatak DeX, odlične kamere, unapređeni sistem sigurnosti, ali i niz funkcija koje su korisnici već zavoleli na prethodnim modelima, Galaxy S8 i S8+ u potpunosti predstavljaju prekretnicu u razvoju pametnih telefona.

Ljubitelji Galaxy S8 i Galaxy S8+ telefona u Srbiji moći će da izaberu svoj uređaj u jednoj od tri boje: „ponoćno crnoj“, „orhideja sivoj“ i „arktički srebrnoj“, dok preporučena maloprodajna cena iznosi od 102.999,00 dinara za Galaxy S8, odnosno 115.999,00 dinara za Galaxy S8+.

Ostavi komentar

  1. Mladenka Matovic

    Mladenka Matovic

    23. 4. 2017. u 00:13 Odgovori

    Svaka cast, sve je vrlo jasno i korisno. Samo nastavite dalje . Svima nam je potrebno blagovremeno, tacno i profesionalno informisanje u IT sektoru .
    Srdacan pozdrav,
    dr Mladenka Matovic

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.