Samsung spušta cenu Galaxy S6 i S6 Edge usled loše prodaje?

Samsung spušta cenu Galaxy S6 i S6 Edge usled loše prodaje?

Južnokorejski tehnološki gigant objavio je rezultate koji se tiču učinka u drugom kvartalu ove godine, a koji pokazuju blagi pad od 7% kada je prodaja u pitanju. ‘Flagship’ uređaji Galaxy S6 i S6 Edge nisu zadovoljili norme koje su postavljene neposredno nakon lansiranja, a iz Samsunga razmišljaju o spuštanju cene kako bi njihova ponuda postala konkurentnija do kraja godine.

samsungs

The Verge piše da je južnokorejska kompanija zabeležila pad od 8% kada je godišnji profit u pitanju, te pad od 7% pri prodaji, ostvarivši tako $41,7 milijardi. Iako postoje pokazatelji koji sugerišu blagi rast iz kvartala u kvartal, i sam Samsung tvrdi da „marginalni učinak flagship uređaja“ nije doprineo očekivanom rastu za ovo doba godine.

Iz kompanije kaži i da mobilnoj diviziji predstoji nešto teži period u drugoj polovini godine, te da će se cena Galaxy S6 i S6 Edge uređaja najverovatnije korigovati (na globalnom nivou), kako bi pametni telefoni postali nešto konkurentniji pred lansiranje novog iPhone-a. Tu je i lansiranje novog Note uređaja koje je zakazano za 13. avgust, a koji bi trebao dodatno da doprinese poljuljanoj poziciji Samsunga na tržištu velikih pametnih telefona (phableta).

Apple više nije jedini konkurent

Da kompanija iz Kupertina nije više jedini krivac za nešto lošiji učinak Samsunga, možda nam i najbolje govori činjenica da su uređaji kompanija poput OnePlus, Motorola i Xiaomi sada znatno traženiji, te konkurentnijim cenama odvlače ogroman deo kupaca koji su u potrazi za kvalitetnim Android pametnim telefonom.

Može li se Samsung korigovanim cenama vratiti na put profitabilnosti i učvrstiti svoju poziciju kada su veliki pametni telefoni (kategorija koja je ova kompanija i izmislila) u pitanju, saznaćemo u narednih nekoliko nedelja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.

Office Talks Podcast

Kako napraviti uspešan biznis od trčanja? (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduzetništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.