Sedmi 'Virtualni dani karijera i znanja' krajem oktobra

Sedmi ‘Virtualni dani karijera i znanja’ krajem oktobra – širom regiona

Sedmu godinu zaredom održava se 'online' sajam zapošljavanja i obrazovanja pod nazivom Virtualni dani karijera i znanja 2016. Svi posetioci imaće priliku da se upoznaju sa budućim poslodavcima od 19. do 26. oktobra, pri čemu događaj i ovoga puta - zajedničkim snagama - organizuju Poslovi.infostud.com, hrvatski portal MojPosao.net i Posao.Ba iz Bosne i Hercegovine.

foto-1

Tokom osam dana trajanja sajma Virtualni dani karijere i znanja, posetioci će moći da mu pristupe u bilo koje vreme iz svojih domova i da pregledaju oglase za posao, prakse, kao i obuke i kurseve za razvoj karijere, kao i da putem chat servisa razgovaraju sa poslodavcima i predstavnicima edukativnih ustanova, navodi se u saopštenju.

Takođe, ove godine, uz veliki broj radnih mesta oglašenih na sajmu, poseban fokus biće na praksama – što je prilika za sve one kojima nedostaje radno iskustvo da ga na ovaj način steknu. Iako se sajam održava na Internetu, centralni događaj na njemu predstavljaju panel diskusije koje će se održati u prostorijama LINK grupe u Zemunu, tokom kojih će poslodavci i uspešni preduzetnici govoriti o značaju praksi, odnosu formalnog i neformalnog obrazovanja za razvoj karijere.

Milion poseta za pet godina

Sa druge strane, bitno je napomenuti da će ovogodišnji sajam biti pre svega namenjen kandidatima bez radnog iskustva jer će programe praksi i ponude za posao predstaviti neke od najvećih kompanija u regionu. Štaviše, online sajam je za proteklih pet godina imao preko 1.106.000 poseta, a samo prošle godine je zabeleženo rekordnih 256.000 poseta.

Inače, među izlagačima na sajmu ove godine naći će se kompanije kao što su Telenor, Philip Morris, Infostud, Delhaize, Lion grupa, Milšped, Wurth, Delphi, Accenture, Nelt, Naftna industrija Srbije, Ernst&Young, TLScontact, Unicredit banka i eFront. Od regionalnih izlagača, koji nastupaju istovremeno na sva tri tržišta, do sada su se prijavili Nestle, Infobip, Addiko banka i Lidl.

Više informacija o predstojećem sajmu možete pronaći na zvaničnom sajtu Virtualnih dana karijere i znanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.