Aprilski 'Payoneer forum' o jačanju globalnog poslovanja

Aprilski ‘Payoneer forum’ o jačanju globalnog poslovanja i prekograničnim plaćanjima

Predstavništvo kompanije Payonner u Srbiji najavilo je aprilsko izdanje edukativnog okupljanja po imenu 'Payoneer forum' koji će biti održan u beogradskom hotelu Metropol 19. aprila s početkom od 17:30 časova. Cilj događaja jeste upoznavanje dizajnera, frilensera i predstavnika SME sektora sa različitim mogućnostima prekogranične naplate i poslovanja sa globalnim tržištem.

p1

U poslednjih 10 godina Payoneer je postao jedan od najčešće korišćenih alata u arsenalu mnogobrojnih frilensera, dizajnera i vlasnika malih i srednjih preduzeća koji posao obavljaju putem Interneta. Pružajući usluge naplate prema kompanijama i drugim pojedincima, jedan od glavnih razloga zbog kojih je ovaj servis popularan i među domaćim „slobodnjacima“ jeste upravo lakoća upravljanja sredstvima.

Iz organizacije najavljuju da je prisustvo na Payoneer forumu besplatno za sve zainteresovane, te da će događaj okupiti oko 300 učesnika u beogradskom hotelu Metropol. Tom prilikom, prisutnima će se obratiti:

  • Marko Cvetković (AdriaDaily.com) – Lokalna ideja / globalni biznis
  • Saša Suša (Payoneer) – Jačanje globalnog poslovanja sa rešenjima za prekogranična plaćanja
  • Jelena Radovanović & Aleksandra Petrovski (wwwrite.rs) – Kako do stabilnih prihoda kao freelance pisac
  • Milan Ivanović (GoDaddy) – Web-development: kako naplatiti više

Zainteresovani učesnici mogu se prijaviti za Payoneer forum na zvaničnom sajtu okupljanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.