Na OMGcommerce dolaze Societe Generale, Mastercard i SAP - a vi?

Na OMGcommerce dolaze Societe Generale, Mastercard i SAP – a vi?

Nakon četiri OMGcommerce konferencije koje je Netokracija održala u Zagrebu ugostivši kompanije poput PayPala i Ubera, zadovoljstvo mi je da najavim beogradsko izdanje ovog događaja koji će se održati 14. septembra u Domu omladine. OMGcommerce u Beogradu posvećujemo finansijama i trgovini iz ugla 'mobile-first' korisnika i kompanija koje nastoje da odgovore na sve izraženije potrebe ovog segmenta.

Zašto baš mobile-first? Nedavna istraživanja pokazala su da Internet kupovinu započinjemo upravo na našem pametnom telefonu, pretragom određenog proizvoda ili usluge. Sve je veći broj onih kupaca koji robu poručuju direktno putem mobilnih uređaja, a kada generalno govorimo o Internet trgovini u Srbiji – čak 79% ispitanika izjavilo je da pre bira domaće web shopove, dok prosečan korisnik platnih kartica godišnje obavi i do 13 online plaćanja.

Domaća e-commerce industrija, dakle, može se pohvaliti rastom, no ono gde je ujedno i najprimetniji rast jeste upravo mobilni segment koji je samo na nivou utroška za oglašavanje u 2016. godini ostvario čak tri puta veći rast u odnosu na evropski prosek. Trend je jasan – sve više vremena provodimo na našim pametnim telefonima koji su u najvećoj meri zamenili desktop računare, a pred web prodavnicama i bankama sada predstoji novi set izazova.

Luka Travaš
Tokom prethodnih godina OMGcommerce ugostio je više od 1.600 učesnika tokom četiri izdanja konferencije.

Štaviše, Internet trgovina više nije samo jedna stvar – jedna tema kojoj možemo posvetiti čitav dan za diskusiju. U pitanju je daleko kompleksnija materija, razložena na nekoliko smerova i pravaca, svaki je tema i konferencija za sebe. Upravo iz tog razloga, krovna tema ovogodišnje OMGcommerce konferencije u Beogradu jeste budućnost finansija i trgovine u mobilnom ekosistemu.

Ko su predavači na OMGcommerce Beograd?

Sa idejom da na jednom mestu okupimo različite brendove iz sveta Internet trgovine, pretrage, komunikacija i finansija, zadovoljstvo mi je da najavim da će posetioci prvog OMGcommerce-a u Beogradu imati priliku da čuju Gabrijela Ghitu iz Mastercarda koji će otvoriti ovogodišnju konferenciji predstavljanjem najnovijih podataka Masterindex istraživanja u Srbiji za 2017. godinu.

Pored njega, tu su još i Tamara Rendulić (Societe Generale Srbija), Vuk Mirković (Tailor Fin), Ivan Grujović (SAP Hybris), Zorana Milidrag (Sport Vision), Sandra Poprečica (LimundoGrad), Aleksandar Milosavljević (Mainstream), Ivana Drecun (M+ Agency), Jelena Radovanović (Younify), Nenad Marić (Comtrade) i mnogi drugi koji će sa publikom podeliti konkretna rešenja i savete za pokretanje i razvoj web prodavnice i za efikasnost email marketing, otkriti u kom pravcu se kreću domaće banke kada je digitalizacija u pitanju, koji su to traffic driveri na digitalnim kanalima i još puno zanimljivih tema. Kompletnu agendu tj. spisak predavača možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije.


Prijave za OMGcommerce sada su zatvorene – prijavi se na naš newsletter i ostani u toku sa najnovijim informacijama.


 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.