Oculus: Ako hoćemo VR, moramo da zaboravimo na kablove

Oculus: Ako hoćemo VR, moramo da zaboravimo na kablove

Samo nekoliko meseci pre početka komercijalne prodaje Oculus Rifta, osnivač ove kompanije Palmer Luckey podelio je sa javnošću misao kako bi kablovi mogli predstavljati i glavnu prepreku za virtuelnu realnost i PC računare, te da on, lično, daje veliku prednost mobilnim VR setovima koji se povezuju bežično.

p1

Kako prenosi The Verge, u okviru kategorije mobile VR, Palmer podrazumeva uređaje kao što su Google Cardboard i Samsung Gear VR, koji su još ranije razvijeni u saradnji sa Oculusom. Inače, pomenuti uređaji kompatibilni su sa većinom pametnih telefona i predstavljaju prvi značajniji pomak u komercijalizaciji tehnologije virtualne realnosti.

Sa druge strane, Oculusov flagship uređaj pod nazivom Rift ima ugrađen ekren u okviru naočara (kućišta) i zahteva povezivanje kablom na snažan PC koji bi predstavljao glavno izvorište snage. To je možda i najveća mana ovih VR naočara koju je i naveo Luckey.

Mobilni VR je pristupan i u tome leži tajna uspeha

Ipak, pomenuti mobilni VR setovi koji su samostalne bežične jedinice, ne mogu korisniku ponuditi igračko iskustvo kakvo donose prikazi na sistemima poput Sony PlayStation VR-a ili Oculus Rifta. Gledanje zanimljivih prikaza jeste super, ali složićemo se da svi želimo VR uz svoje konzole i gejming mašine.

No, naprednija tehnologija nije ta koja uvek pobedi – često je to ona koja je korisnicima lakša za upotrebu. Palmeru kablovi očigleno smetaju, a kako kaže, korisnici ne žele da „igraju“ oko njih dok se nalaze u nekom drugom svetu. Bežična konekcija mogla bi da reši ovaj problem, a već sada možemo pretpostaviti da tim u Oculusu uveliko radi na ovom problemu, kako bi makar u drugoj iteraciji zadovoljili i one najzahtevnije korisnike.

Ipak, da kablovi ne moraju nužno biti problem, uverili smo se i sami nedavno.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.