Oculus: Ako hoćemo VR, moramo da zaboravimo na kablove

Oculus: Ako hoćemo VR, moramo da zaboravimo na kablove

Samo nekoliko meseci pre početka komercijalne prodaje Oculus Rifta, osnivač ove kompanije Palmer Luckey podelio je sa javnošću misao kako bi kablovi mogli predstavljati i glavnu prepreku za virtuelnu realnost i PC računare, te da on, lično, daje veliku prednost mobilnim VR setovima koji se povezuju bežično.

p1

Kako prenosi The Verge, u okviru kategorije mobile VR, Palmer podrazumeva uređaje kao što su Google Cardboard i Samsung Gear VR, koji su još ranije razvijeni u saradnji sa Oculusom. Inače, pomenuti uređaji kompatibilni su sa većinom pametnih telefona i predstavljaju prvi značajniji pomak u komercijalizaciji tehnologije virtualne realnosti.

Sa druge strane, Oculusov flagship uređaj pod nazivom Rift ima ugrađen ekren u okviru naočara (kućišta) i zahteva povezivanje kablom na snažan PC koji bi predstavljao glavno izvorište snage. To je možda i najveća mana ovih VR naočara koju je i naveo Luckey.

Mobilni VR je pristupan i u tome leži tajna uspeha

Ipak, pomenuti mobilni VR setovi koji su samostalne bežične jedinice, ne mogu korisniku ponuditi igračko iskustvo kakvo donose prikazi na sistemima poput Sony PlayStation VR-a ili Oculus Rifta. Gledanje zanimljivih prikaza jeste super, ali složićemo se da svi želimo VR uz svoje konzole i gejming mašine.

No, naprednija tehnologija nije ta koja uvek pobedi – često je to ona koja je korisnicima lakša za upotrebu. Palmeru kablovi očigleno smetaju, a kako kaže, korisnici ne žele da „igraju“ oko njih dok se nalaze u nekom drugom svetu. Bežična konekcija mogla bi da reši ovaj problem, a već sada možemo pretpostaviti da tim u Oculusu uveliko radi na ovom problemu, kako bi makar u drugoj iteraciji zadovoljili i one najzahtevnije korisnike.

Ipak, da kablovi ne moraju nužno biti problem, uverili smo se i sami nedavno.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.