Nutanix otvorio nove kancelarije u Beogradu za 250 zaposlenih

Nutanix otvorio nove kancelarije na 4.000 m² za 250 zaposlenih, 26 sala za sastanke i još mnogo toga

U nastavku vam predstavljamo ekskluzivne fotografije novih kancelarija kompanije Nutanix na Novom Beogradu, sa kuhinjama, sobom za gejming i – vrtićem.

Da podsetimo, ova američka enterprise cloud kompanija na srpsko tržište ušla je kupivši američko-srpski Frame, što je jedna od najvećih akvizicija na domaćem IT tržištu.

U tadašnjem intervjuu za Netokraciju, Diraž Pandej, CEO i osnivač Nutanixa, predstavio je strategiju širenja razvojnog centra u Srbiji. Taj plan se, kažu predstavnici ove kompanije, za sada uspešno sprovodi, a jedan od koraka u tom pravcu jeste i otvaranje novih kancelarija u novu zgradu u Green Heart centru na Novom Beogradu.

Kako izgledaju nove kancelarije?

Sama zgrada po spoljašnjoj arhitekturi slična zgradi Nordeusa, o kojoj smo već pisali, a unutrašnjost poslovnog prostora Nutanixa prva je u Srbiji koja zadovoljava LEED 4.1 standarde (najpoznatiji svetski sistem rankiranja zelenih prostora koji određuje posebna komisija) – dok je posebna pažnja posvećena uštedi energije i resursa.

Radna mesta su, kažu, opremljena senzorima jačine spoljnog svetla, tako da se nikada ne troši više dodatnog svetla nego što je potrebno, a svi izvori vode su podešeni tako da troše minimalno potrebnu količinu tečnosti, u skladu sa LEED standardima.

Polovina ukupne kvadrature prostora namenjena je za odmori i druženje zaposlenih, u šta spadaju i kuhinje, čak 26 sala za sastanke, sobe za gejming, tuševi, kao i prostor za decu, postoji i niz lokacija na kojima se može raditi van radnog mesta.

Kako vam se sviđaju nove kancelarije Nutanixa? Javite nam vaše utiske u komentarima!


Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.