Američki Nutanix kupio Frame – sledi novo širenje tima u Beogradu i Nišu

Kako Netokracija ekskluzivno saznaje, američko-srpski Frame koji se bavi virtualizacijom softvera putem web browsera biće prodat američkoj kompaniji Nutanix za do sada nepoznatu cifru. U izjavi osnivača i CEO Frame-a, Nikole Božinovića, navodi se da će akvizicija biti gotova u narednih mesec dana i da Nutanix time širi svoj R&D centar i na Srbiju.

Frame je jedna od onih kompanija čiji smo razvoj pratili od početka. Nakon tri runde investicije od kojih je poslednja bila ona od Microsofta koji je u američko-srpsku kompaniju investirao 16 miliona dolara, CEO i osnivač kompanije Nikola Božinović saopštio je da je kompanija postigla dogovor o prodaji sa američkim Nutanixom za do sada nepoznatu cifru (ali se pretpostavlja da je najveća u istoriji domaćih akvizicija).

Zašto akvizicija, zašto sada?

U saopštenju koje je Nikola objavio, navodi se da su obe kompanije htele da podele lepe vesti sa svojim korisnicima i pre nego što je prodaja finalizovana. Razlog tome jeste uzajamna strast prema budućnosti cloud servisa i potencijal zajedničkog rada na novim i postojećim proizvodima. Kako saznajemo, ovo nije acquihire već akvizicija kompanije:

Nutanix je jedinstvena firma, dovoljno velika da ima puno resursa, ali operišu kao agilni startap. Možda su najbrže rastuća enterprise kompanija ikada (brži i od VMware-a). Potencijal za rast firme je ogroman. Neke druge kompanije sa kojima smo imali dobru saradnju i odnose su mnogo veće od Nutanix-a, ali sa relativno manjim prostorom za rast.

Kao jedan od ključnih faktora za akviziciju, Božinović navodi kulturu Nutanixa i tržišnu poziciju kompanije koja je osnovana 2009. godine, a koja se bavi implementacijom enterprise sistema, a koja je u septembru 2016. godine izašla na berzu, te danas vredi približno 10 milijardi dolara. Nikola dodaje:

Kada sam upoznao Diraža Pandeja, CEO-a i osnivača Nutanixa, trebalo mi je svega 10 minuta da shvatim da je napravio nešto zaista posebno. Kroz stotine i stotine sastanaka sa korisnicima, vendorima i partnerima, Diraž je bio prvi čiji su me vizija, fokus i odmerenost ostavili bez teksta.

Bilo je sjajno videti sličnosti između proizvoda još za vreme prvih razgovora sa Nutanixom. Veliku ulogu igralo je i priznanje da obe kompanije kreiraju proizvode koji u fokusu imaju krajnje korisnike i lakoću korišćenja. U tom trenutku, znali smo da je Nutanix pravi partner za nas.

Veliki planovi za kancelarije u Srbiji

Na pitanje Netokracije kako će se akvizicija Framea odraziti na kancelarije ove kompanije u Srbiji, tačnije u Beogradu i Nišu, Božinović kaže da postoji neverovatna posvećenost ka srpskom delu Framea, kao i da organizacija ima velike planove za tim koji će u budućnosti biti deo Nutanixa. U planu su nova zapošljavanja i proširenje postojećih kapaciteta.

Cilj nam je da pomerimo sve standarde oko toga šta znači raditi nešto na svetskom nivou iz Srbije.

Ja nastavljam da vodim sve što smo do sada radili, samo pod okriljem veće firme, kao Vice President and General Manager. Izuzetno sam uzbuđen oko bliske saradnje sa Diražom, a sam proizvod će se u budućnosti zvati Nutanix Frame, dakle ostaje ceo Frame brend. Nastavljamo kao samostalan business unit unutar Nutanixa, bez nekih promena i lomova, samo sa više resursa i sa pristupom globalnom tržištu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.