Američki Nutanix kupio Frame - sledi novo širenje tima u Beogradu i Nišu

Američki Nutanix kupio Frame – sledi novo širenje tima u Beogradu i Nišu

Kako Netokracija ekskluzivno saznaje, američko-srpski Frame koji se bavi virtualizacijom softvera putem web browsera biće prodat američkoj kompaniji Nutanix za do sada nepoznatu cifru. U izjavi osnivača i CEO Frame-a, Nikole Božinovića, navodi se da će akvizicija biti gotova u narednih mesec dana i da Nutanix time širi svoj R&D centar i na Srbiju.

Frame je jedna od onih kompanija čiji smo razvoj pratili od početka. Nakon tri runde investicije od kojih je poslednja bila ona od Microsofta koji je u američko-srpsku kompaniju investirao 16 miliona dolara, CEO i osnivač kompanije Nikola Božinović saopštio je da je kompanija postigla dogovor o prodaji sa američkim Nutanixom za do sada nepoznatu cifru (ali se pretpostavlja da je najveća u istoriji domaćih akvizicija).

Zašto akvizicija, zašto sada?

U saopštenju koje je Nikola objavio, navodi se da su obe kompanije htele da podele lepe vesti sa svojim korisnicima i pre nego što je prodaja finalizovana. Razlog tome jeste uzajamna strast prema budućnosti cloud servisa i potencijal zajedničkog rada na novim i postojećim proizvodima. Kako saznajemo, ovo nije acquihire već akvizicija kompanije:

Nutanix je jedinstvena firma, dovoljno velika da ima puno resursa, ali operišu kao agilni startap. Možda su najbrže rastuća enterprise kompanija ikada (brži i od VMware-a). Potencijal za rast firme je ogroman. Neke druge kompanije sa kojima smo imali dobru saradnju i odnose su mnogo veće od Nutanix-a, ali sa relativno manjim prostorom za rast.

Kao jedan od ključnih faktora za akviziciju, Božinović navodi kulturu Nutanixa i tržišnu poziciju kompanije koja je osnovana 2009. godine, a koja se bavi implementacijom enterprise sistema, a koja je u septembru 2016. godine izašla na berzu, te danas vredi približno 10 milijardi dolara. Nikola dodaje:

Kada sam upoznao Diraža Pandeja, CEO-a i osnivača Nutanixa, trebalo mi je svega 10 minuta da shvatim da je napravio nešto zaista posebno. Kroz stotine i stotine sastanaka sa korisnicima, vendorima i partnerima, Diraž je bio prvi čiji su me vizija, fokus i odmerenost ostavili bez teksta.

Bilo je sjajno videti sličnosti između proizvoda još za vreme prvih razgovora sa Nutanixom. Veliku ulogu igralo je i priznanje da obe kompanije kreiraju proizvode koji u fokusu imaju krajnje korisnike i lakoću korišćenja. U tom trenutku, znali smo da je Nutanix pravi partner za nas.

Veliki planovi za kancelarije u Srbiji

Na pitanje Netokracije kako će se akvizicija Framea odraziti na kancelarije ove kompanije u Srbiji, tačnije u Beogradu i Nišu, Božinović kaže da postoji neverovatna posvećenost ka srpskom delu Framea, kao i da organizacija ima velike planove za tim koji će u budućnosti biti deo Nutanixa. U planu su nova zapošljavanja i proširenje postojećih kapaciteta.

Cilj nam je da pomerimo sve standarde oko toga šta znači raditi nešto na svetskom nivou iz Srbije.

Ja nastavljam da vodim sve što smo do sada radili, samo pod okriljem veće firme, kao Vice President and General Manager. Izuzetno sam uzbuđen oko bliske saradnje sa Diražom, a sam proizvod će se u budućnosti zvati Nutanix Frame, dakle ostaje ceo Frame brend. Nastavljamo kao samostalan business unit unutar Nutanixa, bez nekih promena i lomova, samo sa više resursa i sa pristupom globalnom tržištu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.