Američki Nutanix kupio Frame - sledi novo širenje tima u Beogradu i Nišu

Američki Nutanix kupio Frame – sledi novo širenje tima u Beogradu i Nišu

Kako Netokracija ekskluzivno saznaje, američko-srpski Frame koji se bavi virtualizacijom softvera putem web browsera biće prodat američkoj kompaniji Nutanix za do sada nepoznatu cifru. U izjavi osnivača i CEO Frame-a, Nikole Božinovića, navodi se da će akvizicija biti gotova u narednih mesec dana i da Nutanix time širi svoj R&D centar i na Srbiju.

Frame je jedna od onih kompanija čiji smo razvoj pratili od početka. Nakon tri runde investicije od kojih je poslednja bila ona od Microsofta koji je u američko-srpsku kompaniju investirao 16 miliona dolara, CEO i osnivač kompanije Nikola Božinović saopštio je da je kompanija postigla dogovor o prodaji sa američkim Nutanixom za do sada nepoznatu cifru (ali se pretpostavlja da je najveća u istoriji domaćih akvizicija).

Zašto akvizicija, zašto sada?

U saopštenju koje je Nikola objavio, navodi se da su obe kompanije htele da podele lepe vesti sa svojim korisnicima i pre nego što je prodaja finalizovana. Razlog tome jeste uzajamna strast prema budućnosti cloud servisa i potencijal zajedničkog rada na novim i postojećim proizvodima. Kako saznajemo, ovo nije acquihire već akvizicija kompanije:

Nutanix je jedinstvena firma, dovoljno velika da ima puno resursa, ali operišu kao agilni startap. Možda su najbrže rastuća enterprise kompanija ikada (brži i od VMware-a). Potencijal za rast firme je ogroman. Neke druge kompanije sa kojima smo imali dobru saradnju i odnose su mnogo veće od Nutanix-a, ali sa relativno manjim prostorom za rast.

Kao jedan od ključnih faktora za akviziciju, Božinović navodi kulturu Nutanixa i tržišnu poziciju kompanije koja je osnovana 2009. godine, a koja se bavi implementacijom enterprise sistema, a koja je u septembru 2016. godine izašla na berzu, te danas vredi približno 10 milijardi dolara. Nikola dodaje:

Kada sam upoznao Diraža Pandeja, CEO-a i osnivača Nutanixa, trebalo mi je svega 10 minuta da shvatim da je napravio nešto zaista posebno. Kroz stotine i stotine sastanaka sa korisnicima, vendorima i partnerima, Diraž je bio prvi čiji su me vizija, fokus i odmerenost ostavili bez teksta.

Bilo je sjajno videti sličnosti između proizvoda još za vreme prvih razgovora sa Nutanixom. Veliku ulogu igralo je i priznanje da obe kompanije kreiraju proizvode koji u fokusu imaju krajnje korisnike i lakoću korišćenja. U tom trenutku, znali smo da je Nutanix pravi partner za nas.

Veliki planovi za kancelarije u Srbiji

Na pitanje Netokracije kako će se akvizicija Framea odraziti na kancelarije ove kompanije u Srbiji, tačnije u Beogradu i Nišu, Božinović kaže da postoji neverovatna posvećenost ka srpskom delu Framea, kao i da organizacija ima velike planove za tim koji će u budućnosti biti deo Nutanixa. U planu su nova zapošljavanja i proširenje postojećih kapaciteta.

Cilj nam je da pomerimo sve standarde oko toga šta znači raditi nešto na svetskom nivou iz Srbije.

Ja nastavljam da vodim sve što smo do sada radili, samo pod okriljem veće firme, kao Vice President and General Manager. Izuzetno sam uzbuđen oko bliske saradnje sa Diražom, a sam proizvod će se u budućnosti zvati Nutanix Frame, dakle ostaje ceo Frame brend. Nastavljamo kao samostalan business unit unutar Nutanixa, bez nekih promena i lomova, samo sa više resursa i sa pristupom globalnom tržištu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Mobilno

Marko Obradović Edge: 5 saveta za bolju fotografiju mobilnim telefonom

Kako do najbolje fotografije sa vašeg odmora - uz pomoć pametnog telefona? Nagrađivani fotograf Marko Obradović Edge otkriva nam svojih 5 saveta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.

Tehnologija

Želja nam je da kartice koristimo u lokalnim marketima i na pijacama – pokazalo je Masterindex 2019. istraživanje

Najnoviji rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su da 8 od 10 korisnika kartica u Srbiji poseduje debitnu karticu, dok 40% korisnika poseduje kreditnu, a čak jedna petina obe kartice.