Nordeusovci o dizajnu kao delu igre ovog četvrtka u Novoj Iskri

Nordeusovci o dizajnu kao delu igre ovog četvrtka u Novoj Iskri

U okviru svog redovnog edukativnog programa, dizajn inkubator Nova Iskra ugostiće 28. maja od 17:30 časova predstavnike kompanije Nordeus. Nikola Damjanov i Vladimir Janković će tokom svog predavanja "Dizajn kao deo igre", najviše govoriti o specifičnosti dizajna u industriji mobilnih igara.

Nova-Iskra

Dvojica predavača podeliće sa prisutnima koliko je teško dizajnirati igru – od prototipa do visoko ispoliranog proizvoda kojeg koriste milioni ljudi širom sveta, te da li je za dobre rezultate u ovom domenu važno okruženje i organizacija tima. Takođe, oni će iz ugla game artist-a u Nordeusu približiti specifičnosti dizajna u industriji mobilnih igara, kao i nove tehnologije koje pomeraju granice u ovoj oblasti.

Publika će ovog četvrtka imati priliku da čuje korisne praktične savete i saznaju nešto novo iz oblasti dizajna u gejming industriji – od dvojice eksperata koji su se specijalizovali za animacije, vizuelne efekte i arhitektonsku vizualizaciju, dok je Damjanov kao prvi zaposleni game artist u Nordeusu učestvovao u formiranju grafičkog tima koji danas broji 28 kreativaca!

Besplatan ulaz za sve zainteresovane

Iz Nova Iskre ističu da je predavanje Nikole i Vladimira u potpunosti besplatno za sve zainteresovane, te da će prisutni imati priliku bolje da se upoznaju sa Nordeusom i njihovom nagrađivanom igrom Top Eleven koja predstavlja prvu cross-platform igru na svetu i najuspešniji fudbalski menadžer za mobilne uređaje – svih vremena!

Više informacija o samom događaju kao i o kompaniji Nordeus možete pronaći na zvaničnom sajtu Nove Iskre.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.