Top Eleven dostigao 100.000.000 korisnika

Top Eleven dostigao 100.000.000 korisnika i proslavio 5. rođendan!

Fudbalski menadžer ‘Top Eleven’ dostigao je ovih dana 100 miliona registrovanih korisnika, čineći ovaj brend i zvanično najpopularnijom mobilnom sportskom igrom na svetu. Velika prekretnica za srpski Nordeus stiže tačno pet godina od kako je igra prvobitno pokrenuta, pri čemu iz kompanije kažu da beleže svakodnevni rast sa više od 10 miliona aktivnih igrača na mesečnom nivou.

nordeus100

Kada bi se igrači Top Eleven fudbalskog menadžera naselili u samo jednu državu, ona bi važila za 13. najmnogoljudniju naciju! Iz Nordeusa kažu da je velika čast što je ova igra dostigla 100.000.000 registrovanih korisnika, te da brojke samo potvrđuju činjenicu da je u pitanju najpopularnija mobilna sportska igra na svetu, koju igraju virtuelni menadžeri iz svih zemalja – pa čak i iz Severne Koreje.

Top Eleven danas beleži 10 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou, te 4 miliona korisnika koji svakog dana igraju ovu igru. Od kako je početkom godine predstavljena i redizajnirana verzija ove igre, koja se dodatno fokusira na samo iskustvo vođenja kluba, još više menadžera ispoljava svoju ljubav i strast prema fudbalu, boreći se za sam vrh menadžerskog sveta.

Pet godina kasnije

Veliki miljokaz stiže tačno pet godina nakon pokretanja Nordeusa, pri čemu je ova kompanija izbila među najpoznatije gejming studije – kako u Evropi, tako i širom sveta. Nordeus danas zapošljava više od 170 zaposlenih u pet različitih zemalja, te važi za jednog od najboljih poslodavca u Srbiji, ali i šire.

CEO Nordeusa, Branko Milutinović, osvrnuo se na prethodni period:

Još od kako smo kreirali prvu verziju Top Elevena 2010. godine, ljude širom planete privlači zanimljiv svet fudbalskog menadžmenta. Igrači obožavaju da razvijaju svoje fudbalske klubove od nule i mi smo izuzetno uzbuđeni što više od 100.000.000 korisnika uživa igrajući Top Eleven.

murinjo
Kao zaštitno lice igre, legendarni José Mourinho pomaže igračima pružajući im korisne savete prilikom upravljanja klubovima.

Milutinović kaže da je izuzetno retko za jednu igru da zadrži svoju popularnost tokom perioda od pet godina, i u isto vreme ostane verna svojim prvim korisnicima privlačeći stotine hiljada novih. Istakavši da je čitav tim izuzetno ponosan na ostvareni uspeh, on je dodao da je Nordeus odlučio da nagradi svoje igrače, tako što će svako od njih moći da preuzme posebne dizajnirane dresove i grbove klubova, specijalno izrađene za peti rođendan ove kompanije.

Više informacija o fudbalskom menadžeru Top Eleven možete pronaći na zvaničnom sajtu igre.

Srećan rođendan Nordeusovci, želi vam Netokracija! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?