Top Eleven dostigao 100.000.000 korisnika

Top Eleven dostigao 100.000.000 korisnika i proslavio 5. rođendan!

Fudbalski menadžer ‘Top Eleven’ dostigao je ovih dana 100 miliona registrovanih korisnika, čineći ovaj brend i zvanično najpopularnijom mobilnom sportskom igrom na svetu. Velika prekretnica za srpski Nordeus stiže tačno pet godina od kako je igra prvobitno pokrenuta, pri čemu iz kompanije kažu da beleže svakodnevni rast sa više od 10 miliona aktivnih igrača na mesečnom nivou.

nordeus100

Kada bi se igrači Top Eleven fudbalskog menadžera naselili u samo jednu državu, ona bi važila za 13. najmnogoljudniju naciju! Iz Nordeusa kažu da je velika čast što je ova igra dostigla 100.000.000 registrovanih korisnika, te da brojke samo potvrđuju činjenicu da je u pitanju najpopularnija mobilna sportska igra na svetu, koju igraju virtuelni menadžeri iz svih zemalja – pa čak i iz Severne Koreje.

Top Eleven danas beleži 10 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou, te 4 miliona korisnika koji svakog dana igraju ovu igru. Od kako je početkom godine predstavljena i redizajnirana verzija ove igre, koja se dodatno fokusira na samo iskustvo vođenja kluba, još više menadžera ispoljava svoju ljubav i strast prema fudbalu, boreći se za sam vrh menadžerskog sveta.

Pet godina kasnije

Veliki miljokaz stiže tačno pet godina nakon pokretanja Nordeusa, pri čemu je ova kompanija izbila među najpoznatije gejming studije – kako u Evropi, tako i širom sveta. Nordeus danas zapošljava više od 170 zaposlenih u pet različitih zemalja, te važi za jednog od najboljih poslodavca u Srbiji, ali i šire.

CEO Nordeusa, Branko Milutinović, osvrnuo se na prethodni period:

Još od kako smo kreirali prvu verziju Top Elevena 2010. godine, ljude širom planete privlači zanimljiv svet fudbalskog menadžmenta. Igrači obožavaju da razvijaju svoje fudbalske klubove od nule i mi smo izuzetno uzbuđeni što više od 100.000.000 korisnika uživa igrajući Top Eleven.

murinjo
Kao zaštitno lice igre, legendarni José Mourinho pomaže igračima pružajući im korisne savete prilikom upravljanja klubovima.

Milutinović kaže da je izuzetno retko za jednu igru da zadrži svoju popularnost tokom perioda od pet godina, i u isto vreme ostane verna svojim prvim korisnicima privlačeći stotine hiljada novih. Istakavši da je čitav tim izuzetno ponosan na ostvareni uspeh, on je dodao da je Nordeus odlučio da nagradi svoje igrače, tako što će svako od njih moći da preuzme posebne dizajnirane dresove i grbove klubova, specijalno izrađene za peti rođendan ove kompanije.

Više informacija o fudbalskom menadžeru Top Eleven možete pronaći na zvaničnom sajtu igre.

Srećan rođendan Nordeusovci, želi vam Netokracija! 🙂

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.