Nortalov letnji program za IT juniore od sada i u Srbiji, za najbolje sledi praksa

Nortalov letnji program za IT juniore od sada i u Srbiji, najboljima sledi mentorska obuka

Nortalov Summer University program, glavni kanal za regrutovanje kandidata na juniorskom nivou, ove godine se održava i u Srbiji, a dva kandidata dobiće priliku da prođu kroz četvoromesečnu mentorsku obuku, nakon čega postoji mogućnost zaposlenja.

Summer University program osnovni je deo Nortalove strategije za razvoj novih generacija talenata i u sklopu programa biće izabrana dva kandidata iz Srbije koji će provesti sedam dana u Talinu, u Estoniji, nakon čega će započeti četvoromesečnu obuku u kancelariji, u Beogradu, kao deo Summer University programa.

Oni će već prvog dana programa potpisati ugovor o radu, nakon čega će odmah započeti rad na aktuelnim projektima i saradnju s pravim klijentima. Svaki kandidat će imati mentora, koji će ga sprovoditi kroz radne procese.

Nije presudno znanje, već stav

Prema rečima Vesne Korice, stručnog saradnika za selekciju i regrutovanje u kompaniji Nortal, jedan od ciljeva Summer University programa je da obezbedi priliku za razvoj svim zainteresovanim za IT. Zato je, dodaje, najvažnije je pronaći ljude s pravim stavom:

Procena kandidata ne zasniva se isključivo na nivou razvijenosti njihovih tehničkih veština jer se one mogu naučiti, već, pre svega, na želji za pomeranjem granica i zainteresovanosti za rad na projektima širokog uticaja u celom svetu.

U okviru nedeljne obuke, od 11. do 15. juna, kandidati će se upoznati s osnovnim principima rada, dok će od 18. juna, pa sve do kraja oktobra, pohađati četvoromesečnu obuku u kancelariji, u Beogradu.

Ovo je prvi put da kandidati iz Srbije učestvuju u programu koji kompanija Nortal organizuje već 13 godina u nizu, a više o samom projektu zainteresovani mogu pronaći na zvaničnoj stranici kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.