Auto Analiza: Od hobija do YouTube karijere (gost Nemanja Lazarević)

Od hobija do YouTube karijere (gost Nemanja Lazarević)

U jedanaestoj epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nemanju Lazarevića, osnivača YouTube kanala Auto Analiza, jednog od najgledanijih u Srbiji i regionu kada je reč o nezavisnom automobilskom sadržaju. Sa Nemanjom razgovaramo o tome kako je YouTube postao njegov full-time posao i kakav se biznis krije iza Auto Analize.

Sa svojih 145.000 pretplatnika, Auto Analiza predstavlja jedan od najvećih YouTube kanala u regionu i Srbiji posvećen automobilizmu. Naš gost, Nemanja Lazarević, inače menadžer bezbednosti po obrazovanju, ušao je u čitavu priču kreiranja video sadržaja pre pet godina, a tada nije ni slutio da će oko sebe okupiti toliko brojnu zajednicu ljubitelja automobila na Internetu.

Vremenom, snimanje videa, recenzija automobila i edukacija vozača, našem gostu postali su primaran posao koji se intenzivirao 2017. godine kada je Nemanja postavio konkretan plan snimanja i objave video sadržaja. Sa gostom smo imali priliku da razgovaramo o razvoju automobilske YouTube scene u Srbiji, kao i o tome kada je shvatio da video produkcija polako postaje njegov primarni posao zahvaljujući rastu kanala i broja pregleda, kao i reakcije korisnika.

YouTube ili TV?

Između ostalog, u 11. epizodi Office Talks podkasta sa našim gostom obradili smo temu razlike između televizijskog formata u paraleli sa YouTube formatom – posebno kada je reč o publici, ali i činjenici da su mnoge emisije koje redovno objavljuju sadržaj o automobilima na TV-u, postale prisutne i na najvećoj Internet bazi video sadržaja.

S obzirom na to da je Lazarević izgradio jedan respektabilan kanal posvećen automobilima, a koji prate odlične brojke poput pregleda videa i pretplatnika, osvrnuli smo se više i na poslovnu stranu vođenja jednog YouTube kanala, fokusirajući se na to kako izgleda saradnja sa brendovima koji su sponzorisali određene video klipove i kako je naš sagovornik otvorio firmu za audio-video produkciju – kako bi pomenute saradnje mogao da uspostavi i na kraju realizuje.

Ostanite do kraja epizode, jer vas pored već navedenih tema, čekaju i one vezane za izazove samostalnog kreiranja i montiranja video sadržaja, kontaktiranja vlasnika automobila i snimanja (što nekada iziskuje i 20 sati konstantnog rada), kao i koji su to formati koji najviše privlače korisnike.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Maratonci trče počasni krug (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduztništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.