Kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Zašto su baneri prošlost i kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Šta je to nativno oglašavanje? Kako se kreira kvalitetan i relevantan sadržaj kojim ćete doći do svoje ciljne grupe, promovisati proizvod ili uslugu, ali i povećati prodaju? Nakon Zagreba, Netokracija ovog oktobra organizuje prvu edukaciju o 'native' advertajzingu u Beogradu - OMG!Native, gde ćemo odgovoriti na pitanja kako meriti rezultate kampanje, da li je nativno oglašavanje etično, ali i na mnoga druga.

nativebg_1naslovna
Izvršna urednica Netokracije, Mia Biberović, govoriće o nativnom oglašavanju iz ugla uredništva i novinara (Foto: Luka Travaš)

Da li ste znali da je u 2015. godini izgubljeno više od 22 milijarde dolara zahvaljujući AdBlocking-u i skrivanju banera? Sa druge strane, native advertising nastavlja da beleži rast od 50% i označen je kao ključan trend za kampanje do kraja 2016. godine, a posebno tokom 2017! Štaviše, u Srbiji je prošle godine potrošeno 150.000 evra na native, a taj trend samo prati uzlaznu putanju.

I dalje se pitate šta je to native oglašavanje i kako to sve funkcioniše? U svojoj osnovi, nativni oglas je plaćen medijski sadržaj koji prati prirodnu formu i funkciju korisničkog iskustva, pri čemu je naglasak upravo na doživljaju i interakciji koju korisnik tom prilikom ostvaruje. Drugim rečima, vi edukujete čitaoca o važnoj temi umesto što mu mašete oglasom: klikni, klikni, klikni!

Prva potpuna edukacija o ‘native’ oglašavanju!

U saradnji sa udruženjem IAB Srbija, Netokracija početkom oktobra u Beogradu organizuje OMG!Native kao prvu sveobuhvatnu edukaciju na kojoj ćemo demistifikovati sve vezano za ovu naprednu formu oglašavanja (a koja postaje sve popularnija i u Srbiji), podeliti sa vama najbolje prakse iz industrije i osvrnuti se na neke od uspešnih primera koji su tokom godina realizovani na Netokraciji. Pokazaćemo vam i kako da odredite konkretne ciljeve kampanje i kako da ih merite, ali i ono najvažnije – kako da odaberete najbolje medijske kanale za plasiranje vaše poruke.

radionica_2
Pridružite nam se na OMG!Native i saznajte kako da iskoristite sadržaj za povećanje prodaje! (Foto: Luka Travaš)

Celodnevna edukacija zakazana je za prvu nedelju oktobra, a vodiće je naši Ivan Brezak Brkan i Mia Biberović, dok će im se u okviru programa pridružiti i osnivač startapa Content Insights, Dejan Nikolić, kao i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković. Tom prilikom otkrivamo:

  • Kako planirati kvalitetnu native kampanju;
  • Kako prepoznati ‘jeftin’ sadržaj;
  • Sve primere nativnog oglašavanja;
  • Šta očekivati od agencija, a šta od medija?
  • Kako nativno oglašavanje može pomoći pri zapošljavanju;
  • Etičke izazove i rešenja za nativno oglašavanje;
  • Analitika nativnog oglašavanja (uz specijalno gostovanje vrhunskog predavača iz startapa Content Insights koji je nedavno osigurao 1,1 milion evra za razvoj softvera kojim analiziraju učinak – sadržaja!);
  • Koje su metrike ključne za uspešnu nativnu kampanju.

Šta zadovoljni učesnici kažu o edukaciji i da li im se isplatilo da provedu vreme sa nama? Maja Jurković iz Podravke ističe:

Edukacija je bila super, profesionalno organizovana, mnogo drugih bi se moglo ugledati na vas, a jako mi se svidio praktičan deo!

Samo 20 mesta (za tebe i tvoje najdraže kolege) – Prijavi se!

Ukoliko želiš da prisustvuješ prvoj potpunoj native edukaciji namenjenoj marketinškim profesionalcima u kompanijama i digitalnim agencijama, cena edukacije iznosi 180 evra – celodnevni workshop prati i ukusan ručak kao i pauza za networking tokom koje ćeš moći da se uvežeš sa kolegama iz srodnih industrija, ali i sa predavačima. Oh, da li smo spomenuli da te na kraju edukacije čekaju i zadaci? Moramo da proverimo tvoje znanje jer na poslu nema prepisivanja! 🙂

PS. Obezbediš li svoje mesto do 31. avgusta spremili smo ti i specijalan popust od 15%, kao i popust od 25% na dve ili više ulaznica!

[yikes-mailchimp form=“2″ submit=“Želim kvalitetnu edukaciju o ‘native’ oglašavanju“]

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Mobilno

Marko Obradović Edge: 5 saveta za bolju fotografiju mobilnim telefonom

Kako do najbolje fotografije sa vašeg odmora - uz pomoć pametnog telefona? Nagrađivani fotograf Marko Obradović Edge otkriva nam svojih 5 saveta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.

Tehnologija

Želja nam je da kartice koristimo u lokalnim marketima i na pijacama – pokazalo je Masterindex 2019. istraživanje

Najnoviji rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su da 8 od 10 korisnika kartica u Srbiji poseduje debitnu karticu, dok 40% korisnika poseduje kreditnu, a čak jedna petina obe kartice.