Kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Zašto su baneri prošlost i kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Šta je to nativno oglašavanje? Kako se kreira kvalitetan i relevantan sadržaj kojim ćete doći do svoje ciljne grupe, promovisati proizvod ili uslugu, ali i povećati prodaju? Nakon Zagreba, Netokracija ovog oktobra organizuje prvu edukaciju o 'native' advertajzingu u Beogradu - OMG!Native, gde ćemo odgovoriti na pitanja kako meriti rezultate kampanje, da li je nativno oglašavanje etično, ali i na mnoga druga.

nativebg_1naslovna
Izvršna urednica Netokracije, Mia Biberović, govoriće o nativnom oglašavanju iz ugla uredništva i novinara (Foto: Luka Travaš)

Da li ste znali da je u 2015. godini izgubljeno više od 22 milijarde dolara zahvaljujući AdBlocking-u i skrivanju banera? Sa druge strane, native advertising nastavlja da beleži rast od 50% i označen je kao ključan trend za kampanje do kraja 2016. godine, a posebno tokom 2017! Štaviše, u Srbiji je prošle godine potrošeno 150.000 evra na native, a taj trend samo prati uzlaznu putanju.

I dalje se pitate šta je to native oglašavanje i kako to sve funkcioniše? U svojoj osnovi, nativni oglas je plaćen medijski sadržaj koji prati prirodnu formu i funkciju korisničkog iskustva, pri čemu je naglasak upravo na doživljaju i interakciji koju korisnik tom prilikom ostvaruje. Drugim rečima, vi edukujete čitaoca o važnoj temi umesto što mu mašete oglasom: klikni, klikni, klikni!

Prva potpuna edukacija o ‘native’ oglašavanju!

U saradnji sa udruženjem IAB Srbija, Netokracija početkom oktobra u Beogradu organizuje OMG!Native kao prvu sveobuhvatnu edukaciju na kojoj ćemo demistifikovati sve vezano za ovu naprednu formu oglašavanja (a koja postaje sve popularnija i u Srbiji), podeliti sa vama najbolje prakse iz industrije i osvrnuti se na neke od uspešnih primera koji su tokom godina realizovani na Netokraciji. Pokazaćemo vam i kako da odredite konkretne ciljeve kampanje i kako da ih merite, ali i ono najvažnije – kako da odaberete najbolje medijske kanale za plasiranje vaše poruke.

radionica_2
Pridružite nam se na OMG!Native i saznajte kako da iskoristite sadržaj za povećanje prodaje! (Foto: Luka Travaš)

Celodnevna edukacija zakazana je za prvu nedelju oktobra, a vodiće je naši Ivan Brezak Brkan i Mia Biberović, dok će im se u okviru programa pridružiti i osnivač startapa Content Insights, Dejan Nikolić, kao i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković. Tom prilikom otkrivamo:

  • Kako planirati kvalitetnu native kampanju;
  • Kako prepoznati ‘jeftin’ sadržaj;
  • Sve primere nativnog oglašavanja;
  • Šta očekivati od agencija, a šta od medija?
  • Kako nativno oglašavanje može pomoći pri zapošljavanju;
  • Etičke izazove i rešenja za nativno oglašavanje;
  • Analitika nativnog oglašavanja (uz specijalno gostovanje vrhunskog predavača iz startapa Content Insights koji je nedavno osigurao 1,1 milion evra za razvoj softvera kojim analiziraju učinak – sadržaja!);
  • Koje su metrike ključne za uspešnu nativnu kampanju.

Šta zadovoljni učesnici kažu o edukaciji i da li im se isplatilo da provedu vreme sa nama? Maja Jurković iz Podravke ističe:

Edukacija je bila super, profesionalno organizovana, mnogo drugih bi se moglo ugledati na vas, a jako mi se svidio praktičan deo!

Samo 20 mesta (za tebe i tvoje najdraže kolege) – Prijavi se!

Ukoliko želiš da prisustvuješ prvoj potpunoj native edukaciji namenjenoj marketinškim profesionalcima u kompanijama i digitalnim agencijama, cena edukacije iznosi 180 evra – celodnevni workshop prati i ukusan ručak kao i pauza za networking tokom koje ćeš moći da se uvežeš sa kolegama iz srodnih industrija, ali i sa predavačima. Oh, da li smo spomenuli da te na kraju edukacije čekaju i zadaci? Moramo da proverimo tvoje znanje jer na poslu nema prepisivanja! 🙂

PS. Obezbediš li svoje mesto do 31. avgusta spremili smo ti i specijalan popust od 15%, kao i popust od 25% na dve ili više ulaznica!

[yikes-mailchimp form=”2″ submit=”Želim kvalitetnu edukaciju o ‘native’ oglašavanju”]

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Domaći OTA sync obezbedio €1,3 miliona seed investicije

Srpski OTA Sync podigao je dodatna sredstva u svojoj €1,3m seed rundi investicija predvođenih češkim investitorima Presto Ventures.

Novost

Intelisale kroz reorganizaciju timova nastavlja da unapređuje svoje proizvode i usluge

Šta se dešava kada kompanija dobije veći broj klijenata i prepozna nove potrebe tržišta kao priliku za razvoj? O ovim temama razgovaramo sa Novakom Cvjetanom, novim Head of Engineering u kompaniji Intelisale.

Startapi i poslovanje

OTP banka pokreće OTP Connect – program za saradnju, razvoj i podsticaj inovacija kod startapa

Ovaj program pokrenut je sa ciljem da podstakne dalje unapređenje inovacionog ambijenta i formira jednostavan okvir za rast i umrežavanje startap i tehnološke zajednice, i finansijskog sektora.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startup Shower: Prijavi svoju ideju i osvoji 1.000.000 RSD

U cilju podrške razvoju preduzetničke kulture i inovacija u poslovanju, Business Intelligence Institute raspisuje konkurs za projekat "Start up Shower" pružajući finansijsku podršku od 1.000.000 dinara bespovratnih sredstava.

Gaming

Da li je globalna kriza pogodila i domaću ‘game dev’ industriju ili je to samo prolazni period?

Prethodnih meseci bili smo svedoci velikih otpuštanja u IT industriji usled globalne krize koja i dalje traje. Ovom talasu otkaza nije ostala imuna ni game dev scena, a mi smo analizirali šta su glavni razlozi za smanjenje broja kadrova u industriji razvoja video igara i da li je ovo samo prolazni krizni period.

Kultura 2.0

Ko su najzadovoljniji radnici u Srbiji? Istraživanje pokazuje da su to programeri

Kakvo je opšte stanje zadovoljstva i angažovanja zaposlenih na tržištu rada u Srbiji? Luppa i HR fabrika napravile su veliku analizu koja daje odgovore.

Startapi i poslovanje

Srpske kompanije Factory World Wide i EM Analytic među najbrže rastućim u Centralnoj Evropi

Na ovogodišnjem Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2023 konkursu tehnološke kompanije Factory World Wide i EM Analytic Solutions iz Srbije uvrštene su među 50 najbrže rastućih kompanija u Evropi.

Tehnologija

Izabrali smo top 10 gedžeta koje možete kupiti na popustu za ‘Crni petak’

Black Friday je zvanično stigao, a sa njim i sniženja u mnogim prodavnicama širom sveta. Kao i uvek, odlučili smo da vam predstavimo najzanimljivije gedžete koje možete kupiti u toku ovog 'praznika' sniženja.

Karijere

IT-jevcima je danas teže da promene posao, a kada to čine najbitnija stavka im je – stabilnost

Magdalina Čivović, Tech Lead u kompaniji Doodle, deli svoje utiske o aktuelnim pitanjima na domaćoj tehnološkoj sceni.