Kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Zašto su baneri prošlost i kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Šta je to nativno oglašavanje? Kako se kreira kvalitetan i relevantan sadržaj kojim ćete doći do svoje ciljne grupe, promovisati proizvod ili uslugu, ali i povećati prodaju? Nakon Zagreba, Netokracija ovog oktobra organizuje prvu edukaciju o 'native' advertajzingu u Beogradu - OMG!Native, gde ćemo odgovoriti na pitanja kako meriti rezultate kampanje, da li je nativno oglašavanje etično, ali i na mnoga druga.

nativebg_1naslovna
Izvršna urednica Netokracije, Mia Biberović, govoriće o nativnom oglašavanju iz ugla uredništva i novinara (Foto: Luka Travaš)

Da li ste znali da je u 2015. godini izgubljeno više od 22 milijarde dolara zahvaljujući AdBlocking-u i skrivanju banera? Sa druge strane, native advertising nastavlja da beleži rast od 50% i označen je kao ključan trend za kampanje do kraja 2016. godine, a posebno tokom 2017! Štaviše, u Srbiji je prošle godine potrošeno 150.000 evra na native, a taj trend samo prati uzlaznu putanju.

I dalje se pitate šta je to native oglašavanje i kako to sve funkcioniše? U svojoj osnovi, nativni oglas je plaćen medijski sadržaj koji prati prirodnu formu i funkciju korisničkog iskustva, pri čemu je naglasak upravo na doživljaju i interakciji koju korisnik tom prilikom ostvaruje. Drugim rečima, vi edukujete čitaoca o važnoj temi umesto što mu mašete oglasom: klikni, klikni, klikni!

Prva potpuna edukacija o ‘native’ oglašavanju!

U saradnji sa udruženjem IAB Srbija, Netokracija početkom oktobra u Beogradu organizuje OMG!Native kao prvu sveobuhvatnu edukaciju na kojoj ćemo demistifikovati sve vezano za ovu naprednu formu oglašavanja (a koja postaje sve popularnija i u Srbiji), podeliti sa vama najbolje prakse iz industrije i osvrnuti se na neke od uspešnih primera koji su tokom godina realizovani na Netokraciji. Pokazaćemo vam i kako da odredite konkretne ciljeve kampanje i kako da ih merite, ali i ono najvažnije – kako da odaberete najbolje medijske kanale za plasiranje vaše poruke.

radionica_2
Pridružite nam se na OMG!Native i saznajte kako da iskoristite sadržaj za povećanje prodaje! (Foto: Luka Travaš)

Celodnevna edukacija zakazana je za prvu nedelju oktobra, a vodiće je naši Ivan Brezak Brkan i Mia Biberović, dok će im se u okviru programa pridružiti i osnivač startapa Content Insights, Dejan Nikolić, kao i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković. Tom prilikom otkrivamo:

  • Kako planirati kvalitetnu native kampanju;
  • Kako prepoznati ‘jeftin’ sadržaj;
  • Sve primere nativnog oglašavanja;
  • Šta očekivati od agencija, a šta od medija?
  • Kako nativno oglašavanje može pomoći pri zapošljavanju;
  • Etičke izazove i rešenja za nativno oglašavanje;
  • Analitika nativnog oglašavanja (uz specijalno gostovanje vrhunskog predavača iz startapa Content Insights koji je nedavno osigurao 1,1 milion evra za razvoj softvera kojim analiziraju učinak – sadržaja!);
  • Koje su metrike ključne za uspešnu nativnu kampanju.

Šta zadovoljni učesnici kažu o edukaciji i da li im se isplatilo da provedu vreme sa nama? Maja Jurković iz Podravke ističe:

Edukacija je bila super, profesionalno organizovana, mnogo drugih bi se moglo ugledati na vas, a jako mi se svidio praktičan deo!

Samo 20 mesta (za tebe i tvoje najdraže kolege) – Prijavi se!

Ukoliko želiš da prisustvuješ prvoj potpunoj native edukaciji namenjenoj marketinškim profesionalcima u kompanijama i digitalnim agencijama, cena edukacije iznosi 180 evra – celodnevni workshop prati i ukusan ručak kao i pauza za networking tokom koje ćeš moći da se uvežeš sa kolegama iz srodnih industrija, ali i sa predavačima. Oh, da li smo spomenuli da te na kraju edukacije čekaju i zadaci? Moramo da proverimo tvoje znanje jer na poslu nema prepisivanja! 🙂

PS. Obezbediš li svoje mesto do 31. avgusta spremili smo ti i specijalan popust od 15%, kao i popust od 25% na dve ili više ulaznica!

[yikes-mailchimp form=”2″ submit=”Želim kvalitetnu edukaciju o ‘native’ oglašavanju”]

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Startap Stomatopoda iz Srbije transformiše restorane u SAD — uz pomoć AI softvera!

Njihovo 'flagship' rešenje jeste SaaS proizvod aTavloa koji uz pomoć veštačke inteligencije analizira korisničko iskustvo čime omogućava ugostiteljima da budu uslužniji i efikasniji. U tekstu koji sledi, saznajte kako!

Intervju

Neubase olakšava online otvaranje firme u SAD-u za nerezidente uz prilagođene cene

Kompanija Neubase bavi se osnivanjem LLC preduzeća u SAD-u za nerezidente, sa posebnim fokusom na preduzetnike sa Balkana. Mi smo imali priliku da u velikom intervjuu razgovaramo sa osnivačima ove kompanije.

Office Talks Podcast

Da li je novi Hladni rat u toku?

Šta se dešava u odnosu SAD-a i Kine i da li se Rusija meša u izbore u Americi? Samo su neka od pitanja na koja smo dali odgovor u 187. epizodi Office Talks podkasta!

Propustili ste

Sponzorisano

NextSilicon razvija moćni čip za mnoge industrije i zapošljava nove IT stručnjake u Srbiji

Današnji svet počiva na hardverskim i softverskim sistemima i sigurno je da će budućnost modernog društva nastaviti da se bazira na sofisticiranim čipovima koji će pokretati globalnu industriju. Jedno od takvih rešenja razvija se i u Srbiji, tačnije u kompaniji NextSilicon.

Web 3.0

Druga ETH Belgrade konferencija: Srbija ponovo centar okupljanja Web3 zajednice

Nakon velikog uspeha prve konferencije održane 2023. godine, druga po redu konferencija ETH Belgrade će se održati od 3. do 5. juna 2024.

Ekskluzivno

TS Ventures uložio u Reputeo i Mindsmiths — vodeće regionalne AI startape

Srpski investicioni fond Telekom Ventures podržao je domaći Reputeo i hrvatski Mindsmiths, prepoznavši njihov potencijal za globalni rast na polju veštačke inteligencije.

Najava

Empple Festival ove godine odgovara na najvažnija pitanja employer brandinga

Četvrti po redu Empple Festival, koji okuplja stručnjake iz employer branding-a, TA-a, internih komunikacija i HR-a održaće se 3. i 4. oktobra u Madlenianumu.

Office Talks Podcast

Randevu.tech: Put od ETF-a do Berlina sa CEO-om Aleksandrom Orlićem

Gost 189. epizode Office Talks podkasta bio je Aleksandar Orlić, CEO i jedan od suosnivača startapa Randevu.tech. Sa njim razgovaramo o njegovoj karijeri u IT industriji ali i o tome koji proizvod tačno razvija pomenuti startap i za koje tržište.

Novost

OTP Connect: €5.000 za pobedničko rešenje Junior m-bank aplikacije

OTP banka održala je finale prvog Izazova u okviru svog inovacionog ekosistema, OTP Connect, pod nazivom 'Kažeš inovacija, misliš aplikacija' namenjeno startap i IT kompanijama i timovima koji se bave različitim vrstama dizajna i razvojem mobilnih aplikacija.