Šta je to nativno oglašavanje? Kako se kreira kvalitetan i relevantan sadržaj kojim ćete doći do svoje ciljne grupe, promovisati proizvod ili uslugu, ali i povećati prodaju? Nakon Zagreba, Netokracija ovog oktobra organizuje prvu edukaciju o 'native' advertajzingu u Beogradu - OMG!Native, gde ćemo odgovoriti na pitanja kako meriti rezultate kampanje, da li je nativno oglašavanje etično, ali i na mnoga druga.

Da li ste znali da je u 2015. godini izgubljeno više od 22 milijarde dolara zahvaljujući AdBlocking-u i skrivanju banera? Sa druge strane, native advertising nastavlja da beleži rast od 50% i označen je kao ključan trend za kampanje do kraja 2016. godine, a posebno tokom 2017! Štaviše, u Srbiji je prošle godine potrošeno 150.000 evra na native, a taj trend samo prati uzlaznu putanju.
I dalje se pitate šta je to native oglašavanje i kako to sve funkcioniše? U svojoj osnovi, nativni oglas je plaćen medijski sadržaj koji prati prirodnu formu i funkciju korisničkog iskustva, pri čemu je naglasak upravo na doživljaju i interakciji koju korisnik tom prilikom ostvaruje. Drugim rečima, vi edukujete čitaoca o važnoj temi umesto što mu mašete oglasom: klikni, klikni, klikni!
Prva potpuna edukacija o ‘native’ oglašavanju!
U saradnji sa udruženjem IAB Srbija, Netokracija početkom oktobra u Beogradu organizuje OMG!Native kao prvu sveobuhvatnu edukaciju na kojoj ćemo demistifikovati sve vezano za ovu naprednu formu oglašavanja (a koja postaje sve popularnija i u Srbiji), podeliti sa vama najbolje prakse iz industrije i osvrnuti se na neke od uspešnih primera koji su tokom godina realizovani na Netokraciji. Pokazaćemo vam i kako da odredite konkretne ciljeve kampanje i kako da ih merite, ali i ono najvažnije – kako da odaberete najbolje medijske kanale za plasiranje vaše poruke.

Celodnevna edukacija zakazana je za prvu nedelju oktobra, a vodiće je naši Ivan Brezak Brkan i Mia Biberović, dok će im se u okviru programa pridružiti i osnivač startapa Content Insights, Dejan Nikolić, kao i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković. Tom prilikom otkrivamo:
- Kako planirati kvalitetnu native kampanju;
- Kako prepoznati ‘jeftin’ sadržaj;
- Sve primere nativnog oglašavanja;
- Šta očekivati od agencija, a šta od medija?
- Kako nativno oglašavanje može pomoći pri zapošljavanju;
- Etičke izazove i rešenja za nativno oglašavanje;
- Analitika nativnog oglašavanja (uz specijalno gostovanje vrhunskog predavača iz startapa Content Insights koji je nedavno osigurao 1,1 milion evra za razvoj softvera kojim analiziraju učinak – sadržaja!);
- Koje su metrike ključne za uspešnu nativnu kampanju.
Šta zadovoljni učesnici kažu o edukaciji i da li im se isplatilo da provedu vreme sa nama? Maja Jurković iz Podravke ističe:
Edukacija je bila super, profesionalno organizovana, mnogo drugih bi se moglo ugledati na vas, a jako mi se svidio praktičan deo!
Samo 20 mesta (za tebe i tvoje najdraže kolege) – Prijavi se!
Ukoliko želiš da prisustvuješ prvoj potpunoj native edukaciji namenjenoj marketinškim profesionalcima u kompanijama i digitalnim agencijama, cena edukacije iznosi 180 evra – celodnevni workshop prati i ukusan ručak kao i pauza za networking tokom koje ćeš moći da se uvežeš sa kolegama iz srodnih industrija, ali i sa predavačima. Oh, da li smo spomenuli da te na kraju edukacije čekaju i zadaci? Moramo da proverimo tvoje znanje jer na poslu nema prepisivanja! 🙂
PS. Obezbediš li svoje mesto do 31. avgusta spremili smo ti i specijalan popust od 15%, kao i popust od 25% na dve ili više ulaznica!
[yikes-mailchimp form=”2″ submit=”Želim kvalitetnu edukaciju o ‘native’ oglašavanju”]
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!