Kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Zašto su baneri prošlost i kako povećati prodaju uz sadržajno oglašavanje?

Šta je to nativno oglašavanje? Kako se kreira kvalitetan i relevantan sadržaj kojim ćete doći do svoje ciljne grupe, promovisati proizvod ili uslugu, ali i povećati prodaju? Nakon Zagreba, Netokracija ovog oktobra organizuje prvu edukaciju o 'native' advertajzingu u Beogradu - OMG!Native, gde ćemo odgovoriti na pitanja kako meriti rezultate kampanje, da li je nativno oglašavanje etično, ali i na mnoga druga.

nativebg_1naslovna
Izvršna urednica Netokracije, Mia Biberović, govoriće o nativnom oglašavanju iz ugla uredništva i novinara (Foto: Luka Travaš)

Da li ste znali da je u 2015. godini izgubljeno više od 22 milijarde dolara zahvaljujući AdBlocking-u i skrivanju banera? Sa druge strane, native advertising nastavlja da beleži rast od 50% i označen je kao ključan trend za kampanje do kraja 2016. godine, a posebno tokom 2017! Štaviše, u Srbiji je prošle godine potrošeno 150.000 evra na native, a taj trend samo prati uzlaznu putanju.

I dalje se pitate šta je to native oglašavanje i kako to sve funkcioniše? U svojoj osnovi, nativni oglas je plaćen medijski sadržaj koji prati prirodnu formu i funkciju korisničkog iskustva, pri čemu je naglasak upravo na doživljaju i interakciji koju korisnik tom prilikom ostvaruje. Drugim rečima, vi edukujete čitaoca o važnoj temi umesto što mu mašete oglasom: klikni, klikni, klikni!

Prva potpuna edukacija o ‘native’ oglašavanju!

U saradnji sa udruženjem IAB Srbija, Netokracija početkom oktobra u Beogradu organizuje OMG!Native kao prvu sveobuhvatnu edukaciju na kojoj ćemo demistifikovati sve vezano za ovu naprednu formu oglašavanja (a koja postaje sve popularnija i u Srbiji), podeliti sa vama najbolje prakse iz industrije i osvrnuti se na neke od uspešnih primera koji su tokom godina realizovani na Netokraciji. Pokazaćemo vam i kako da odredite konkretne ciljeve kampanje i kako da ih merite, ali i ono najvažnije – kako da odaberete najbolje medijske kanale za plasiranje vaše poruke.

radionica_2
Pridružite nam se na OMG!Native i saznajte kako da iskoristite sadržaj za povećanje prodaje! (Foto: Luka Travaš)

Celodnevna edukacija zakazana je za prvu nedelju oktobra, a vodiće je naši Ivan Brezak Brkan i Mia Biberović, dok će im se u okviru programa pridružiti i osnivač startapa Content Insights, Dejan Nikolić, kao i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković. Tom prilikom otkrivamo:

  • Kako planirati kvalitetnu native kampanju;
  • Kako prepoznati ‘jeftin’ sadržaj;
  • Sve primere nativnog oglašavanja;
  • Šta očekivati od agencija, a šta od medija?
  • Kako nativno oglašavanje može pomoći pri zapošljavanju;
  • Etičke izazove i rešenja za nativno oglašavanje;
  • Analitika nativnog oglašavanja (uz specijalno gostovanje vrhunskog predavača iz startapa Content Insights koji je nedavno osigurao 1,1 milion evra za razvoj softvera kojim analiziraju učinak – sadržaja!);
  • Koje su metrike ključne za uspešnu nativnu kampanju.

Šta zadovoljni učesnici kažu o edukaciji i da li im se isplatilo da provedu vreme sa nama? Maja Jurković iz Podravke ističe:

Edukacija je bila super, profesionalno organizovana, mnogo drugih bi se moglo ugledati na vas, a jako mi se svidio praktičan deo!

Samo 20 mesta (za tebe i tvoje najdraže kolege) – Prijavi se!

Ukoliko želiš da prisustvuješ prvoj potpunoj native edukaciji namenjenoj marketinškim profesionalcima u kompanijama i digitalnim agencijama, cena edukacije iznosi 180 evra – celodnevni workshop prati i ukusan ručak kao i pauza za networking tokom koje ćeš moći da se uvežeš sa kolegama iz srodnih industrija, ali i sa predavačima. Oh, da li smo spomenuli da te na kraju edukacije čekaju i zadaci? Moramo da proverimo tvoje znanje jer na poslu nema prepisivanja! 🙂

PS. Obezbediš li svoje mesto do 31. avgusta spremili smo ti i specijalan popust od 15%, kao i popust od 25% na dve ili više ulaznica!

[yikes-mailchimp form=“2″ submit=“Želim kvalitetnu edukaciju o ‘native’ oglašavanju“]

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?