Šta nam donosi Mobile World Congress 2015?

Šta Dali radi u Barseloni na MWC-u? Iščekuje zakrivljene telefone!

Još samo tri dana ostalo je do najvećeg svetskog kongresa mobilne tehnologije u Barseloni. Obzirom da je spektar proizvoda koji će biti predstavljeni neverovatno velik, odlučili smo da vas upoznamo tek sa malim delom onoga što će se naći na štandovima MWC-a u gradu na obalama Kosta Brave.

dali1

Svaki iskreni ljubitelj tehnologije i mobilnih uređaja koji postaju sve moderniji, mora makar jednom posetiti Barselonu u vreme održavanja Mobile World Congress-a. Ove godine, događaj se održava od 2. do 5. marta, te će tokom trodnevnog kongresa biti predstavljena inovativna rešenja, mnoge premijere ali i prototipovi budućih uređaja. Evo i nekih od najzanimljivijih koje možemo očekivati!

Samsung Galaxy S6

Samsung Galaxy S6 – možda i jedna od najvećih zvezda u Barseloni, koja bi svoju svetsku premijeru trebala da doživi neposredno pred početak kongresa, tačnije prvog marta. Međutim, zajedno sa ostalim uređajima južnokorejske kompanije, ovaj pametni telefon će se pojaviti na štandu Samsung-a, te će prisutni biti u prilici i da ga među prvima testiraju.

Samsung-Galaxy-S6

Kako je ranije najavljeno, telefon će odlikovati potpuno novi dizajn sa metalnim kućištem i zakrivljenim ekranom. Pored ovoga, očekujemo i naprednu kameru sa novim senzorom, te moderan Octa Exynos procesor. Samsung bi trebalo da predstavi novu mogućnost mobilnog plaćanja (kao konkurencija Apple-u) ali i bežično punjenje, koje pojedine Nokije već duže vreme imaju.

Novi Windows telefoni iz Microsofta

Prema pisanju velikog broja medija, Microsoft je spreman da u Barseloni predstavi nove modele pametnih telefona baziranih na Windows Phone platformi. Sve njih karakterisaće operativni sistem Windows 8.1, te će korisnici vremenom dobiti priliku da pređu na Windows 10.

Windows Phone
Izvor: B92.net

Tri najavljena modela dolaze u različitim dimenzijama i trenutno nose nazive RM, a odlikovaće ih ekrani različitih rezolucija, od 4, 5 i 5.7 inča. Prva dva uređaja imaće rezoluciju od 720×1280 piksela, a treći i ujedno najmanji 480×800 piksela.

Sony tablet sa 2k rezolucijom

Iako je pre par dana najavljeno da bi Sony vremenom mogao da promeni svoju poslovnu strategiju i orijentiše se samo na par segmenta proizvodnje, japanski gigant će ipak pored drugih proizvoda na MWC-u, premijerno predstaviti i Xperia Z4 tablet koji dolazi sa ekranom 2K rezolucije, odnosno  2560 x 1440 piksela.

Trenutno, detaljnijih tehničkih podataka za ovaj uređaj još nema, ali se očekuje da bude zasnovan na unapređenoj platfromi sa novm čipovima, te da korisnicima pruži više RAM memorije. Zvanična svetska premijera Xperie Z4 zakazana je za utorak, 3. marta.

LTE 5G, Internet of Everything

Svetska javnost imaće priliku da se na MWC susretne i bolje upozna sa petom generacijom tehnologije zadužene za prenos mobilnih podataka tzv. 5G. Pored toga, tu su i wearable uređaji, a biće i više reči o mobilnom marketingu te oglašavanju na mobilnim uređajima.

barcelona
Očekujte veliki broj novosti u toku sledeće nedelje!

Kongres u Barseloni počinje za svega tri dana, a ukoliko ste rešili da krenete na put, koordinate podesite ka zapadnoj obali Mediterana. Ukoliko pak nemate želju za pakovanjem kofera, uputite se ka Netokraciji – spremamo vam nekoliko iznenađenja!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.