'Mile Cvik' uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

‘Mile Cvik’ uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

Sredinom godine u Srbiji je startovao Mile Cvik - mobilna aplikacija koja vozačima pruža različite usluge pomoći na putu. Servis je prvobitno krenuo sa 40 partnera na teritoriji Srbije, a među poslednjim opcijama koje su uvedene nalazi se i mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije.

Idejni tvorac Mileta i direktor kompanije KOV Technology koja stoji iza servisa, Vladimir Sijaković, kaže za Netokraciju da je opcija kupovine putnog osiguranja jedna od prvobitnih stavki na kojima je tim radio otkako je aplikacija postala dostupna javnosti. U svega nekoliko koraka, korisnici aplikacije su u mogućnosti da odaberu i kupe putno osiguranje Generali Grupe.

Ovom vrstom osiguranja obuhvaćene su sve zemlje sveta osim Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Japana, Australije, Novog Zelanda, kao i zemalja navedenih u članu 3. stav 4. uslova međunarodnog putnog osiguranja. Sijaković dodaje da korisnici mogu kupiti individualne, ali i porodične polise:

Putem aplikacije, možete da kreirate vaš lični profil sa podacima potrebnim za kupovinu bilo koje polise osiguranja (ime, prezime, adresa, godina rođenja, državljanstvo i slično). Proces je olakšan mogućnošću kreiranja i čuvanja obaveznih podataka zahtevanih od osiguranja tako da prilikom sledeće kupovine osiguranja ne morate iznova unositi podatke. Ova mogućnost je od posebne koristi korisnicima koji često putuju i moraju da iznova popunjavaju formulare.

Korisnici su u mogućnosti da kupe polisu u potpunosti skrojenu prema njihovim potrebama.

Nakon kreiranja paketa osiguranja sa željenim parametrima kao što su datum početka i datum završetka polise, ali i unos osnovnih podataka o osiguranicima, korisnicima se prikazuje pripremljena kompletna speficikacija naloga koji se dalje mogu potvrditi. Pred njima je izbor da li polisu žele da plate nekom od platnih kartica (direktno iz aplikacije) ili putem uplatnice, na osnovu podataka koji stižu na email.

Više o mogućnostima kupovine putnog osiguranja pročitajte na zvaničnom sajtu Mile Cvik mobilne aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.