'Mile Cvik' uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

‘Mile Cvik’ uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

Sredinom godine u Srbiji je startovao Mile Cvik - mobilna aplikacija koja vozačima pruža različite usluge pomoći na putu. Servis je prvobitno krenuo sa 40 partnera na teritoriji Srbije, a među poslednjim opcijama koje su uvedene nalazi se i mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije.

Idejni tvorac Mileta i direktor kompanije KOV Technology koja stoji iza servisa, Vladimir Sijaković, kaže za Netokraciju da je opcija kupovine putnog osiguranja jedna od prvobitnih stavki na kojima je tim radio otkako je aplikacija postala dostupna javnosti. U svega nekoliko koraka, korisnici aplikacije su u mogućnosti da odaberu i kupe putno osiguranje Generali Grupe.

Ovom vrstom osiguranja obuhvaćene su sve zemlje sveta osim Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Japana, Australije, Novog Zelanda, kao i zemalja navedenih u članu 3. stav 4. uslova međunarodnog putnog osiguranja. Sijaković dodaje da korisnici mogu kupiti individualne, ali i porodične polise:

Putem aplikacije, možete da kreirate vaš lični profil sa podacima potrebnim za kupovinu bilo koje polise osiguranja (ime, prezime, adresa, godina rođenja, državljanstvo i slično). Proces je olakšan mogućnošću kreiranja i čuvanja obaveznih podataka zahtevanih od osiguranja tako da prilikom sledeće kupovine osiguranja ne morate iznova unositi podatke. Ova mogućnost je od posebne koristi korisnicima koji često putuju i moraju da iznova popunjavaju formulare.

Korisnici su u mogućnosti da kupe polisu u potpunosti skrojenu prema njihovim potrebama.

Nakon kreiranja paketa osiguranja sa željenim parametrima kao što su datum početka i datum završetka polise, ali i unos osnovnih podataka o osiguranicima, korisnicima se prikazuje pripremljena kompletna speficikacija naloga koji se dalje mogu potvrditi. Pred njima je izbor da li polisu žele da plate nekom od platnih kartica (direktno iz aplikacije) ili putem uplatnice, na osnovu podataka koji stižu na email.

Više o mogućnostima kupovine putnog osiguranja pročitajte na zvaničnom sajtu Mile Cvik mobilne aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.