'Mile Cvik' uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

‘Mile Cvik’ uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

Sredinom godine u Srbiji je startovao Mile Cvik - mobilna aplikacija koja vozačima pruža različite usluge pomoći na putu. Servis je prvobitno krenuo sa 40 partnera na teritoriji Srbije, a među poslednjim opcijama koje su uvedene nalazi se i mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije.

Idejni tvorac Mileta i direktor kompanije KOV Technology koja stoji iza servisa, Vladimir Sijaković, kaže za Netokraciju da je opcija kupovine putnog osiguranja jedna od prvobitnih stavki na kojima je tim radio otkako je aplikacija postala dostupna javnosti. U svega nekoliko koraka, korisnici aplikacije su u mogućnosti da odaberu i kupe putno osiguranje Generali Grupe.

Ovom vrstom osiguranja obuhvaćene su sve zemlje sveta osim Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Japana, Australije, Novog Zelanda, kao i zemalja navedenih u članu 3. stav 4. uslova međunarodnog putnog osiguranja. Sijaković dodaje da korisnici mogu kupiti individualne, ali i porodične polise:

Putem aplikacije, možete da kreirate vaš lični profil sa podacima potrebnim za kupovinu bilo koje polise osiguranja (ime, prezime, adresa, godina rođenja, državljanstvo i slično). Proces je olakšan mogućnošću kreiranja i čuvanja obaveznih podataka zahtevanih od osiguranja tako da prilikom sledeće kupovine osiguranja ne morate iznova unositi podatke. Ova mogućnost je od posebne koristi korisnicima koji često putuju i moraju da iznova popunjavaju formulare.

Korisnici su u mogućnosti da kupe polisu u potpunosti skrojenu prema njihovim potrebama.

Nakon kreiranja paketa osiguranja sa željenim parametrima kao što su datum početka i datum završetka polise, ali i unos osnovnih podataka o osiguranicima, korisnicima se prikazuje pripremljena kompletna speficikacija naloga koji se dalje mogu potvrditi. Pred njima je izbor da li polisu žele da plate nekom od platnih kartica (direktno iz aplikacije) ili putem uplatnice, na osnovu podataka koji stižu na email.

Više o mogućnostima kupovine putnog osiguranja pročitajte na zvaničnom sajtu Mile Cvik mobilne aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.