'Mile Cvik' uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

‘Mile Cvik’ uveo mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije

Sredinom godine u Srbiji je startovao Mile Cvik - mobilna aplikacija koja vozačima pruža različite usluge pomoći na putu. Servis je prvobitno krenuo sa 40 partnera na teritoriji Srbije, a među poslednjim opcijama koje su uvedene nalazi se i mogućnost kupovine putnog osiguranja direktno iz aplikacije.

Idejni tvorac Mileta i direktor kompanije KOV Technology koja stoji iza servisa, Vladimir Sijaković, kaže za Netokraciju da je opcija kupovine putnog osiguranja jedna od prvobitnih stavki na kojima je tim radio otkako je aplikacija postala dostupna javnosti. U svega nekoliko koraka, korisnici aplikacije su u mogućnosti da odaberu i kupe putno osiguranje Generali Grupe.

Ovom vrstom osiguranja obuhvaćene su sve zemlje sveta osim Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Japana, Australije, Novog Zelanda, kao i zemalja navedenih u članu 3. stav 4. uslova međunarodnog putnog osiguranja. Sijaković dodaje da korisnici mogu kupiti individualne, ali i porodične polise:

Putem aplikacije, možete da kreirate vaš lični profil sa podacima potrebnim za kupovinu bilo koje polise osiguranja (ime, prezime, adresa, godina rođenja, državljanstvo i slično). Proces je olakšan mogućnošću kreiranja i čuvanja obaveznih podataka zahtevanih od osiguranja tako da prilikom sledeće kupovine osiguranja ne morate iznova unositi podatke. Ova mogućnost je od posebne koristi korisnicima koji često putuju i moraju da iznova popunjavaju formulare.

Korisnici su u mogućnosti da kupe polisu u potpunosti skrojenu prema njihovim potrebama.

Nakon kreiranja paketa osiguranja sa željenim parametrima kao što su datum početka i datum završetka polise, ali i unos osnovnih podataka o osiguranicima, korisnicima se prikazuje pripremljena kompletna speficikacija naloga koji se dalje mogu potvrditi. Pred njima je izbor da li polisu žele da plate nekom od platnih kartica (direktno iz aplikacije) ili putem uplatnice, na osnovu podataka koji stižu na email.

Više o mogućnostima kupovine putnog osiguranja pročitajte na zvaničnom sajtu Mile Cvik mobilne aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.