Mile Cvik uz 5.000 aktivnih korisnika predstavio nove pakete – sledi širenje na region

Sa startapom po imenu Mile Cvik - ličnim mehaničarem koji vam putem aplikacije pruža različite usluge pomoći na putu, upoznali smo se još u junu prošle godine. Skoro godinu dana kasnije, servis je dodatno porastao uz nove mogućnosti poput pretplata za određeni vremenski period. Više o novitetima, otkriva nam osnivač - Vladimir Šijaković.

Vladimir (levo) sa timom na nedavno održanom BG Car Show (sajmu automobila) u Beogradu.

Sa rastućom mrežom partnera od 64 auto servisa koji pokrivaju čitavu Srbiju, od šlep službe, preko vulkanizera do auto bravara, Mile Cvik je majstor za sve vrste kvarova na automobilu i dostupan je bilo kad i bilo gde na teritoriji Srbije. Inače, čitav servis funkcioniše kroz mobilnu aplikaciju.

Vladimir Šijaković, idejni tvorac mobilne aplikacije sa kojim smo imali priliku da razgovaramo u velikom intervjuu sredinom prošle godine, uvideo je potrebu za digitalizacijom sistema pružanja pomoći na putu kad mu je 2015. godine u nekoliko navrata stao automobil:

Tri puta su mi šlepovali auto. Anlaser, pa vodena pumpa, pa je na kraju pukao kaiš. Svaki put je obrazac bio isti. Traženje usluge na Internetu, zvanje raznih brojeva, dogovaranje oko cene, ko zna koliko poziva radi sporazumevanja oko moje lokacije, traženje bankomata kako bih platio kešom. Poželeo sam da napravimo aplikaciju koja rešava sve te probleme, a celu proceduru učinimo bržom i efikasnijom.

Paketi za pomoć na putu kao nova opcija

Kad se na putu dogodi nepredviđen kvar, dovoljan je jedan klik za odabir usluge. Mobilna aplikacija tada korisnika povezuje sa najbližim serviserom i prikazuje fiksnu cenu usluge, uz mogućnost plaćanja karticom ili kešom. Nakon što korisnik prihvati uslugu, aplikacija šalje vremenski okvir u kom može da očekuje pomoć, kao i realni prikaz kretanja servisera koji dolazi na njegovu lokaciju.

Nove usluge startapa iz Srbije, kao i članski paket, predstavljeni su na nedavno završenom sajmu automobila u Beogradu.

Na pitanje Netokracije koje se odnosilo na nove usluge pomenutog servisa i koje benefite bi korisnici mogli da imaju od istih, Vladimir nam otkriva da pored putnog osiguranja koje je uvedeno kao poseban proizvod u saradnji sa Generali osiguranjem, novost predstavljaju paketi pomoći na putu ali i popusti za svakog korisnika prema automobilu koji vozi.

Paketi za pomoć na putu omogućavaju korisnicima da za male iznose prebace rizik i nepotrebne troškove na nas kao servis. Korisnicima smo omogućili da kupe Pakete za pomoć na putu koji sadrže više servisa kombinovano i to na periode od 3, 6 i 12 meseci.

Novost predstavlja i tzv. Lični paket koji se ne vezuje za automobil, već za korisnika i daje mogućnost da ljudima koji imaju više automobila (službeni i lični) pruži osećaj sigurnosti ma gde bili, imaju pokriće za usluge šlepovanja, praznog akumulatora, gubitka ključa, probušene gume ili nestanka goriva pa čak i refundacije taksi prevoza za period od 12 meseci.

Sklopljen ugovor o partnerstvu sa Goodyear-om

Ukoliko govorimo o dodatnim ponudama i popustima, Vladimir napominje da ono što nedostaje na tržištu jeste mogućnost da auto servisi u lokalu mogu obavestiti svoje redovne ili potencijalne korisnike o servisnim akcijama. Sa druge strane korisnici nemaju vremena da traže popuste ili akcije u par dana kad neki od osnovnih servisa treba da se završi.

„Na ovaj način i servisi i korisnici dobijaju informacije koje su vezane za automobil koji korisnik vozi. Primera radi, recimo korisnici koji voze određeni brend automobila biće obavešteni o servisnim akcijama za taj isti brend automobila u lokalu i sami će odabrati da li žele da iskoriste određeni popust ili servisnu akciju u nekom periodu“, dodaje Šijaković.

Tim koji stoji iza pomenutog servisa u narednom periodu planira širenje na region ali i saradnju sa većim brojem kompanija.

Vladimir nam otkriva i da je pre nastupa na Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu potpisan ugovor sa kompanijom Goodyear u Evropi i sa Vulco franšizom u Srbiji, sa ciljem da se uključi 60 servisa za vulkanizerske usluge širom Srbije. Ovo je, kako on kaže, potvrda velikog uspeha, upravo iz razloga što je Goodyear prepoznao potencijal saradnje sa jednim startapom u malom okruženju kao što je Srbija. Međutim, kako stoje stvari sa korisnicima?

Blizu smo prvih 5.000 korisnika u Srbiji i taj broj raste svakodnevno. Feedback sa njihove strane je veoma pozitivan sa različitim komentarima koji se uglavnom fokusiraju na to šta se sve vlasnik automobila može uraditi putem jedne aplikacije. Želim da napomenem da nam je veoma bitno zadovoljstvo korisnika kao i sve ideje koje stižu sa njihove strane. Upravo je kreiranje ličnog paketa pomoći na putu bio predlog od strane više korisnika koji su veoma zadovoljni našim rešenjem.

Sledi širenje servisa na region

Komentarišući nastup na pomenutom Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu, Vladimir napominje da ovakav događaj predstavlja idealnu priliku da se što više ljudi upozna sa proizvodom i uživo sazna odgovore na najčešće postavljena pitanja, za koja su potrebna dodatna objašnjenja. Prema njegovim rečima, mnogo kompanija želi saradnju u sledećem periodu, a na čitavom timu je da sve to isprati sa novim razvojem i novim akcijama koje bi bile plasirane korisnicima.

Za kraj, naš sagovornik kaže da je jedan od planova u narednom periodu pre svega širenje po regionu i prerastanje u jedinstvenu platformu za vozače. „Pripremamo dosta novosti u narednom periodu, pa čak i uključivanje internacionalnih kompanija na platformu kako bi svim korisnicima omogućili izbor najboljih rešenja za svakog pojedinačno. Razmišljamo i o uvođenu elektronske servisne knjižice, gde će korisnici na jednostavan način voditi računa o svojim kolima. Ostavićemo takođe još par iznenađenja za letnji period i sezonu ispred nas“, zaključio je na kraju Vladimir.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.

Startapi i poslovanje

80.000 turista širom sveta posetilo unikatne ture zahvaljujući domaćoj aplikaciji Tour Guide

Da li na odmoru posećujete lokacije koje ne spadaju u tradicionalnu turističku ponudu? Odgovor na ovo pitanje osnova je na kojoj je Tour Guide ekipa bazirala svoj biznis.