Mile Cvik uz 5.000 aktivnih korisnika predstavio nove pakete - sledi širenje na region

Mile Cvik uz 5.000 aktivnih korisnika predstavio nove pakete – sledi širenje na region

Sa startapom po imenu Mile Cvik - ličnim mehaničarem koji vam putem aplikacije pruža različite usluge pomoći na putu, upoznali smo se još u junu prošle godine. Skoro godinu dana kasnije, servis je dodatno porastao uz nove mogućnosti poput pretplata za određeni vremenski period. Više o novitetima, otkriva nam osnivač - Vladimir Šijaković.

Vladimir (levo) sa timom na nedavno održanom BG Car Show (sajmu automobila) u Beogradu.

Sa rastućom mrežom partnera od 64 auto servisa koji pokrivaju čitavu Srbiju, od šlep službe, preko vulkanizera do auto bravara, Mile Cvik je majstor za sve vrste kvarova na automobilu i dostupan je bilo kad i bilo gde na teritoriji Srbije. Inače, čitav servis funkcioniše kroz mobilnu aplikaciju.

Vladimir Šijaković, idejni tvorac mobilne aplikacije sa kojim smo imali priliku da razgovaramo u velikom intervjuu sredinom prošle godine, uvideo je potrebu za digitalizacijom sistema pružanja pomoći na putu kad mu je 2015. godine u nekoliko navrata stao automobil:

Tri puta su mi šlepovali auto. Anlaser, pa vodena pumpa, pa je na kraju pukao kaiš. Svaki put je obrazac bio isti. Traženje usluge na Internetu, zvanje raznih brojeva, dogovaranje oko cene, ko zna koliko poziva radi sporazumevanja oko moje lokacije, traženje bankomata kako bih platio kešom. Poželeo sam da napravimo aplikaciju koja rešava sve te probleme, a celu proceduru učinimo bržom i efikasnijom.

Paketi za pomoć na putu kao nova opcija

Kad se na putu dogodi nepredviđen kvar, dovoljan je jedan klik za odabir usluge. Mobilna aplikacija tada korisnika povezuje sa najbližim serviserom i prikazuje fiksnu cenu usluge, uz mogućnost plaćanja karticom ili kešom. Nakon što korisnik prihvati uslugu, aplikacija šalje vremenski okvir u kom može da očekuje pomoć, kao i realni prikaz kretanja servisera koji dolazi na njegovu lokaciju.

Nove usluge startapa iz Srbije, kao i članski paket, predstavljeni su na nedavno završenom sajmu automobila u Beogradu.

Na pitanje Netokracije koje se odnosilo na nove usluge pomenutog servisa i koje benefite bi korisnici mogli da imaju od istih, Vladimir nam otkriva da pored putnog osiguranja koje je uvedeno kao poseban proizvod u saradnji sa Generali osiguranjem, novost predstavljaju paketi pomoći na putu ali i popusti za svakog korisnika prema automobilu koji vozi.

Paketi za pomoć na putu omogućavaju korisnicima da za male iznose prebace rizik i nepotrebne troškove na nas kao servis. Korisnicima smo omogućili da kupe Pakete za pomoć na putu koji sadrže više servisa kombinovano i to na periode od 3, 6 i 12 meseci.

Novost predstavlja i tzv. Lični paket koji se ne vezuje za automobil, već za korisnika i daje mogućnost da ljudima koji imaju više automobila (službeni i lični) pruži osećaj sigurnosti ma gde bili, imaju pokriće za usluge šlepovanja, praznog akumulatora, gubitka ključa, probušene gume ili nestanka goriva pa čak i refundacije taksi prevoza za period od 12 meseci.

Sklopljen ugovor o partnerstvu sa Goodyear-om

Ukoliko govorimo o dodatnim ponudama i popustima, Vladimir napominje da ono što nedostaje na tržištu jeste mogućnost da auto servisi u lokalu mogu obavestiti svoje redovne ili potencijalne korisnike o servisnim akcijama. Sa druge strane korisnici nemaju vremena da traže popuste ili akcije u par dana kad neki od osnovnih servisa treba da se završi.

„Na ovaj način i servisi i korisnici dobijaju informacije koje su vezane za automobil koji korisnik vozi. Primera radi, recimo korisnici koji voze određeni brend automobila biće obavešteni o servisnim akcijama za taj isti brend automobila u lokalu i sami će odabrati da li žele da iskoriste određeni popust ili servisnu akciju u nekom periodu“, dodaje Šijaković.

Tim koji stoji iza pomenutog servisa u narednom periodu planira širenje na region ali i saradnju sa većim brojem kompanija.

Vladimir nam otkriva i da je pre nastupa na Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu potpisan ugovor sa kompanijom Goodyear u Evropi i sa Vulco franšizom u Srbiji, sa ciljem da se uključi 60 servisa za vulkanizerske usluge širom Srbije. Ovo je, kako on kaže, potvrda velikog uspeha, upravo iz razloga što je Goodyear prepoznao potencijal saradnje sa jednim startapom u malom okruženju kao što je Srbija. Međutim, kako stoje stvari sa korisnicima?

Blizu smo prvih 5.000 korisnika u Srbiji i taj broj raste svakodnevno. Feedback sa njihove strane je veoma pozitivan sa različitim komentarima koji se uglavnom fokusiraju na to šta se sve vlasnik automobila može uraditi putem jedne aplikacije. Želim da napomenem da nam je veoma bitno zadovoljstvo korisnika kao i sve ideje koje stižu sa njihove strane. Upravo je kreiranje ličnog paketa pomoći na putu bio predlog od strane više korisnika koji su veoma zadovoljni našim rešenjem.

Sledi širenje servisa na region

Komentarišući nastup na pomenutom Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu, Vladimir napominje da ovakav događaj predstavlja idealnu priliku da se što više ljudi upozna sa proizvodom i uživo sazna odgovore na najčešće postavljena pitanja, za koja su potrebna dodatna objašnjenja. Prema njegovim rečima, mnogo kompanija želi saradnju u sledećem periodu, a na čitavom timu je da sve to isprati sa novim razvojem i novim akcijama koje bi bile plasirane korisnicima.

Za kraj, naš sagovornik kaže da je jedan od planova u narednom periodu pre svega širenje po regionu i prerastanje u jedinstvenu platformu za vozače. „Pripremamo dosta novosti u narednom periodu, pa čak i uključivanje internacionalnih kompanija na platformu kako bi svim korisnicima omogućili izbor najboljih rešenja za svakog pojedinačno. Razmišljamo i o uvođenu elektronske servisne knjižice, gde će korisnici na jednostavan način voditi računa o svojim kolima. Ostavićemo takođe još par iznenađenja za letnji period i sezonu ispred nas“, zaključio je na kraju Vladimir.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.