Osnivač WordPressa Matt Mullenweg među predavačima na WordCamp Europe u Beogradu!

Osnivač WordPressa Matt Mullenweg među predavačima na WordCamp Europe u Beogradu!

Do prvog WordCamp Europe u Beogradu ostalo je nešto manje od tri meseca, a među finalnim rasporedom predavača koji je danas objavljen našao se i jedan specijalan gost - Matt Mullenweg, osnivač WordPressa!

Da, dobro ste pročitali. CEO i osnivač kompanije Automattic koja stoji iza WordPressa, Matt Mullenweg, biće gost prestojeće WordCamp Europe konferencije koja se ove godine održava u Beogradu.

Krajem juna, navršiće se 12 godina otkako je Mullenweg zaposlio prvu osobu u Automatticu i otkako je nastao WordPress, kao i WordPress.com – jedna od najvećih blogerskih zajednica na svetu. Već početkom marta, saopšteno je da WordPress danas pokreće više od 30% svih sajtova na Internetu što predstavlja zaista impozantan podatak, ali i potvrdu WordPress-ovog uspeha koji se u najvećoj meri oslanja na zajednicu.

Velika potvrda za WordPress zajednicu u Srbiji

Podsećamo, srpska prestonica izabrana je za host-grad na prošlogodišnjem WCEU koji je održan u Parizu, a zasluge WordPress zajednice u Srbiji prepoznala je i WordPress fondacija koja je zadužena za sve događaje okrenute zajednici. Beograd je tako tek drugi grad u Istočnoj Evropi koji će ugostiti ovu prestižnu konferenciju nakon Sofije, a potvrda učešća osnivača WordPressa samo još više doprinosi na značaju događaju i posvećenosti WordPress zajednice Balkanu i developerima sa ovog prostora.

Svake godine drugom evropskom gradu i državi pripada zadovoljstvo da bude domaćin najveće evropske konferencije o WordPressu, te se prestižnoj listi nakon Lajdena, Sofije, Sevilje, Beča i Pariza od ove godine dodaje i Beograd.

Kompletan program predstojeće WCEU konferencije od danas je dostupan na sajtu organizacije, a ukoliko još uvek niste obezbedili svoju ulaznicu – to možete uraditi po ceni od 40 evra.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.