Otvoren poziv za jesenji 'Start Path' program namenjen fintech startapima

Otvoren poziv za jesenji ‘Start Path’ namenjen startapima na polju finansija i digitalne trgovine

Kompanija Mastercard predstavila je ovih dana u Kopenhagenu polaznike letnjeg 'Start Path' programa - inkubatora koji okuplja inovativne startape na polju finansija i digitalne trgovine. Nova generacija timova fokusiraće se na upotrebu 'beacon' tehnologije, beskontaktnih rešenja i veštačke inteligencije na polju platnih inovacija.

Na nedavno održanoj Money20/20 konferenciji u Kopenhagenu, kompanija Mastercard predstavila je odabrane startape koji će biti uključeni u letnje izdanje Start Path programa – Mastercardovog inkubatora u okviru kojeg timovi prolaze kroz šestomesečni program virtuelne inkubacije, radeći sa iskusnim mentorima iz oblasti bankarstva, međunarodne trgovine, razvoja i implementacije go-to market strategije.

Polaznici nove generacije dolaze iz pet zemalja, dok se njihov rad u najvećoj meri fokusira na premošćavanje razlika između fizičke i digitalne kupovine, implementacijom naprednih tehnoloških rešenja. Kako ističu iz Mastercarda, nekoliko odabranih startapa koristi uvide dobijene iz kupovine u fizičkom okruženju, kao i potrošačke navike, kako bi kreirali personalizovana iskustva za potrošače. Sa druge strane, tu su i timovi koji trgovcima pomažu da primaju plaćanja putem SMS poruke.

Startapi koji će proći kroz letnje izdanje Start Path programa su:

  • CardUp koji upravlja mesečnim uplatama preko kreditnih kartica za velike iznose kao što su stanarina ili osiguranje, a takođe omogućava pristup pozajmicama i dodatnim nagradama.
  • ftcash koji omogućava malim trgovcima i preduzetnicima da uzmu poslovne kredite bez kolaterala i prime uplate od klijenata putem mobilne aplikacije i poruka.
  • ModoPayments platformu koja omogućava nove načine za plaćanje, uključujući i korišćenje poena iz programa lojalnosti za kupovinu svakodnevnih artikala u prodavnici.
  • Movvo koji pruža uvide u obrasce ponašanja prilikom razgledanja i kupovine artikala u prodavnicama.
  • ToneTag koji omogućava beskontaktno plaćanje putem bilo kog uređaja koji koristi zvučne talase umesto NFC tehnologije.
  • RecommenderX koji razvija najsavremeniju analitiku podataka kako bi ponudio personalizovane preporuke.

Startapi, želite da budete deo jesenjeg izdanja Start Path programa?

Prijave za naredni šestomesečni virtualni program prihvataju se do utorka, 1. avgusta 2017. godine do 23:59 časova. Program je otvoren za timove koji imaju drugačiji pristup bankarskom, platnom i trgovačkom sektoru i koji su prikupili značajna početna ulaganja ili Series A investicije. Više informacija o programu i prijavnom procesu možete pronaći na zvaničnom sajtu Start Path inkubatora.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.