Otvoren poziv za jesenji 'Start Path' program namenjen fintech startapima

Otvoren poziv za jesenji ‘Start Path’ namenjen startapima na polju finansija i digitalne trgovine

Kompanija Mastercard predstavila je ovih dana u Kopenhagenu polaznike letnjeg 'Start Path' programa - inkubatora koji okuplja inovativne startape na polju finansija i digitalne trgovine. Nova generacija timova fokusiraće se na upotrebu 'beacon' tehnologije, beskontaktnih rešenja i veštačke inteligencije na polju platnih inovacija.

Na nedavno održanoj Money20/20 konferenciji u Kopenhagenu, kompanija Mastercard predstavila je odabrane startape koji će biti uključeni u letnje izdanje Start Path programa – Mastercardovog inkubatora u okviru kojeg timovi prolaze kroz šestomesečni program virtuelne inkubacije, radeći sa iskusnim mentorima iz oblasti bankarstva, međunarodne trgovine, razvoja i implementacije go-to market strategije.

Polaznici nove generacije dolaze iz pet zemalja, dok se njihov rad u najvećoj meri fokusira na premošćavanje razlika između fizičke i digitalne kupovine, implementacijom naprednih tehnoloških rešenja. Kako ističu iz Mastercarda, nekoliko odabranih startapa koristi uvide dobijene iz kupovine u fizičkom okruženju, kao i potrošačke navike, kako bi kreirali personalizovana iskustva za potrošače. Sa druge strane, tu su i timovi koji trgovcima pomažu da primaju plaćanja putem SMS poruke.

Startapi koji će proći kroz letnje izdanje Start Path programa su:

  • CardUp koji upravlja mesečnim uplatama preko kreditnih kartica za velike iznose kao što su stanarina ili osiguranje, a takođe omogućava pristup pozajmicama i dodatnim nagradama.
  • ftcash koji omogućava malim trgovcima i preduzetnicima da uzmu poslovne kredite bez kolaterala i prime uplate od klijenata putem mobilne aplikacije i poruka.
  • ModoPayments platformu koja omogućava nove načine za plaćanje, uključujući i korišćenje poena iz programa lojalnosti za kupovinu svakodnevnih artikala u prodavnici.
  • Movvo koji pruža uvide u obrasce ponašanja prilikom razgledanja i kupovine artikala u prodavnicama.
  • ToneTag koji omogućava beskontaktno plaćanje putem bilo kog uređaja koji koristi zvučne talase umesto NFC tehnologije.
  • RecommenderX koji razvija najsavremeniju analitiku podataka kako bi ponudio personalizovane preporuke.

Startapi, želite da budete deo jesenjeg izdanja Start Path programa?

Prijave za naredni šestomesečni virtualni program prihvataju se do utorka, 1. avgusta 2017. godine do 23:59 časova. Program je otvoren za timove koji imaju drugačiji pristup bankarskom, platnom i trgovačkom sektoru i koji su prikupili značajna početna ulaganja ili Series A investicije. Više informacija o programu i prijavnom procesu možete pronaći na zvaničnom sajtu Start Path inkubatora.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.