Marija Pasuljević postaje izvršna direktorka eCommerce Asocijacije Srbije

Marija Pasuljević postaje izvršna direktorka eCommerce Asocijacije Srbije

eCommerce Asocijacije Srbije dobija izvršnog direktora. Na tom mestu naći će se Marija Pasuljević sa kojom razgovaramo u nastavku teksta.

Nakon više od petnaest godina rada na najrazličitijim pozicijama u kompanijama poput L’Oreal-a i BIC-a u kojima je bila odgovorna za globalne projekte, kao i karijere u gejming industriji u Srbiji u kompaniji Nordeus, Marija je odlučila da ode korak dalje – ka digitalnom svetu i poslovanju:

Kroz život me vodi ideja o stalnom učenju i napredovanju na ličnom planu, a tokom prošle godine koja je za sve nas bila haotična završila sam druge master studije u oblasti digitalnog marketinga, a ove godine sam započela i Executive MBA.

Kao svakoj ozbiljnoj osobi u svetu biznisa, interesovanje za e-commerce došlo je spontano, sa trendom i porastom online trgovine, a ciljevi kojima teži eCommerce Asocijacija su upravo razlog zbog kojeg sam poželela da karijeru gradim u tom smeru.

Marija dodaje i da, ukoliko se bude naporno radilo na podizanju standarda e-commerce industrije u Srbiji, razvoju opšte digitalizacije društva i edukaciji potrošačkog i trgovinskog sektora, naša zemlja bi veoma brzo mogla da sustigne i najrazvijenije zemlje sveta, a ona želi da bude deo tima koji stvara zdrave i čvrste temelje za budućnost trgovine. O tim planovima i njenoj ulozi u timu detaljnije razgovaramo u nastavku teksta.

Krajem godine Asocijacija organizuje Hot Spot eCommorce Awards

Marijin zadatak kao izvršne direktorke Asocijacije biće praćenje i postavljanje novih trendova na polju internet trgovine i to će biti jedan od glavnih fokusa u narednom periodu. “Sa sjajnim timom Asocijacije koji čini Upravni odbor i Izvršna kancelarija težiću uspostavljanju različitih sistema potrebnih za rast i razvoj e-commerce tržišta u Srbiji”, objašnjava ona i dodaje:

Veoma je važno da se trend rasta e-trgovine nastavi, ali ne smemo izostaviti i rad na kvalitetu. Poboljšanje samog korisničkog iskustva, ubrzanje procesa kupovine, procesa plaćanja i rad na poboljšanju same logistike i dostave proizvoda, kao i edukacija, ključ su za dalji rast i razvoj.

Pored toga, naša Asocijacija se može pohvaliti i sjajnim online edukativnim programom eCommerce Akademija, koji je kreiran kako bi olakšao sve procese digitalnog ekosistema, važne da bi se uspostavilo kvalitetno digitalno poslovanje.

Fokus naše sagovornice će, naravno, zasigurno biti i na većoj vidljivosti ove organizacije. “E-trgovina je danas veoma prisutna i pristupamo joj bojažljivo, kao i svemu što je novo. Gradeći odnose sa privatnim, javnim i civilnim sektorom, edukovanjem potrošača i trgovinskog sektora radićemo na uspostavljanju stabilne e-trgovine”, kaže ona i dodaje da je, prema njenom mišljenju, poverenje ono što fali još uvek većini populacije u Srbiji koja ne kupuje preko interneta.

“Ukoliko ne radimo na edukaciji samih potrošača, mislim da su šanse da se razbiju strahovi i promene navike kod ljudi koji ne preferiraju elektronsku trgovinu zaista male. A sa druge strane, da bismo postigli poverenje potrošača, potrebno je da trgovci rade na poboljšanju različitih segmenata poslovanja“, navodi Pasuljević i ističe da je uloga eCommerce Asocijacija Srbije da stvori najbolje uslove koji će potpuno olakšati poslovanje nekom online prodavcu, a online kupcima pojednostaviti proces kupovine. Ona dodaje:

Ako je suditi prema zvaničnim podacima, konstantan je rast elektronskog poslovanja u Srbiji, a statistike predviđaju svetlu budućnost ovom tržištu. Ovakav vid poslovanja i globalno beleži rast, čak i pre pandemije Covid-19, a ako posmatrate e-trgovinu na globalnom nivou, danas je to zastupljenije i aktivnije nego ikada ranije. Potrošači širom sveta kupuju koristeći različite platforme, pretraživače i čak društvene medije, a ta upotreba platformi i aplikacija za maloprodaju igra ključnu ulogu u rastu e-commerce industrije.

Naša sagovornica na kraju nam je otkrila i da eCommerce Asocijaciju Srbije očekuje aktivna jesen i zima, uz već započete aktivacije, Akademija je u toku, a uskoro organizuju i prvi Hot Spot eCommerce Awards, centralni e-commerce događaj u Srbiji, koji će na kraju godine okupiti delegate različitih kompanija koji su svojim radom i zalaganjem postigli velike rezultate. “Ovo će biti prva Awards dodela nagrada u Srbiji i jako se radujemo tom događaju”, zaključuje Marija.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-švajcarski Strong Network podigao €5,1 investicije – širi se na Evropu i SAD

Strong Network, srpsko-švajcarski startap dobio je investiciju vrednu 5,1 miliona evra kako bi ubrzao svoje širenje na teritorije Evrope i SAD-a. Rundu investiranja predvodio je OpenOcean zajedno sa Wingman Ventures fondom.

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.