Marija Pasuljević postaje izvršna direktorka eCommerce Asocijacije Srbije

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Marija Pasuljević postaje izvršna direktorka eCommerce Asocijacije Srbije

eCommerce Asocijacije Srbije dobija izvršnog direktora. Na tom mestu naći će se Marija Pasuljević sa kojom razgovaramo u nastavku teksta.

Nakon više od petnaest godina rada na najrazličitijim pozicijama u kompanijama poput L’Oreal-a i BIC-a u kojima je bila odgovorna za globalne projekte, kao i karijere u gejming industriji u Srbiji u kompaniji Nordeus, Marija je odlučila da ode korak dalje – ka digitalnom svetu i poslovanju:

Kroz život me vodi ideja o stalnom učenju i napredovanju na ličnom planu, a tokom prošle godine koja je za sve nas bila haotična završila sam druge master studije u oblasti digitalnog marketinga, a ove godine sam započela i Executive MBA.

Kao svakoj ozbiljnoj osobi u svetu biznisa, interesovanje za e-commerce došlo je spontano, sa trendom i porastom online trgovine, a ciljevi kojima teži eCommerce Asocijacija su upravo razlog zbog kojeg sam poželela da karijeru gradim u tom smeru.

Marija dodaje i da, ukoliko se bude naporno radilo na podizanju standarda e-commerce industrije u Srbiji, razvoju opšte digitalizacije društva i edukaciji potrošačkog i trgovinskog sektora, naša zemlja bi veoma brzo mogla da sustigne i najrazvijenije zemlje sveta, a ona želi da bude deo tima koji stvara zdrave i čvrste temelje za budućnost trgovine. O tim planovima i njenoj ulozi u timu detaljnije razgovaramo u nastavku teksta.

Krajem godine Asocijacija organizuje Hot Spot eCommorce Awards

Marijin zadatak kao izvršne direktorke Asocijacije biće praćenje i postavljanje novih trendova na polju internet trgovine i to će biti jedan od glavnih fokusa u narednom periodu. “Sa sjajnim timom Asocijacije koji čini Upravni odbor i Izvršna kancelarija težiću uspostavljanju različitih sistema potrebnih za rast i razvoj e-commerce tržišta u Srbiji”, objašnjava ona i dodaje:

Veoma je važno da se trend rasta e-trgovine nastavi, ali ne smemo izostaviti i rad na kvalitetu. Poboljšanje samog korisničkog iskustva, ubrzanje procesa kupovine, procesa plaćanja i rad na poboljšanju same logistike i dostave proizvoda, kao i edukacija, ključ su za dalji rast i razvoj.

Pored toga, naša Asocijacija se može pohvaliti i sjajnim online edukativnim programom eCommerce Akademija, koji je kreiran kako bi olakšao sve procese digitalnog ekosistema, važne da bi se uspostavilo kvalitetno digitalno poslovanje.

Fokus naše sagovornice će, naravno, zasigurno biti i na većoj vidljivosti ove organizacije. “E-trgovina je danas veoma prisutna i pristupamo joj bojažljivo, kao i svemu što je novo. Gradeći odnose sa privatnim, javnim i civilnim sektorom, edukovanjem potrošača i trgovinskog sektora radićemo na uspostavljanju stabilne e-trgovine”, kaže ona i dodaje da je, prema njenom mišljenju, poverenje ono što fali još uvek većini populacije u Srbiji koja ne kupuje preko interneta.

“Ukoliko ne radimo na edukaciji samih potrošača, mislim da su šanse da se razbiju strahovi i promene navike kod ljudi koji ne preferiraju elektronsku trgovinu zaista male. A sa druge strane, da bismo postigli poverenje potrošača, potrebno je da trgovci rade na poboljšanju različitih segmenata poslovanja“, navodi Pasuljević i ističe da je uloga eCommerce Asocijacija Srbije da stvori najbolje uslove koji će potpuno olakšati poslovanje nekom online prodavcu, a online kupcima pojednostaviti proces kupovine. Ona dodaje:

Ako je suditi prema zvaničnim podacima, konstantan je rast elektronskog poslovanja u Srbiji, a statistike predviđaju svetlu budućnost ovom tržištu. Ovakav vid poslovanja i globalno beleži rast, čak i pre pandemije Covid-19, a ako posmatrate e-trgovinu na globalnom nivou, danas je to zastupljenije i aktivnije nego ikada ranije. Potrošači širom sveta kupuju koristeći različite platforme, pretraživače i čak društvene medije, a ta upotreba platformi i aplikacija za maloprodaju igra ključnu ulogu u rastu e-commerce industrije.

Naša sagovornica na kraju nam je otkrila i da eCommerce Asocijaciju Srbije očekuje aktivna jesen i zima, uz već započete aktivacije, Akademija je u toku, a uskoro organizuju i prvi Hot Spot eCommerce Awards, centralni e-commerce događaj u Srbiji, koji će na kraju godine okupiti delegate različitih kompanija koji su svojim radom i zalaganjem postigli velike rezultate. “Ovo će biti prva Awards dodela nagrada u Srbiji i jako se radujemo tom događaju”, zaključuje Marija.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Najava

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Sponzorisano

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.