Kako influenser marketingom do uspešnog biznisa? Saznajte na prolećnom Ladies of New Business!

Prolećno izdanje Netokracijine Ladies of New Business konferencije održaće se 20. marta u beogradskom ICT Hub-u. Pod motom 'Influencing Entrepreneurs', predstojeća konferencija baviće se različitim načinima kako influenser marketing može pomoći biznisima i oblikovati preduzetnice, dok će uspešne žene iz digitalne i kreativne industrije i ovoga puta podeliti svoja iskustva govoreći o tome kako izgleda dobra saradnja sa influenserima, kao i da li su digitalni kanali idealni za lansiranje personalizovanih proizvoda.

Kako pronaći influensera koji najbolje oslikava vaš brend i proizvod? Šta očekivati od njega tj. nje? Da li je saradnja brendova sa influenserima postala gotovo neizbežna? Odgovore na ova pitanja potražićemo na prvoj Ladies of New Business konferenciji u 2018. godini koja će se održati 20. marta u beogradskom ICT Hub-u (Kralja Milana 2) s početkom od 18:00 časova.

Od influenserki do preduzetnica

Nakon uspešno završenog jesenjeg izdanja Ladies konferencije, ponovo je došlo vreme za martovsko izdanje! Zainteresovane žene i devojke koje se bave digitalnim poslovima, imaće priliku da se iz prve ruke uvere kako izgleda saradnja sa influenserima, koje su odlike uspešnih influensera, ali i kako ova vrsta marketinga oblikuje potpuno novu generaciju preduzetnika tj. preduzetnica koje svoje digitalno prisustvo koriste za lansiranje sopstvenih proizvoda.

Na predstojećem Ladiesu govorićemo o čuvenom „uticaju“, kako se meri i kako ga možemo iskoristiti u svrhu građenja sopstvenog biznisa, dok će se ovim temama baviti sami influenseri, ali i predstavnici kompanija koji sa njima sarađuju. Uostalom, program je već dostupan, a evo šta vas očekuje 20. marta.

17:30 Registracija
18:00 Uvodno obraćanje
Sandra Vojnović (članica IO UniCredit Banka)
18:10 Kako sam (sama) pokrenula Mogu Ja To Sama
Ivana Radovanović
18:40 How to use influenser marketing to leverage your business in any field
Outi Maria Pietilanaho (Fragrance by Me)
18:55 Upoznajte: Inspiring Girls Srbija
Anđelka Janković
19:10 Kafe pauza by Doncafé
19:30 Panel: Kako brendovi i influenseri mogu da ostvare bolju saradnju?
Nataša Jovanović (UniCredit Banka), Đorđe Jovanović (L’Oreal), Dina Rudić (Executive Group), Tamara Ćosić (Lepasvakidan), Iva Čuljak (moderator)
20:15 Dobre i loše prakse u saradnji influensera sa brendovima
Ana Janković aka Ana2cats
20:35 Networking

Broj mesta je ograničen – zato požurite! 👩‍💻

Po tradiciji, nakon zvaničnog dela sledi i onaj opušteniji tj. neformalni deo, kada će učesnice konferencije međusobno i direktno sa predavačima moći da razmene svoje viđenje trendova u oblasti influenser marketinga, kao i da razmene iskustva i kontakt (jer na Ladies se dolazi i zbog kvalitetnog networkinga!)

Vaše mesto na narednoj Ladies of New Business konferenciji možete obezbediti prijavom na online formu, dok se više informacija o predavačima nalazi u nastavku teksta. Čekamo vas 20. marta u ICT Hub-u uz napomenu da na vreme obezbedite svoje mesto! Vidimo se!

 

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.