Ladies of New Business: Kako uz influens marketin do uspešnog biznisa?

Kako influenser marketingom do uspešnog biznisa? Saznajte na prolećnom Ladies of New Business!

Prolećno izdanje Netokracijine Ladies of New Business konferencije održaće se 20. marta u beogradskom ICT Hub-u. Pod motom 'Influencing Entrepreneurs', predstojeća konferencija baviće se različitim načinima kako influenser marketing može pomoći biznisima i oblikovati preduzetnice, dok će uspešne žene iz digitalne i kreativne industrije i ovoga puta podeliti svoja iskustva govoreći o tome kako izgleda dobra saradnja sa influenserima, kao i da li su digitalni kanali idealni za lansiranje personalizovanih proizvoda.

Kako pronaći influensera koji najbolje oslikava vaš brend i proizvod? Šta očekivati od njega tj. nje? Da li je saradnja brendova sa influenserima postala gotovo neizbežna? Odgovore na ova pitanja potražićemo na prvoj Ladies of New Business konferenciji u 2018. godini koja će se održati 20. marta u beogradskom ICT Hub-u (Kralja Milana 2) s početkom od 18:00 časova.

Od influenserki do preduzetnica

Nakon uspešno završenog jesenjeg izdanja Ladies konferencije, ponovo je došlo vreme za martovsko izdanje! Zainteresovane žene i devojke koje se bave digitalnim poslovima, imaće priliku da se iz prve ruke uvere kako izgleda saradnja sa influenserima, koje su odlike uspešnih influensera, ali i kako ova vrsta marketinga oblikuje potpuno novu generaciju preduzetnika tj. preduzetnica koje svoje digitalno prisustvo koriste za lansiranje sopstvenih proizvoda.

Na predstojećem Ladiesu govorićemo o čuvenom „uticaju“, kako se meri i kako ga možemo iskoristiti u svrhu građenja sopstvenog biznisa, dok će se ovim temama baviti sami influenseri, ali i predstavnici kompanija koji sa njima sarađuju. Uostalom, program je već dostupan, a evo šta vas očekuje 20. marta.

17:30 Registracija
18:00 Uvodno obraćanje
Sandra Vojnović (članica IO UniCredit Banka)
18:10 Kako sam (sama) pokrenula Mogu Ja To Sama
Ivana Radovanović
18:40 How to use influenser marketing to leverage your business in any field
Outi Maria Pietilanaho (Fragrance by Me)
18:55 Upoznajte: Inspiring Girls Srbija
Anđelka Janković
19:10 Kafe pauza by Doncafé
19:30 Panel: Kako brendovi i influenseri mogu da ostvare bolju saradnju?
Nataša Jovanović (UniCredit Banka), Đorđe Jovanović (L’Oreal), Dina Rudić (Executive Group), Tamara Ćosić (Lepasvakidan), Iva Čuljak (moderator)
20:15 Dobre i loše prakse u saradnji influensera sa brendovima
Ana Janković aka Ana2cats
20:35 Networking

Broj mesta je ograničen – zato požurite! 👩‍💻

Po tradiciji, nakon zvaničnog dela sledi i onaj opušteniji tj. neformalni deo, kada će učesnice konferencije međusobno i direktno sa predavačima moći da razmene svoje viđenje trendova u oblasti influenser marketinga, kao i da razmene iskustva i kontakt (jer na Ladies se dolazi i zbog kvalitetnog networkinga!)

Vaše mesto na narednoj Ladies of New Business konferenciji možete obezbediti prijavom na online formu, dok se više informacija o predavačima nalazi u nastavku teksta. Čekamo vas 20. marta u ICT Hub-u uz napomenu da na vreme obezbedite svoje mesto! Vidimo se!

 

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.