Ladies of New Business: Kako uz influens marketin do uspešnog biznisa?

Kako influenser marketingom do uspešnog biznisa? Saznajte na prolećnom Ladies of New Business!

Prolećno izdanje Netokracijine Ladies of New Business konferencije održaće se 20. marta u beogradskom ICT Hub-u. Pod motom 'Influencing Entrepreneurs', predstojeća konferencija baviće se različitim načinima kako influenser marketing može pomoći biznisima i oblikovati preduzetnice, dok će uspešne žene iz digitalne i kreativne industrije i ovoga puta podeliti svoja iskustva govoreći o tome kako izgleda dobra saradnja sa influenserima, kao i da li su digitalni kanali idealni za lansiranje personalizovanih proizvoda.

Kako pronaći influensera koji najbolje oslikava vaš brend i proizvod? Šta očekivati od njega tj. nje? Da li je saradnja brendova sa influenserima postala gotovo neizbežna? Odgovore na ova pitanja potražićemo na prvoj Ladies of New Business konferenciji u 2018. godini koja će se održati 20. marta u beogradskom ICT Hub-u (Kralja Milana 2) s početkom od 18:00 časova.

Od influenserki do preduzetnica

Nakon uspešno završenog jesenjeg izdanja Ladies konferencije, ponovo je došlo vreme za martovsko izdanje! Zainteresovane žene i devojke koje se bave digitalnim poslovima, imaće priliku da se iz prve ruke uvere kako izgleda saradnja sa influenserima, koje su odlike uspešnih influensera, ali i kako ova vrsta marketinga oblikuje potpuno novu generaciju preduzetnika tj. preduzetnica koje svoje digitalno prisustvo koriste za lansiranje sopstvenih proizvoda.

Na predstojećem Ladiesu govorićemo o čuvenom „uticaju“, kako se meri i kako ga možemo iskoristiti u svrhu građenja sopstvenog biznisa, dok će se ovim temama baviti sami influenseri, ali i predstavnici kompanija koji sa njima sarađuju. Uostalom, program je već dostupan, a evo šta vas očekuje 20. marta.

17:30 Registracija
18:00 Uvodno obraćanje
Sandra Vojnović (članica IO UniCredit Banka)
18:10 Kako sam (sama) pokrenula Mogu Ja To Sama
Ivana Radovanović
18:40 How to use influenser marketing to leverage your business in any field
Outi Maria Pietilanaho (Fragrance by Me)
18:55 Upoznajte: Inspiring Girls Srbija
Anđelka Janković
19:10 Kafe pauza by Doncafé
19:30 Panel: Kako brendovi i influenseri mogu da ostvare bolju saradnju?
Nataša Jovanović (UniCredit Banka), Đorđe Jovanović (L’Oreal), Dina Rudić (Executive Group), Tamara Ćosić (Lepasvakidan), Iva Čuljak (moderator)
20:15 Dobre i loše prakse u saradnji influensera sa brendovima
Ana Janković aka Ana2cats
20:35 Networking

Broj mesta je ograničen – zato požurite! 👩‍💻

Po tradiciji, nakon zvaničnog dela sledi i onaj opušteniji tj. neformalni deo, kada će učesnice konferencije međusobno i direktno sa predavačima moći da razmene svoje viđenje trendova u oblasti influenser marketinga, kao i da razmene iskustva i kontakt (jer na Ladies se dolazi i zbog kvalitetnog networkinga!)

Vaše mesto na narednoj Ladies of New Business konferenciji možete obezbediti prijavom na online formu, dok se više informacija o predavačima nalazi u nastavku teksta. Čekamo vas 20. marta u ICT Hub-u uz napomenu da na vreme obezbedite svoje mesto! Vidimo se!

 

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.