Ladies of New Business: Kako uz influens marketin do uspešnog biznisa?

Kako influenser marketingom do uspešnog biznisa? Saznajte na prolećnom Ladies of New Business!

Prolećno izdanje Netokracijine Ladies of New Business konferencije održaće se 20. marta u beogradskom ICT Hub-u. Pod motom 'Influencing Entrepreneurs', predstojeća konferencija baviće se različitim načinima kako influenser marketing može pomoći biznisima i oblikovati preduzetnice, dok će uspešne žene iz digitalne i kreativne industrije i ovoga puta podeliti svoja iskustva govoreći o tome kako izgleda dobra saradnja sa influenserima, kao i da li su digitalni kanali idealni za lansiranje personalizovanih proizvoda.

Kako pronaći influensera koji najbolje oslikava vaš brend i proizvod? Šta očekivati od njega tj. nje? Da li je saradnja brendova sa influenserima postala gotovo neizbežna? Odgovore na ova pitanja potražićemo na prvoj Ladies of New Business konferenciji u 2018. godini koja će se održati 20. marta u beogradskom ICT Hub-u (Kralja Milana 2) s početkom od 18:00 časova.

Od influenserki do preduzetnica

Nakon uspešno završenog jesenjeg izdanja Ladies konferencije, ponovo je došlo vreme za martovsko izdanje! Zainteresovane žene i devojke koje se bave digitalnim poslovima, imaće priliku da se iz prve ruke uvere kako izgleda saradnja sa influenserima, koje su odlike uspešnih influensera, ali i kako ova vrsta marketinga oblikuje potpuno novu generaciju preduzetnika tj. preduzetnica koje svoje digitalno prisustvo koriste za lansiranje sopstvenih proizvoda.

Na predstojećem Ladiesu govorićemo o čuvenom „uticaju“, kako se meri i kako ga možemo iskoristiti u svrhu građenja sopstvenog biznisa, dok će se ovim temama baviti sami influenseri, ali i predstavnici kompanija koji sa njima sarađuju. Uostalom, program je već dostupan, a evo šta vas očekuje 20. marta.

17:30 Registracija
18:00 Uvodno obraćanje
Sandra Vojnović (članica IO UniCredit Banka)
18:10 Kako sam (sama) pokrenula Mogu Ja To Sama
Ivana Radovanović
18:40 How to use influenser marketing to leverage your business in any field
Outi Maria Pietilanaho (Fragrance by Me)
18:55 Upoznajte: Inspiring Girls Srbija
Anđelka Janković
19:10 Kafe pauza by Doncafé
19:30 Panel: Kako brendovi i influenseri mogu da ostvare bolju saradnju?
Nataša Jovanović (UniCredit Banka), Đorđe Jovanović (L’Oreal), Dina Rudić (Executive Group), Tamara Ćosić (Lepasvakidan), Iva Čuljak (moderator)
20:15 Dobre i loše prakse u saradnji influensera sa brendovima
Ana Janković aka Ana2cats
20:35 Networking

Broj mesta je ograničen – zato požurite! 👩‍💻

Po tradiciji, nakon zvaničnog dela sledi i onaj opušteniji tj. neformalni deo, kada će učesnice konferencije međusobno i direktno sa predavačima moći da razmene svoje viđenje trendova u oblasti influenser marketinga, kao i da razmene iskustva i kontakt (jer na Ladies se dolazi i zbog kvalitetnog networkinga!)

Vaše mesto na narednoj Ladies of New Business konferenciji možete obezbediti prijavom na online formu, dok se više informacija o predavačima nalazi u nastavku teksta. Čekamo vas 20. marta u ICT Hub-u uz napomenu da na vreme obezbedite svoje mesto! Vidimo se!

 

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.