Kako influenser marketingom do uspešnog biznisa? Saznajte na prolećnom Ladies of New Business!

Prolećno izdanje Netokracijine Ladies of New Business konferencije održaće se 20. marta u beogradskom ICT Hub-u. Pod motom 'Influencing Entrepreneurs', predstojeća konferencija baviće se različitim načinima kako influenser marketing može pomoći biznisima i oblikovati preduzetnice, dok će uspešne žene iz digitalne i kreativne industrije i ovoga puta podeliti svoja iskustva govoreći o tome kako izgleda dobra saradnja sa influenserima, kao i da li su digitalni kanali idealni za lansiranje personalizovanih proizvoda.

Kako pronaći influensera koji najbolje oslikava vaš brend i proizvod? Šta očekivati od njega tj. nje? Da li je saradnja brendova sa influenserima postala gotovo neizbežna? Odgovore na ova pitanja potražićemo na prvoj Ladies of New Business konferenciji u 2018. godini koja će se održati 20. marta u beogradskom ICT Hub-u (Kralja Milana 2) s početkom od 18:00 časova.

Od influenserki do preduzetnica

Nakon uspešno završenog jesenjeg izdanja Ladies konferencije, ponovo je došlo vreme za martovsko izdanje! Zainteresovane žene i devojke koje se bave digitalnim poslovima, imaće priliku da se iz prve ruke uvere kako izgleda saradnja sa influenserima, koje su odlike uspešnih influensera, ali i kako ova vrsta marketinga oblikuje potpuno novu generaciju preduzetnika tj. preduzetnica koje svoje digitalno prisustvo koriste za lansiranje sopstvenih proizvoda.

Na predstojećem Ladiesu govorićemo o čuvenom „uticaju“, kako se meri i kako ga možemo iskoristiti u svrhu građenja sopstvenog biznisa, dok će se ovim temama baviti sami influenseri, ali i predstavnici kompanija koji sa njima sarađuju. Uostalom, program je već dostupan, a evo šta vas očekuje 20. marta.

17:30 Registracija
18:00 Uvodno obraćanje
Sandra Vojnović (članica IO UniCredit Banka)
18:10 Kako sam (sama) pokrenula Mogu Ja To Sama
Ivana Radovanović
18:40 How to use influenser marketing to leverage your business in any field
Outi Maria Pietilanaho (Fragrance by Me)
18:55 Upoznajte: Inspiring Girls Srbija
Anđelka Janković
19:10 Kafe pauza by Doncafé
19:30 Panel: Kako brendovi i influenseri mogu da ostvare bolju saradnju?
Nataša Jovanović (UniCredit Banka), Đorđe Jovanović (L’Oreal), Dina Rudić (Executive Group), Tamara Ćosić (Lepasvakidan), Iva Čuljak (moderator)
20:15 Dobre i loše prakse u saradnji influensera sa brendovima
Ana Janković aka Ana2cats
20:35 Networking

Broj mesta je ograničen – zato požurite! 👩‍💻

Po tradiciji, nakon zvaničnog dela sledi i onaj opušteniji tj. neformalni deo, kada će učesnice konferencije međusobno i direktno sa predavačima moći da razmene svoje viđenje trendova u oblasti influenser marketinga, kao i da razmene iskustva i kontakt (jer na Ladies se dolazi i zbog kvalitetnog networkinga!)

Vaše mesto na narednoj Ladies of New Business konferenciji možete obezbediti prijavom na online formu, dok se više informacija o predavačima nalazi u nastavku teksta. Čekamo vas 20. marta u ICT Hub-u uz napomenu da na vreme obezbedite svoje mesto! Vidimo se!

 

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.