Johnatan Hirshon, PR stručnjak iz Silicijumske doline u ICT Hub

Johnatan Hirshon, PR stručnjak iz Silicijumske doline 28. septembra u ICT Hubu

Predstojeće ICT Hub okupljanje zakazano je za 28. septembar, kada će se domaćoj publici obratiti jedan od najcenjenijih PR stručnjaka iz Silicijumske doline, Johnatan Hirshon, poznaitji i kao ‘Guru Doline’. Hirshon će kroz svoje predavanje približiti PR struku mladim domaćim startapima, te uvesti ih u osnove komuniciranja u tehnološkoj industriji.

johnatan

Hirshon se već skoro tri decenije bavi isključivo odnosima s javnošću za visokotehnološke kompanije, te pomaže osnivačima startapa kao savetnik tj. mentor za marketing i komunikacije. Osnivač je i predsednik jedne od najuvaženijih PR agencija u Silicijumskoj dolini, Horizon Communications, poseduje bogato iskustvo u korporativnom te agencijskom PR-u, a upoznat je i sa procesima organizovanja velikog broja globalnih PR kampanja za kompanije kao što su Sony, Apple, Pioneer i druga poznata imena.

Johnatan je dugo godina radio i kao PR za kompaniju Sony kada je ona doživljavala pravi procvat, a poznat je i kao osoba koja je dizajnirala i sprovela neke od najuspešnijih programa odnosa s javnošću u Silicijumskoj dolini. Ukratko rečeno, ono što je Jobs za Apple, to je Hirshon za PR.

Osigurajte 1-na-1 sesiju sa Johnatanom

Domaći startapi imaće jedinstvenu priliku da čuju predavanje ovog eksperta 28. septembra u prostorijama ICT Hub-a, gde će kroz okupljanje ili individualne sesije, dobiti direktne i konkretne savete za unapređenje poslovanja tj. komunikacija.

Iz organizacije ističu da je učešće na meetup-u u potpunosti besplatno, ali da je zbog velikog interesovanja i ograničenog broja mesta neophodno prethodno prijavljivanje koje se može izvršiti na zvaničnom sajtu okupljanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?