Pretražite ‘priče' drugih Instagramera uz nove opcije pretrage

Pretražite ‘priče’ drugih Instagramera uz nove opcije pretrage

Dva meseca otkako je opcija kreiranja multimedijalnih priča korisnika stigla na Instagram, iz društvene mreže su rešeni da u okviru svog explorer odeljka uvrste i ovaj sadržaj. Tako će čak 100 miliona korisnika koji posećuju pomenutu sekciju svakog dana, dobiti priliku i da pored fotografija i videa korisnika širom sveta, pregledaju i njihove dnevne priče koje nestaju nakon 24 sata.

instagram-stories

Kako prenosi The Verge, cilj Instargama kada je reč o dodavanju „Storiesa“ u explorer sekciju, zasniva se na dva krucijalna plana. Prvi je da se što više korisnika podstakne kako bi učestalije kreirali zanimljiv i interesantan sadržaj zasnovan na foto i video materijalu, a drugi je zapravo direktan napad na Snapchat, koji se još odavno pozicionirao kao društvena mreža za mlađu populaciju, a kojoj Facebook odavno „diše za vratom“, pokušavajući i da preko Instagrama prekopira sve prednosti koje su zaslužne za popularnost Snapchata.

Ukoliko pogledamo dosadašnju statistiku, sa sigurnošću možemo reći da se Instagram Stories još od lansiranja nalazi na pravom putu, te da iz ove kompanije tvrde kako čak trećina, od 300 miliona dnevnih korisnika kreira ili gleda Instagram priče svakog dana. Ako već pravimo poređenja sa Snapchatom, svakako se moramo nadovezati na podatak da Instagram Stories i dalje ne nudi korisnicima možda i najzabavniju funkciju na Snapchatu – a reč je o face-altering filterima putem kojih lako možete da se premaskirate u neke druge karaktere, kao i poseban odeljak gde možete sačuvati vaše kreacije.

Snapchat ne menja filozofiju, Facebook ‘trlja ruke’

Ono što pak Instagram izdvaja od svog, sada već večitog rivala, jeste upravo explorer deo koji generiše veliki broj različitog sadržaja korisnika širom sveta na osnovu vaše interakcije na ovoj mreži, te na jednostavan način možete zapratiti željeni nalog. Sa druge strane, da bi nekoga dodali na Snapchatu potrebno je da posedujete njegov broj telefona, korisničko ime ili QR kod. Iz ove kompanije su još ranije istakli da je explorer tab nepotreban u njihovoj aplikaciji, iz razloga što je ista namenjena za komunikaciju sa bliskim prijateljima i porodicom.

Iz Instagrama svakako neće imati ništa protiv da Snapchat ostane pri svojim odlukama, trudeći se da u narednom periodu sve više podiže korisničko iskustvo (po nalogu Facebooka) kako bi privukao mlađu populaciju. Instagram priče drugih korisnika već sada možete videti u gornjem delu aplikacije (explorer tab) za iOS i Android operativni sistem.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.