Pretražite ‘priče' drugih Instagramera uz nove opcije pretrage

Pretražite ‘priče’ drugih Instagramera uz nove opcije pretrage

Dva meseca otkako je opcija kreiranja multimedijalnih priča korisnika stigla na Instagram, iz društvene mreže su rešeni da u okviru svog explorer odeljka uvrste i ovaj sadržaj. Tako će čak 100 miliona korisnika koji posećuju pomenutu sekciju svakog dana, dobiti priliku i da pored fotografija i videa korisnika širom sveta, pregledaju i njihove dnevne priče koje nestaju nakon 24 sata.

instagram-stories

Kako prenosi The Verge, cilj Instargama kada je reč o dodavanju „Storiesa“ u explorer sekciju, zasniva se na dva krucijalna plana. Prvi je da se što više korisnika podstakne kako bi učestalije kreirali zanimljiv i interesantan sadržaj zasnovan na foto i video materijalu, a drugi je zapravo direktan napad na Snapchat, koji se još odavno pozicionirao kao društvena mreža za mlađu populaciju, a kojoj Facebook odavno „diše za vratom“, pokušavajući i da preko Instagrama prekopira sve prednosti koje su zaslužne za popularnost Snapchata.

Ukoliko pogledamo dosadašnju statistiku, sa sigurnošću možemo reći da se Instagram Stories još od lansiranja nalazi na pravom putu, te da iz ove kompanije tvrde kako čak trećina, od 300 miliona dnevnih korisnika kreira ili gleda Instagram priče svakog dana. Ako već pravimo poređenja sa Snapchatom, svakako se moramo nadovezati na podatak da Instagram Stories i dalje ne nudi korisnicima možda i najzabavniju funkciju na Snapchatu – a reč je o face-altering filterima putem kojih lako možete da se premaskirate u neke druge karaktere, kao i poseban odeljak gde možete sačuvati vaše kreacije.

Snapchat ne menja filozofiju, Facebook ‘trlja ruke’

Ono što pak Instagram izdvaja od svog, sada već večitog rivala, jeste upravo explorer deo koji generiše veliki broj različitog sadržaja korisnika širom sveta na osnovu vaše interakcije na ovoj mreži, te na jednostavan način možete zapratiti željeni nalog. Sa druge strane, da bi nekoga dodali na Snapchatu potrebno je da posedujete njegov broj telefona, korisničko ime ili QR kod. Iz ove kompanije su još ranije istakli da je explorer tab nepotreban u njihovoj aplikaciji, iz razloga što je ista namenjena za komunikaciju sa bliskim prijateljima i porodicom.

Iz Instagrama svakako neće imati ništa protiv da Snapchat ostane pri svojim odlukama, trudeći se da u narednom periodu sve više podiže korisničko iskustvo (po nalogu Facebooka) kako bi privukao mlađu populaciju. Instagram priče drugih korisnika već sada možete videti u gornjem delu aplikacije (explorer tab) za iOS i Android operativni sistem.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?