Instagram od sada obaveštava korisnike kada uhvatite 'screenshot'

Instagram od sada obaveštava korisnike kada uhvatite ‘screenshot’ njihovih priča

Krajem prethodne nedelje Instagram je uveo značajne promene poput 'live' videa i novog pametnog Inboxa putem kojeg korisnici mogu podeliti svoje priče sa prijateljima. Ipak, da kopiranju Snapchata nema kraja, pokazuje nam i nova opcija koja obaveštava korisnike kada neko napravi 'screenshot' sadržaja koji su objavili.

insta1

Da ovo ipak nije jedina funkcija preuzeta sa Snapchata, pokazuje nam podatak da nove direktne poruke tj. priče nestaju nakon što budu pregledane, baš kao i na pomenutoj društvenoj mreži koja u prethodnom periodu predstavlja pravu „žrtvu“ masovnog kopiranja funkcija od strane Facebooka i Instagrama. Štaviše, kako prenosi The Verge, korisnik će dobiti obaveštenje da je neko napravio screenshot poruke, samo ako se u istoj nalazio foto ili video sadržaj.

Sa druge strane, ovo važi samo za direktne priče te ukoliko napravite snimak ekrana sa fotografijama na profilu nekog od korisnika, on neće biti obavešten o tome. Podsećanja radi, Instagram je svoje multimedijalne, 24-časovne priče nalik Snapchatu predstavio još u avgustu ove godine, a sve pod komandnom palicom Facebooka koji nastoji da na sve načine preokrene mlađu populaciju korisnika u svoju korist.

Korak više ka sigurnosti

Pre objavljivanja svojih priča, korisnici ih mogu obogatiti različitim efektima koji se vezuju sa sadržaj koji nestaje nakon što bude pregledan. Iako vaše „fanove“ ništa ne može sprečiti da screenshot-uju vaš sadržaj, vi ćete ipak biti obavešteni o tome, nakon čega korisnike koji vam smetaju možete blokirati direktno iz Instagram aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.