Cena Instagram oglasa slična kao i na Facebooku?

Cena Instagram oglasa u Srbiji i Hrvatskoj slična kao i na Facebooku, ali ne zadugo?

Instagram oglašavanje juče je i zvanično postalo dostupno u Srbiji, a domaće agencije odmah su skočile ne bi li isprobale nove opcije koja ova platforma nudi oglašivačima. Među prvim brendovima koji je u regionu isprobao ‘Instagram Ads’ jeste i Samsung Adriatics, a njihov regionalni digitalni marketing menadžer, Marko Stefanović, u razgovoru za Netokraciju otkrio je kako to sve izgleda.

samsung_insta

Kako Stefanović kaže, teren je već bio spreman i samo se čekalo kada će ovaj vid oglašavanja krenuti i kod nas. Prvi hint da je oglašavanje dostupno stigao je iz media buying agencije Media S Starcom Mediavest Group i to još u petak – kada su oglasi preliminarno krenuli tj. kada je funkcija tek zaživela. Iako su Starcom i Cheli Adriatic pripremili oglas za puštanje, on se „zavrteo“ tek posle vikenda, dodaju iz Samsunga.

Jeftini klikovi, ali ne zadugo

Na pitanje koliko zapravo košta pokretanje jedne ovakve kampanje, Marko kaže da su klikovi zapravo jeftini – cena je gotovo ista kao i kod Facebook oglasa ($0.005). Ipak, on sumnja da će ta cena ostati još dugo, budući da su mnogi drugi oglašivači širom sveta izjavili kako je cena munjevito skočila u prvih nekoliko dana od lansiranja usluge.

Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.
Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.

Vreme će pokazati da li će i srpske te regionalne oglašivače zadesiti ista sudbina, ali generalni utisci izuzetno su pozitivni, ističu iz Samsunga. Za jako kratak vremenski period dobijen je ogroman broj klikova koji samo raste iz minuta u minut, no kako Stefanović kaže, usluga je poprilično nova na ovim prostorima te je moguće da veliki broj korisnika ostvaruje interakciju budući da je to i prvi put da se susreću sa oglasima na Instagramu.

Jako mi je drago to što je „Instagram Ads“ omogućen našem regionu u slično vreme kada i celoj Evropi.

Za kraj, Marko dodaje da Instagram oglašavanje super jer platforma još uvek nije preplavljena uglasima (regionalno). Vreme će pokazati kako će se stvari odvijati i u kojoj meri će domaće agencije i brendovi plasirati „Sponsored“ sadržaj na ovu društvenu mrežu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.

Karijere

Kako radoznalost i konstantno učenje oblikuju domaću IT industriju – iz ženskog ugla

Sedma po redu Ladies of New Business konferencija u organizaciji Netokracije okupila je prošle nedelje preko 100 dama koje su imale priliku da čuju zašto su pripadnice lepšeg pola veoma važan deo IT industrije.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.