Cena Instagram oglasa slična kao i na Facebooku?

Cena Instagram oglasa u Srbiji i Hrvatskoj slična kao i na Facebooku, ali ne zadugo?

Instagram oglašavanje juče je i zvanično postalo dostupno u Srbiji, a domaće agencije odmah su skočile ne bi li isprobale nove opcije koja ova platforma nudi oglašivačima. Među prvim brendovima koji je u regionu isprobao ‘Instagram Ads’ jeste i Samsung Adriatics, a njihov regionalni digitalni marketing menadžer, Marko Stefanović, u razgovoru za Netokraciju otkrio je kako to sve izgleda.

samsung_insta

Kako Stefanović kaže, teren je već bio spreman i samo se čekalo kada će ovaj vid oglašavanja krenuti i kod nas. Prvi hint da je oglašavanje dostupno stigao je iz media buying agencije Media S Starcom Mediavest Group i to još u petak – kada su oglasi preliminarno krenuli tj. kada je funkcija tek zaživela. Iako su Starcom i Cheli Adriatic pripremili oglas za puštanje, on se „zavrteo“ tek posle vikenda, dodaju iz Samsunga.

Jeftini klikovi, ali ne zadugo

Na pitanje koliko zapravo košta pokretanje jedne ovakve kampanje, Marko kaže da su klikovi zapravo jeftini – cena je gotovo ista kao i kod Facebook oglasa ($0.005). Ipak, on sumnja da će ta cena ostati još dugo, budući da su mnogi drugi oglašivači širom sveta izjavili kako je cena munjevito skočila u prvih nekoliko dana od lansiranja usluge.

Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.
Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.

Vreme će pokazati da li će i srpske te regionalne oglašivače zadesiti ista sudbina, ali generalni utisci izuzetno su pozitivni, ističu iz Samsunga. Za jako kratak vremenski period dobijen je ogroman broj klikova koji samo raste iz minuta u minut, no kako Stefanović kaže, usluga je poprilično nova na ovim prostorima te je moguće da veliki broj korisnika ostvaruje interakciju budući da je to i prvi put da se susreću sa oglasima na Instagramu.

Jako mi je drago to što je „Instagram Ads“ omogućen našem regionu u slično vreme kada i celoj Evropi.

Za kraj, Marko dodaje da Instagram oglašavanje super jer platforma još uvek nije preplavljena uglasima (regionalno). Vreme će pokazati kako će se stvari odvijati i u kojoj meri će domaće agencije i brendovi plasirati „Sponsored“ sadržaj na ovu društvenu mrežu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.

Gaming

Nordeus Hub: Počinje sa radom besplatan ‘co-working’ za potrebe gejming zajednice i studente

Danas počinje sa radom Nordeus Hub, besplatan 'co-working' prostor na Novom Beogradu koji je specijalno kreiran za potrebe gejming industrije, a namenjen razvoju indie gejm timova, startapova i osnaživanju talenata sa ciljem unapređenja ekosistema igara u Srbiji.

Internet marketing

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.