Cena Instagram oglasa slična kao i na Facebooku?

Cena Instagram oglasa u Srbiji i Hrvatskoj slična kao i na Facebooku, ali ne zadugo?

Instagram oglašavanje juče je i zvanično postalo dostupno u Srbiji, a domaće agencije odmah su skočile ne bi li isprobale nove opcije koja ova platforma nudi oglašivačima. Među prvim brendovima koji je u regionu isprobao ‘Instagram Ads’ jeste i Samsung Adriatics, a njihov regionalni digitalni marketing menadžer, Marko Stefanović, u razgovoru za Netokraciju otkrio je kako to sve izgleda.

samsung_insta

Kako Stefanović kaže, teren je već bio spreman i samo se čekalo kada će ovaj vid oglašavanja krenuti i kod nas. Prvi hint da je oglašavanje dostupno stigao je iz media buying agencije Media S Starcom Mediavest Group i to još u petak – kada su oglasi preliminarno krenuli tj. kada je funkcija tek zaživela. Iako su Starcom i Cheli Adriatic pripremili oglas za puštanje, on se „zavrteo“ tek posle vikenda, dodaju iz Samsunga.

Jeftini klikovi, ali ne zadugo

Na pitanje koliko zapravo košta pokretanje jedne ovakve kampanje, Marko kaže da su klikovi zapravo jeftini – cena je gotovo ista kao i kod Facebook oglasa ($0.005). Ipak, on sumnja da će ta cena ostati još dugo, budući da su mnogi drugi oglašivači širom sveta izjavili kako je cena munjevito skočila u prvih nekoliko dana od lansiranja usluge.

Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.
Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.

Vreme će pokazati da li će i srpske te regionalne oglašivače zadesiti ista sudbina, ali generalni utisci izuzetno su pozitivni, ističu iz Samsunga. Za jako kratak vremenski period dobijen je ogroman broj klikova koji samo raste iz minuta u minut, no kako Stefanović kaže, usluga je poprilično nova na ovim prostorima te je moguće da veliki broj korisnika ostvaruje interakciju budući da je to i prvi put da se susreću sa oglasima na Instagramu.

Jako mi je drago to što je „Instagram Ads“ omogućen našem regionu u slično vreme kada i celoj Evropi.

Za kraj, Marko dodaje da Instagram oglašavanje super jer platforma još uvek nije preplavljena uglasima (regionalno). Vreme će pokazati kako će se stvari odvijati i u kojoj meri će domaće agencije i brendovi plasirati „Sponsored“ sadržaj na ovu društvenu mrežu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.