Cena Instagram oglasa slična kao i na Facebooku?

Cena Instagram oglasa u Srbiji i Hrvatskoj slična kao i na Facebooku, ali ne zadugo?

Instagram oglašavanje juče je i zvanično postalo dostupno u Srbiji, a domaće agencije odmah su skočile ne bi li isprobale nove opcije koja ova platforma nudi oglašivačima. Među prvim brendovima koji je u regionu isprobao ‘Instagram Ads’ jeste i Samsung Adriatics, a njihov regionalni digitalni marketing menadžer, Marko Stefanović, u razgovoru za Netokraciju otkrio je kako to sve izgleda.

samsung_insta

Kako Stefanović kaže, teren je već bio spreman i samo se čekalo kada će ovaj vid oglašavanja krenuti i kod nas. Prvi hint da je oglašavanje dostupno stigao je iz media buying agencije Media S Starcom Mediavest Group i to još u petak – kada su oglasi preliminarno krenuli tj. kada je funkcija tek zaživela. Iako su Starcom i Cheli Adriatic pripremili oglas za puštanje, on se „zavrteo“ tek posle vikenda, dodaju iz Samsunga.

Jeftini klikovi, ali ne zadugo

Na pitanje koliko zapravo košta pokretanje jedne ovakve kampanje, Marko kaže da su klikovi zapravo jeftini – cena je gotovo ista kao i kod Facebook oglasa ($0.005). Ipak, on sumnja da će ta cena ostati još dugo, budući da su mnogi drugi oglašivači širom sveta izjavili kako je cena munjevito skočila u prvih nekoliko dana od lansiranja usluge.

Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.
Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.

Vreme će pokazati da li će i srpske te regionalne oglašivače zadesiti ista sudbina, ali generalni utisci izuzetno su pozitivni, ističu iz Samsunga. Za jako kratak vremenski period dobijen je ogroman broj klikova koji samo raste iz minuta u minut, no kako Stefanović kaže, usluga je poprilično nova na ovim prostorima te je moguće da veliki broj korisnika ostvaruje interakciju budući da je to i prvi put da se susreću sa oglasima na Instagramu.

Jako mi je drago to što je „Instagram Ads“ omogućen našem regionu u slično vreme kada i celoj Evropi.

Za kraj, Marko dodaje da Instagram oglašavanje super jer platforma još uvek nije preplavljena uglasima (regionalno). Vreme će pokazati kako će se stvari odvijati i u kojoj meri će domaće agencije i brendovi plasirati „Sponsored“ sadržaj na ovu društvenu mrežu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?