Cena Instagram oglasa slična kao i na Facebooku?

Cena Instagram oglasa u Srbiji i Hrvatskoj slična kao i na Facebooku, ali ne zadugo?

Instagram oglašavanje juče je i zvanično postalo dostupno u Srbiji, a domaće agencije odmah su skočile ne bi li isprobale nove opcije koja ova platforma nudi oglašivačima. Među prvim brendovima koji je u regionu isprobao ‘Instagram Ads’ jeste i Samsung Adriatics, a njihov regionalni digitalni marketing menadžer, Marko Stefanović, u razgovoru za Netokraciju otkrio je kako to sve izgleda.

samsung_insta

Kako Stefanović kaže, teren je već bio spreman i samo se čekalo kada će ovaj vid oglašavanja krenuti i kod nas. Prvi hint da je oglašavanje dostupno stigao je iz media buying agencije Media S Starcom Mediavest Group i to još u petak – kada su oglasi preliminarno krenuli tj. kada je funkcija tek zaživela. Iako su Starcom i Cheli Adriatic pripremili oglas za puštanje, on se „zavrteo“ tek posle vikenda, dodaju iz Samsunga.

Jeftini klikovi, ali ne zadugo

Na pitanje koliko zapravo košta pokretanje jedne ovakve kampanje, Marko kaže da su klikovi zapravo jeftini – cena je gotovo ista kao i kod Facebook oglasa ($0.005). Ipak, on sumnja da će ta cena ostati još dugo, budući da su mnogi drugi oglašivači širom sveta izjavili kako je cena munjevito skočila u prvih nekoliko dana od lansiranja usluge.

Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.
Kako vreme bude prolazilo, tako možemo očekivati i sve veći broj ‘domaćih’ Instagram oglasa.

Vreme će pokazati da li će i srpske te regionalne oglašivače zadesiti ista sudbina, ali generalni utisci izuzetno su pozitivni, ističu iz Samsunga. Za jako kratak vremenski period dobijen je ogroman broj klikova koji samo raste iz minuta u minut, no kako Stefanović kaže, usluga je poprilično nova na ovim prostorima te je moguće da veliki broj korisnika ostvaruje interakciju budući da je to i prvi put da se susreću sa oglasima na Instagramu.

Jako mi je drago to što je „Instagram Ads“ omogućen našem regionu u slično vreme kada i celoj Evropi.

Za kraj, Marko dodaje da Instagram oglašavanje super jer platforma još uvek nije preplavljena uglasima (regionalno). Vreme će pokazati kako će se stvari odvijati i u kojoj meri će domaće agencije i brendovi plasirati „Sponsored“ sadržaj na ovu društvenu mrežu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.