Igor Grmuša postaje marketing direktor kompanije Platforma

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Igor Grmuša postaje marketing direktor e-commerce kompanije Platforma

Nakon devet godina u digitalnoj marketinškoj agenciji Degordian, Grmuša započinje novo poglavlje u karijeri.

Tokom svih ovih devet godina, kako ističe Igor na samom početku, nikada nije otišao na neki intervju za posao iako je, naravno, bilo dosta ponuda. “Zapravo, ni sada nisam tražio posao. Prijatelj mi je pričao o novoj kompaniji i projektima i pitao da li bi imao nekoga da im preporučim za ovu pozciju”, navodi on i otkriva da ga je ponuda prilično zaintrigirala:

Malo sam razmišljao o tome i shvatio da mi se dopada ekipa, uslovi, projekat, biznis i činjenica da mogu opet da budem od početka deo nečega što će biti veliko. Sve su se kockice poklopile i osetio sam da je trenutak za promenu.

Ta odluka našeg sagovornika dovela je do pozicije marketing direktora kompanije Platforma iza koje stoje vlasnici SportVision-a, Planeta Sport-a i iskusni internacionalni konsultanti. Kako nam objašnjava, ova firma osnovana je sa ciljem da pokrene nove zanimljive e-commerce projekte koje će pratiti i live prodavnice:

Remiks.com web sajt i Remiks.com store u TC Rajićeva su već lansirani, a drugi veliki e-commerce sajt se priprema i nećemo stati na tome. Ideja je da se napravi ozbiljan pomak u iskustvu e-kupovine u Srbiji.

Uskoro sledi i širenje tima

Igor nam je i kroz šalu otkrio i da će na početku u sklopu novog posla raditi gotovo sve, kako to već ide u početnoj fazi velikih projekata dok timovi nisu formirani do kraja. “Šalu na stranu, dva sajta su u dve različite faze pa zahtevaju i drugačije zadatke“, kaže Igor i dodaje:

Prioriteti će sigurno biti postavljanje strategije, formiranje i vođenje tima, budžetiranje, koordinacija agencija i konsultanata, povezivanje marketing tima sa ostalim timovima i postavljanje procesa.

Za kraj, Grmuša nam je otkrio i da, pored dobre saradnje sa agencijama, imaju puno posla pa će im tim sigurno rasti. “Za početak će nam biti potrebne pozicije Performance Manager, Content Manager i Social Media Manager, a vrlo brzo i neke druge pozicije poput CRM Managera. Uskoro će biti pušteni i oglasi za posao, a do tada svi zainteresovani mogu pisati na info@platforma.biz “, zaključio je on.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Propustili ste

Novost

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.