IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

Prvo izdanje konferencije IAB MIXX Serbia 2016. danas je održano u beogradskom Narodnom pozorištu gde su prisutni imali priliku da čuju šestoro inspirativnih predavača. Tom prilikom dodeljene su i IAB MIXX Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje na području Srbije u protekloj godini, a redakcija Netokracije donosi vam detaljan spisak pobednika.

iab1

Prestižno međunarodno takmičenje za digitalne kampanje i projekte završeno je danas u okviru konferencije IAB MIXX Serbia 2016. koja je ugostila renomirane govornike iz sveta marketinga. Cilj prvih nagrada pod ovim imenom u Srbiji jeste da prepoznaju izuzetne i najbolje ‘cross-media’ digitalne kampanje, kao i da ukažu na najbolje prakse iz sveta digitalnog marketinga na ovim prostorima.

  • Best Innovation – Irvas Zna (Euroart 93 / Telenor banka)
  • Best Microsite – Čoko Mleko Grad (Direct Media / Imlek)
  • Best Mobile – Tastyle App (Universal Media / The Coca-Cola Company)
  • Best Corporate Website – SBB (Wireless Media / SBB Srpske kablovske mreže)
  • Best Brand Awareness Campaign – Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Direct Response and Lead Generation Campaign – Kampanja za keš kredit (Degordian / Raiffeisen Banka)
  • Best Social Media Campaign – Samo za iskusne (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Branded Content – Kako preživeti grozan posao (McCann Beograd / Infostud)
  • Best Cross Media Integration – Nescafe #TakoVanila i #TakoKaramela (Publicis Beograd / Nescafe)
  • IAB MIXX Grand Prix -Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)

Glavni organizator konferencije i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković, izjavio je u razgovoru za Netokraciju početkom oktobra da su pravo na prijavljivanje radova imale sve marketing i medijske agencije, brendovi i oglašivači, ali i online izdavači koji stoje iza kampanja prethodno realizovanih na tržištu Srbije, u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije.

c1Stefan Đaković

Najbolje radove u okviru IAB MIXX Awards birao je stručni žiri koji čine Ivan Minić, Lazar Džamić, Nebojša Radović, Vladimir Aranđelović, Dragana Marković, Vladimir Tošić, Igor Savić i drugi profesionalci.

Redakcija Netokracije Srbija kao zvaničan strukovni medijski partner IAB MIXX Serbia 2016. čestita ovogodišnjim pobednicima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost dodeljuje bespovratno €380.000 – prijavite svoje inovativne projekte

Fond za inovacionu delatnost raspisao je danas javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava u ukupnom iznosu od 380.000 evra za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija kroz Program ranog razvoja i Program saradnje nauke i privrede.