IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

Prvo izdanje konferencije IAB MIXX Serbia 2016. danas je održano u beogradskom Narodnom pozorištu gde su prisutni imali priliku da čuju šestoro inspirativnih predavača. Tom prilikom dodeljene su i IAB MIXX Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje na području Srbije u protekloj godini, a redakcija Netokracije donosi vam detaljan spisak pobednika.

iab1

Prestižno međunarodno takmičenje za digitalne kampanje i projekte završeno je danas u okviru konferencije IAB MIXX Serbia 2016. koja je ugostila renomirane govornike iz sveta marketinga. Cilj prvih nagrada pod ovim imenom u Srbiji jeste da prepoznaju izuzetne i najbolje ‘cross-media’ digitalne kampanje, kao i da ukažu na najbolje prakse iz sveta digitalnog marketinga na ovim prostorima.

  • Best Innovation – Irvas Zna (Euroart 93 / Telenor banka)
  • Best Microsite – Čoko Mleko Grad (Direct Media / Imlek)
  • Best Mobile – Tastyle App (Universal Media / The Coca-Cola Company)
  • Best Corporate Website – SBB (Wireless Media / SBB Srpske kablovske mreže)
  • Best Brand Awareness Campaign – Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Direct Response and Lead Generation Campaign – Kampanja za keš kredit (Degordian / Raiffeisen Banka)
  • Best Social Media Campaign – Samo za iskusne (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Branded Content – Kako preživeti grozan posao (McCann Beograd / Infostud)
  • Best Cross Media Integration – Nescafe #TakoVanila i #TakoKaramela (Publicis Beograd / Nescafe)
  • IAB MIXX Grand Prix -Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)

Glavni organizator konferencije i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković, izjavio je u razgovoru za Netokraciju početkom oktobra da su pravo na prijavljivanje radova imale sve marketing i medijske agencije, brendovi i oglašivači, ali i online izdavači koji stoje iza kampanja prethodno realizovanih na tržištu Srbije, u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije.

c1Stefan Đaković

Najbolje radove u okviru IAB MIXX Awards birao je stručni žiri koji čine Ivan Minić, Lazar Džamić, Nebojša Radović, Vladimir Aranđelović, Dragana Marković, Vladimir Tošić, Igor Savić i drugi profesionalci.

Redakcija Netokracije Srbija kao zvaničan strukovni medijski partner IAB MIXX Serbia 2016. čestita ovogodišnjim pobednicima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.