IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

Prvo izdanje konferencije IAB MIXX Serbia 2016. danas je održano u beogradskom Narodnom pozorištu gde su prisutni imali priliku da čuju šestoro inspirativnih predavača. Tom prilikom dodeljene su i IAB MIXX Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje na području Srbije u protekloj godini, a redakcija Netokracije donosi vam detaljan spisak pobednika.

iab1

Prestižno međunarodno takmičenje za digitalne kampanje i projekte završeno je danas u okviru konferencije IAB MIXX Serbia 2016. koja je ugostila renomirane govornike iz sveta marketinga. Cilj prvih nagrada pod ovim imenom u Srbiji jeste da prepoznaju izuzetne i najbolje ‘cross-media’ digitalne kampanje, kao i da ukažu na najbolje prakse iz sveta digitalnog marketinga na ovim prostorima.

  • Best Innovation – Irvas Zna (Euroart 93 / Telenor banka)
  • Best Microsite – Čoko Mleko Grad (Direct Media / Imlek)
  • Best Mobile – Tastyle App (Universal Media / The Coca-Cola Company)
  • Best Corporate Website – SBB (Wireless Media / SBB Srpske kablovske mreže)
  • Best Brand Awareness Campaign – Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Direct Response and Lead Generation Campaign – Kampanja za keš kredit (Degordian / Raiffeisen Banka)
  • Best Social Media Campaign – Samo za iskusne (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Branded Content – Kako preživeti grozan posao (McCann Beograd / Infostud)
  • Best Cross Media Integration – Nescafe #TakoVanila i #TakoKaramela (Publicis Beograd / Nescafe)
  • IAB MIXX Grand Prix -Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)

Glavni organizator konferencije i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković, izjavio je u razgovoru za Netokraciju početkom oktobra da su pravo na prijavljivanje radova imale sve marketing i medijske agencije, brendovi i oglašivači, ali i online izdavači koji stoje iza kampanja prethodno realizovanih na tržištu Srbije, u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije.

c1Stefan Đaković

Najbolje radove u okviru IAB MIXX Awards birao je stručni žiri koji čine Ivan Minić, Lazar Džamić, Nebojša Radović, Vladimir Aranđelović, Dragana Marković, Vladimir Tošić, Igor Savić i drugi profesionalci.

Redakcija Netokracije Srbija kao zvaničan strukovni medijski partner IAB MIXX Serbia 2016. čestita ovogodišnjim pobednicima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Internet marketing

Kako kreirati efikasne marketinške kampanje na servisu Spotify?

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od jula, a njegov dolazak nije obradovao samo ljubitelje muzike - već i oglašivače koji polako počinju da koriste benefite reklamiranja na ovom servisu.

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.