Prestižno međunarodno takmičenje za digitalne kampanje i projekte ove zime stiže i u Srbiju. IAB Mixx Awards nagrade organizuje IAB Serbia sa ciljem da inspiriše, edukuje i prikaže najbolje prakse unutar industrije digitalnog marketinga na ovim prostorima, pri čemu se priznanja dodeljuju za izuzetne i najbolje 'cross-media' digitalne kampanje.
Nakon uspešne konferencije Digital Day 2016, iz organizacije IAB Serbia najavljuju još jedan projekat. U pitanju je IAB MIXX Awards takmičenje koje se ove godine prvi put održava u Srbiji, a čiji je cilj da prepozna i istakne najbolje digitalne strategije i medijske kampanje.
10 kategorija za najbolje kampanje
“Pored potvrde kvaliteta nečijeg rada i zalaganja, pomeramo celokupno tržište napred kroz postavljanje standarda koji inspirišu, edukuju i prikazuju best-practice u industriji digitalnog marketinga”, kaže za Netokraciju izvršni direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković, najavivši predstojeće takmičenje u okviru kojeg će biti dodeljene nagrade u čak deset kategorija:
- Best Innovation
- Best Microsite
- Best Mobile
- Best Corporate Website
- Best Brand Awareness Campaign
- Best Direct Response and Lead Generation Campaign
- Best Social Media Campaign
-
Best Branded Content
- Best Cross Media Integration
- IAB MIXX Grand Prix
Petković ističe da ovo prestižno, međunarodno takmičenje, ima za cilj da nagradi najbolje digitalne projekte i kampanje agencija i drugih kompanija koje su u prethodnom periodu realizovane na tržištu Srbije, a koje su u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije. Radove mogu prijaviti marketing i medijske agencije, brendovi i oglašivači, ali i online izdavači, dok broj prijava nije ograničen samo na jednu kategoriju.

Prijavite vaš rad i podržite male heroje!
Najbolje radove izabraće stručni žiri koji čine Ivan Minić, Lazar Džamić, Nebojša Radović, Vladimir Aranđelović, Dragana Marković, Vladimir Tošić, Igor Savić i drugi profesionalci. Aleksandar dodaje da nagrade imaju i humani karakter:
IAB Serbia želi da čitavu industriju marketinga učini humanijom, te planiramo da deo sredstava prikupljenih kroz prijavu radova za IAB MIXX Awards namenimo kupovini i donaciji najneophodnije zdravstvene opreme za potrebe odeljenja neonatologije na GAK Narodni Front. Ovo je način za kompanije, sve MIXX takmičare da budu humani time što prijavljuju svoj rad.
Više informacija o predstojećem takmičenju i prijavama koje su otvorene do 18. novembra, dostupno je na zvaničnom sajtu IAB MIXX Awards nagrada.
Netokracija je zvaničan medijski partner IAB MIXX Awards takmičenja.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!