Hajde da obeležimo najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

IAB MIXX Awards: Hajde da obeležimo najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

Prestižno međunarodno takmičenje za digitalne kampanje i projekte ove zime stiže i u Srbiju. IAB Mixx Awards nagrade organizuje IAB Serbia sa ciljem da inspiriše, edukuje i prikaže najbolje prakse unutar industrije digitalnog marketinga na ovim prostorima, pri čemu se priznanja dodeljuju za izuzetne i najbolje 'cross-media' digitalne kampanje.

iabnagrade

Nakon uspešne konferencije Digital Day 2016, iz organizacije IAB Serbia najavljuju još jedan projekat. U pitanju je IAB MIXX Awards takmičenje koje se ove godine prvi put održava u Srbiji, a čiji je cilj da prepozna i istakne najbolje digitalne strategije i medijske kampanje.

10 kategorija za najbolje kampanje

„Pored potvrde kvaliteta nečijeg rada i zalaganja, pomeramo celokupno tržište napred kroz postavljanje standarda koji inspirišu, edukuju i prikazuju best-practice u industriji digitalnog marketinga“, kaže za Netokraciju izvršni direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković, najavivši predstojeće takmičenje u okviru kojeg će biti dodeljene nagrade u čak deset kategorija:

  • Best Innovation
  • Best Microsite
  • Best Mobile
  • Best Corporate Website
  • Best Brand Awareness Campaign
  • Best Direct Response and Lead Generation Campaign
  • Best Social Media Campaign
  • Best Branded Content
  • Best Cross Media Integration
  • IAB MIXX Grand Prix

Petković ističe da ovo prestižno, međunarodno takmičenje, ima za cilj da nagradi najbolje digitalne projekte i kampanje agencija i drugih kompanija koje su u prethodnom periodu realizovane na tržištu Srbije, a koje su u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije. Radove mogu prijaviti marketing i medijske agencije, brendovi i oglašivači, ali i online izdavači, dok broj prijava nije ograničen samo na jednu kategoriju.

ziri
Stručni žiri imaće zadatak da izabere i oceni najbolje kampanje i projekte koji su obeležiti industriju digitalnog marketinga u 2016. godini.

Prijavite vaš rad i podržite male heroje!

Najbolje radove izabraće stručni žiri koji čine Ivan Minić, Lazar Džamić, Nebojša Radović, Vladimir Aranđelović, Dragana Marković, Vladimir Tošić, Igor Savić i drugi profesionalci. Aleksandar dodaje da nagrade imaju i humani karakter:

IAB Serbia želi da čitavu industriju marketinga učini humanijom, te planiramo da deo sredstava prikupljenih kroz prijavu radova za IAB MIXX Awards namenimo kupovini i donaciji najneophodnije zdravstvene opreme za potrebe odeljenja neonatologije na GAK Narodni Front. Ovo je način za kompanije, sve MIXX takmičare da budu humani time što prijavljuju svoj rad.

Više informacija o predstojećem takmičenju i prijavama koje su otvorene do 18. novembra, dostupno je na zvaničnom sajtu IAB MIXX Awards nagrada.

Netokracija je zvaničan medijski partner IAB MIXX Awards takmičenja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.

Startapi i poslovanje

Nakon ‘Wirecard’ skandala Payonner presekao i postao izdavač kartica

Kompanija Payonner danas je izašla sa informacijom da je postala izdavač Mastercard kartica čime se ovaj servis dodatno distancirao od nedavnog skandala sa kompanijom Wirecard kada su sredstva velikog broja korisnika ostala zamrznuta.