Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada - Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Na samom kraju drugog i poslednjeg dana devete po redu Digital Day konferencije, dodeljene su tradicionalne Mixx Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje u protekloj godini. Čestitamo pobednicima, kao i agenciji Ovation BBDO koja je osvojila Grand Prix nagradu sa kampanjom „Munchmallow – Priča za sebe“  za Munchmallow Jaffa doo, prema odluci stručnog žirija koji su ocenjivali radove u devet kategorija. Ovo su dobitnici u ostalim kategorijama.

  1. Executive Group je pobedio u kategoriji Best Video Advertising Campaign u saradnji sa IM Production sa kampanjom „Black ‘n’ easy – Prava turska spremna za minut“ za Grand kafu
  2. Pioniri communications je odneo pobedu u kategoriji Best Product Launch sa kampanjom „Guarana sadržaj koji bode“ za Knjaz Miloš
  3. Agencija Pioniri communications su osvojili nagradu i za kategoriju Best Social Influencer za istu kampanju.
  4. Pobednik kategorije Best Branded Content je agencija Fullhouse Ogilvy sa kampanjom „INTARIFA – Chat intervjui“ za Vip mobile u saradnji sa Vice-om
  5. Prvo mesto u Best Brand Awerness kategoriji osvojila je agencija Ovation BBDO za Munchmallow Jaffa doo sa kampanjom „Munchmallow – priča za sebe“
  6. Agencija Ovation BBDO osvaja i kategoriju Best Cross Media Campaign  sa istom kampanjom za Munchmallow
  7. Nagradu u Best Social Community Building kategoriji osvaja agencija Pioniri communications sa kampanjom „Metalac – novi strateški ne muzički pravac“ za Metalac
  8. Agencija Pioniri communications osvaja prvo mesto i u kategoriji Best Social Media Campaign sa kampanjom „Frikom – moj bilbord je bolji od tvog“ za Frikom
  9. Pobedu u kategoriji Best Innovation, odnela je agencija Drive & McCann sa kampanjom „Schweppes Character manual“ sa Coca-Cola Company

Podsećamo, prošle godine u maju, takođe smo objavili spisak 13 marketinških kampanja koje su proglašene za najbolje u prethodnoj godini i koje su osvojile nagradu na sada već tradicionalnom IAB MIXX Awards takmičenju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.