Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada - Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Na samom kraju drugog i poslednjeg dana devete po redu Digital Day konferencije, dodeljene su tradicionalne Mixx Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje u protekloj godini. Čestitamo pobednicima, kao i agenciji Ovation BBDO koja je osvojila Grand Prix nagradu sa kampanjom „Munchmallow – Priča za sebe“  za Munchmallow Jaffa doo, prema odluci stručnog žirija koji su ocenjivali radove u devet kategorija. Ovo su dobitnici u ostalim kategorijama.

  1. Executive Group je pobedio u kategoriji Best Video Advertising Campaign u saradnji sa IM Production sa kampanjom „Black ‘n’ easy – Prava turska spremna za minut“ za Grand kafu
  2. Pioniri communications je odneo pobedu u kategoriji Best Product Launch sa kampanjom „Guarana sadržaj koji bode“ za Knjaz Miloš
  3. Agencija Pioniri communications su osvojili nagradu i za kategoriju Best Social Influencer za istu kampanju.
  4. Pobednik kategorije Best Branded Content je agencija Fullhouse Ogilvy sa kampanjom „INTARIFA – Chat intervjui“ za Vip mobile u saradnji sa Vice-om
  5. Prvo mesto u Best Brand Awerness kategoriji osvojila je agencija Ovation BBDO za Munchmallow Jaffa doo sa kampanjom „Munchmallow – priča za sebe“
  6. Agencija Ovation BBDO osvaja i kategoriju Best Cross Media Campaign  sa istom kampanjom za Munchmallow
  7. Nagradu u Best Social Community Building kategoriji osvaja agencija Pioniri communications sa kampanjom „Metalac – novi strateški ne muzički pravac“ za Metalac
  8. Agencija Pioniri communications osvaja prvo mesto i u kategoriji Best Social Media Campaign sa kampanjom „Frikom – moj bilbord je bolji od tvog“ za Frikom
  9. Pobedu u kategoriji Best Innovation, odnela je agencija Drive & McCann sa kampanjom „Schweppes Character manual“ sa Coca-Cola Company

Podsećamo, prošle godine u maju, takođe smo objavili spisak 13 marketinških kampanja koje su proglašene za najbolje u prethodnoj godini i koje su osvojile nagradu na sada već tradicionalnom IAB MIXX Awards takmičenju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.