Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada - Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Na samom kraju drugog i poslednjeg dana devete po redu Digital Day konferencije, dodeljene su tradicionalne Mixx Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje u protekloj godini. Čestitamo pobednicima, kao i agenciji Ovation BBDO koja je osvojila Grand Prix nagradu sa kampanjom „Munchmallow – Priča za sebe“  za Munchmallow Jaffa doo, prema odluci stručnog žirija koji su ocenjivali radove u devet kategorija. Ovo su dobitnici u ostalim kategorijama.

  1. Executive Group je pobedio u kategoriji Best Video Advertising Campaign u saradnji sa IM Production sa kampanjom „Black ‘n’ easy – Prava turska spremna za minut“ za Grand kafu
  2. Pioniri communications je odneo pobedu u kategoriji Best Product Launch sa kampanjom „Guarana sadržaj koji bode“ za Knjaz Miloš
  3. Agencija Pioniri communications su osvojili nagradu i za kategoriju Best Social Influencer za istu kampanju.
  4. Pobednik kategorije Best Branded Content je agencija Fullhouse Ogilvy sa kampanjom „INTARIFA – Chat intervjui“ za Vip mobile u saradnji sa Vice-om
  5. Prvo mesto u Best Brand Awerness kategoriji osvojila je agencija Ovation BBDO za Munchmallow Jaffa doo sa kampanjom „Munchmallow – priča za sebe“
  6. Agencija Ovation BBDO osvaja i kategoriju Best Cross Media Campaign  sa istom kampanjom za Munchmallow
  7. Nagradu u Best Social Community Building kategoriji osvaja agencija Pioniri communications sa kampanjom „Metalac – novi strateški ne muzički pravac“ za Metalac
  8. Agencija Pioniri communications osvaja prvo mesto i u kategoriji Best Social Media Campaign sa kampanjom „Frikom – moj bilbord je bolji od tvog“ za Frikom
  9. Pobedu u kategoriji Best Innovation, odnela je agencija Drive & McCann sa kampanjom „Schweppes Character manual“ sa Coca-Cola Company

Podsećamo, prošle godine u maju, takođe smo objavili spisak 13 marketinških kampanja koje su proglašene za najbolje u prethodnoj godini i koje su osvojile nagradu na sada već tradicionalnom IAB MIXX Awards takmičenju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.