Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada - Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Na samom kraju drugog i poslednjeg dana devete po redu Digital Day konferencije, dodeljene su tradicionalne Mixx Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje u protekloj godini. Čestitamo pobednicima, kao i agenciji Ovation BBDO koja je osvojila Grand Prix nagradu sa kampanjom „Munchmallow – Priča za sebe“  za Munchmallow Jaffa doo, prema odluci stručnog žirija koji su ocenjivali radove u devet kategorija. Ovo su dobitnici u ostalim kategorijama.

  1. Executive Group je pobedio u kategoriji Best Video Advertising Campaign u saradnji sa IM Production sa kampanjom „Black ‘n’ easy – Prava turska spremna za minut“ za Grand kafu
  2. Pioniri communications je odneo pobedu u kategoriji Best Product Launch sa kampanjom „Guarana sadržaj koji bode“ za Knjaz Miloš
  3. Agencija Pioniri communications su osvojili nagradu i za ketegrojiu Best Social Influencer za istu kampanju.
  4. Pobednik kategorije Best Branded Content je agencija Fullhouse Ogilvy sa kampanjom „INTARIFA – Chat intervjui“ za Vip mobile u saradnji sa Vice-om
  5. Prvo mesto u Best Brand Awerness kategoriji osvojila je agencija Ovation BBDO za Munchmallow Jaffa doo sa kampanjom „Munchmallow – priča za sebe“
  6. Agencija Ovation BBDO osvaja i kategoriju Best Cross Media Campaign  sa istom kampanjom za Munchmallow
  7. Nagradu u Best Social Community Building kategoriji osvaja agencija Pioniri communications sa kampanjom „Metalac – novi strateški ne muzički pravac“ za Metalac
  8. Agencija Pioniri communications osvaja prvo mesto i u kategoriji Best Social Media Campaign sa kampanjom „Frikom – moj bilbord je bolji od tvog“ za Frikom
  9. Pobedu u kategoriji Best Innovation, odnela je agencija Drive & McCann sa kampanjom „Schweppes Character manual“ sa Coca-Cola Company

Podsećamo, prošle godine u maju, takođe smo objavili spisak 13 marketinških kampanja koje su proglašene za najbolje u prethodnoj godini i koje su osvojile nagradu na sada već tradicionalnom IAB MIXX Awards takmičenju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Internet kupovina u Srbiji raste – novoosnovana eCommerce Asocijacija Srbije odgovoriće nam kako i koliko

Zorana Milidrag u razgovoru za Netokraciju otkriva kako je nastala prva eCommerce Asocijacija u Srbiji, koji su ciljevi udruženja i zašto je za dalji i brži rast potrebno okupiti sve ključne igrače na tržištu.

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Intervju

Kome biste poverili budućnost vaše kompanije ako ona zahteva kompletan preobražaj poslovanja?

Koliko smo puta do sada slušali o ubrzanoj digitalizaciji koja zahvata skoro svaki segment naših života? Zašto ta praksa nije dobra i kako pravilno i postepeno pristupiti transformaciji privrednog sektora, otkriva nam direktor inovacija kompanije TeleGroup.

Propustili ste

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Tehnologija

Od 1. bitkoin ATM-a u Beogradu do 20.000 korisnika – kako je ECD.rs popularizovao kriptovalute u Srbiji?

Od pojavljivanja bitkoina 2009. godine plaćanje kriptovalutama brzo se raširilo širom sveta, a vrednost digitalnog novca rapidno je rasla. Međutim, da li je inicijalni 'hype' rudarenja prošao, kako stoje stvari sa Srbijom na tržištu kriptovaluta i koja je njihova budućnost?

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.