Proglašeni pobednici IAB MIXX Awards, agencija Pioniri osvojila Gran Prix nagradu

Proglašeni pobednici IAB MIXX Awards, agencija Pioniri osvojila Gran Prix nagradu

Na osmoj po redu Digital Day New Signal konferenciji dodeljene su Mixx Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje prethodne godine u Srbiji. Gran Prix nagradu osvojila je agencija Pioniri sa kampanjom 'Bolje visiti na Guarani, nego na grani' za kompaniju Knjaz Miloš.

Na samom kraju drugog i poslednjeg dana osme po redu Digital Day konferencije dodeljene su tradicionalne Mixx Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje u protekloj godini. Čestitamo pobednicima, kao i agenciji Pioniri koja je osvojila Gran Prix nagradu za kampanju „Bolje visiti na Guarani, nego na grani“ za Knjaz Miloš. Mi vam po kategorijama prenosimo sve pobednike:

  1. Ferdinand knedle su pobedili u kategoriji Best Product Launch
  2. Direct Media je pobedila u kategoriji Best Social Community Building sa kampanjom „Čuvaj se“ za SPIKS
  3. Ovation BBDO odneo je pobedu u kategoriji Best Social Influencer Marketing sa kampanjom „Već 20 godina Nije svejedno“ za Nektar
  4. Direct Media, LeoBurnett i Communis pobeđuju u kategoriji Best Native Advertising Campaign sa kampanjom „Moja Kravica Trougao“ za  kompaniju Imlek
  5. McCannBelgrade osvaja prvo mesto u kategoriji Best Video Advertisng Campaign sa kampanjom „Nađi novi posao“ koja je rađena za PosloviInfostud
  6. McCannBelgrade pobeđuje u kategoriji Best Branded Content sa kampanjom „Pirulolci“ za Froneri Adriatic
  7. Sve čestitke za Direct Media koji su, u saradnji sa Gemiusom, ostvarili pobedu u kategoriji Best Direct Response and Lead Generation Campaign sa kampanjom „DM Triangulate – Societe Generale M Banking“ za Societe Generale banku
  8. OvationBBDO odnosi pobedu ovoga puta u kategoriji Best Brand Awarness Campaign sa kampanjom „Već 20 godina Nije svejedno“ za kompaniju Nectar
  9. Wireless Media osvaja pobedu u kategoriji Best Corporate Website sa „Wireless Media Corporate Website“
  10. McCannBelgrade osvaja prvo mesto u kategoriji Best Cross Media Integration sa kampanjom „Coke Loves Local“ za The Coca-Cola Company
  11. Wireless Media pobeđuje u kategoriji Best Microsite sa „Beograd živi“ mikrosajtom, za Beograd živi
  12. Direct Media odnosi pobedu kategoriji Best Mobile sa „Moja Kravica AR Bojanka“ aplikacijom za kompaniju Imlek
  13. Pioniri su prvi kategoriji Best Social Media Campaign sa kampanjom „Bolje visiti na Guarani, nego na grani“ za Knjaz Miloš – Guarana

Kompletan spisak pobednika preuzet je sa Twitter naloga IAB Serbia

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?