‘HTC Vive’ VR kaciga početkom aprila u prodaji

‘HTC Vive’ VR kaciga početkom aprila u prodaji

Na Svetskom mobilnom kongresu u Barseloni, u moru novih tehnoloških noviteta našao se i HTC sa svojim VR uređajem pod nazivom ‘Vive’ koji je razvijen u saradnji sa kompanijom Valve. Ova tajvanska kompanija najavila lansiranje komercijalne verzije pomenute kacige koja bi prema svim očekivanjima trebalo da se nađe u prodavnicama širom sveta počev od 1. aprila.

htc-vive-

Jednom kada zađete u digitalnu dimenziju virtuelne realnosti, okruženi zvukovima sa svih strana, glasovi u vama (kasnije u realnom okruženju) govore – ja ovo moram imati. To će uskoro i biti moguće, s obziorm na to da je HTC omogućio prednaručivanje ovog uređaja koje počinje od 29. februara, dok bi okvirna cena trebalo da se kreće u raspnu između 800 i 1.000 evra sve u zavisnosti od dodatnih troškova na različitim tržištima.

Kako bi omogućili korisnicima da ostanu povezani sa stvarnim svetom bez napuštanja virtuelne realnosti, HTC je zahvaljujući „Vive Phone Services-u“ koji je sastavni deo SteamVR platforme, proizveo sposobnost kombinovanja obe realnosti, bez gubljenja dodira sa ijednom od njih. Korisnik tako može da na jednostavan način primi i odgovori na dolazne i propuštene pozive, zatim pregleda tekstualne poruke, pošalje brze odgovore i proveri predstojeće događaje iz kalendara direktno preko ove VR kacige.

htc-vive-barselona-mwc
HTC Vive sa izložbenog prostora tajvanske kompanije na MWC sajmu u Barseloni.

Dovođenjem Vive-a na novi nivo, uz osveženo brendiranje i poboljšano rešenje kaiševa za kacigu, komercijalna verzija ovog uređaja se nadovezuje na inovativne funkcionalnosti uvedene sa verzijom „Vive Pre“. Među njima su poboljšani bežično-praćeni kontroleri sa taktilnim odgovorom i dvostepenim oroz-tasterima, prednja kamera uz pomoć koje se realni objekti ubacuju u virtuelni svet. Takođe, tu je i napredan vizuelni sistem sa bolje osvetljenim ekranom koji pruža dublji osećaj uronjenosti u virtuelnu realnost.

VR u svetu obrazovanja, zdravstva, dizajna…

Povodom ove novosti oglasila se i Šer Veng, inače predsednica i direktorka kompanije HTC koja nije krila svoje zadovoljstvo, dodavši:

Od trenutka prvog objavljivanja Vive-a, u ovo vreme prošle godine, neumorno smo radili sa kompanijom Valve na pružanju najboljeg VR doživljaja širokom tržištu, osvojivši više nagrada i dobrih kritika medija, potrošača i industrije. Vive je od samog početka predvodnik u domenu sistema virtuelne realnosti, uz nekoliko pionirskih, inovativnih tehnologija HTC-a.

Naime, bitno je istaći da će komercijalna verzija HTC Vive uređaja biti isporučena sa dva naslova VR igara, odnosno „Simulator poslova“ i „Fantastična naprava“. Ipak, nije sve u igrama, te uz naslove dostupne lansiranjem, HTC saradnjom sa razvojim timovima podstiče kreiranje sadržaja iz raznih oblasti među kojima su pored zabave i maloprodaja, obrazovanje, dizajn, zdravstvo kao i automobilska industrija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.