‘HTC Vive’ VR kaciga početkom aprila u prodaji

‘HTC Vive’ VR kaciga početkom aprila u prodaji

Na Svetskom mobilnom kongresu u Barseloni, u moru novih tehnoloških noviteta našao se i HTC sa svojim VR uređajem pod nazivom ‘Vive’ koji je razvijen u saradnji sa kompanijom Valve. Ova tajvanska kompanija najavila lansiranje komercijalne verzije pomenute kacige koja bi prema svim očekivanjima trebalo da se nađe u prodavnicama širom sveta počev od 1. aprila.

htc-vive-

Jednom kada zađete u digitalnu dimenziju virtuelne realnosti, okruženi zvukovima sa svih strana, glasovi u vama (kasnije u realnom okruženju) govore – ja ovo moram imati. To će uskoro i biti moguće, s obziorm na to da je HTC omogućio prednaručivanje ovog uređaja koje počinje od 29. februara, dok bi okvirna cena trebalo da se kreće u raspnu između 800 i 1.000 evra sve u zavisnosti od dodatnih troškova na različitim tržištima.

Kako bi omogućili korisnicima da ostanu povezani sa stvarnim svetom bez napuštanja virtuelne realnosti, HTC je zahvaljujući „Vive Phone Services-u“ koji je sastavni deo SteamVR platforme, proizveo sposobnost kombinovanja obe realnosti, bez gubljenja dodira sa ijednom od njih. Korisnik tako može da na jednostavan način primi i odgovori na dolazne i propuštene pozive, zatim pregleda tekstualne poruke, pošalje brze odgovore i proveri predstojeće događaje iz kalendara direktno preko ove VR kacige.

htc-vive-barselona-mwc
HTC Vive sa izložbenog prostora tajvanske kompanije na MWC sajmu u Barseloni.

Dovođenjem Vive-a na novi nivo, uz osveženo brendiranje i poboljšano rešenje kaiševa za kacigu, komercijalna verzija ovog uređaja se nadovezuje na inovativne funkcionalnosti uvedene sa verzijom „Vive Pre“. Među njima su poboljšani bežično-praćeni kontroleri sa taktilnim odgovorom i dvostepenim oroz-tasterima, prednja kamera uz pomoć koje se realni objekti ubacuju u virtuelni svet. Takođe, tu je i napredan vizuelni sistem sa bolje osvetljenim ekranom koji pruža dublji osećaj uronjenosti u virtuelnu realnost.

VR u svetu obrazovanja, zdravstva, dizajna…

Povodom ove novosti oglasila se i Šer Veng, inače predsednica i direktorka kompanije HTC koja nije krila svoje zadovoljstvo, dodavši:

Od trenutka prvog objavljivanja Vive-a, u ovo vreme prošle godine, neumorno smo radili sa kompanijom Valve na pružanju najboljeg VR doživljaja širokom tržištu, osvojivši više nagrada i dobrih kritika medija, potrošača i industrije. Vive je od samog početka predvodnik u domenu sistema virtuelne realnosti, uz nekoliko pionirskih, inovativnih tehnologija HTC-a.

Naime, bitno je istaći da će komercijalna verzija HTC Vive uređaja biti isporučena sa dva naslova VR igara, odnosno „Simulator poslova“ i „Fantastična naprava“. Ipak, nije sve u igrama, te uz naslove dostupne lansiranjem, HTC saradnjom sa razvojim timovima podstiče kreiranje sadržaja iz raznih oblasti među kojima su pored zabave i maloprodaja, obrazovanje, dizajn, zdravstvo kao i automobilska industrija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Office Talks Podcast

Poreski raj ili pakao? (gost Milan Trbojević)

Da se odmah razumemo, nema te online peticije koja će naterati državu za pregovarački sto sa frilenserima. Radnici digitalne ekonomije moraju se udružiti i ozbiljno shvatiti ambicije države za naplatom poreza za svaku deviznu doznaku.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Propustili ste

Kultura 2.0

Brendovi treba da poštuju autentičnost svakog influensera – i tu leži ključ kvalitetnijeg sadržaja

Ako ste se barem jednom iznervirali kada ste prelistavajući Instagram Story isti proizvod videli na deset različitih profila - ovo je tekst za vas. Sa predstavnicima agencija i influenserima razgovaramo o ovoj praksi.

Office Talks Podcast

Poreski raj ili pakao? (gost Milan Trbojević)

Da se odmah razumemo, nema te online peticije koja će naterati državu za pregovarački sto sa frilenserima. Radnici digitalne ekonomije moraju se udružiti i ozbiljno shvatiti ambicije države za naplatom poreza za svaku deviznu doznaku.

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.