‘HTC Vive’ VR kaciga početkom aprila u prodaji

‘HTC Vive’ VR kaciga početkom aprila u prodaji

Na Svetskom mobilnom kongresu u Barseloni, u moru novih tehnoloških noviteta našao se i HTC sa svojim VR uređajem pod nazivom ‘Vive’ koji je razvijen u saradnji sa kompanijom Valve. Ova tajvanska kompanija najavila lansiranje komercijalne verzije pomenute kacige koja bi prema svim očekivanjima trebalo da se nađe u prodavnicama širom sveta počev od 1. aprila.

htc-vive-

Jednom kada zađete u digitalnu dimenziju virtuelne realnosti, okruženi zvukovima sa svih strana, glasovi u vama (kasnije u realnom okruženju) govore – ja ovo moram imati. To će uskoro i biti moguće, s obziorm na to da je HTC omogućio prednaručivanje ovog uređaja koje počinje od 29. februara, dok bi okvirna cena trebalo da se kreće u raspnu između 800 i 1.000 evra sve u zavisnosti od dodatnih troškova na različitim tržištima.

Kako bi omogućili korisnicima da ostanu povezani sa stvarnim svetom bez napuštanja virtuelne realnosti, HTC je zahvaljujući „Vive Phone Services-u“ koji je sastavni deo SteamVR platforme, proizveo sposobnost kombinovanja obe realnosti, bez gubljenja dodira sa ijednom od njih. Korisnik tako može da na jednostavan način primi i odgovori na dolazne i propuštene pozive, zatim pregleda tekstualne poruke, pošalje brze odgovore i proveri predstojeće događaje iz kalendara direktno preko ove VR kacige.

htc-vive-barselona-mwc
HTC Vive sa izložbenog prostora tajvanske kompanije na MWC sajmu u Barseloni.

Dovođenjem Vive-a na novi nivo, uz osveženo brendiranje i poboljšano rešenje kaiševa za kacigu, komercijalna verzija ovog uređaja se nadovezuje na inovativne funkcionalnosti uvedene sa verzijom „Vive Pre“. Među njima su poboljšani bežično-praćeni kontroleri sa taktilnim odgovorom i dvostepenim oroz-tasterima, prednja kamera uz pomoć koje se realni objekti ubacuju u virtuelni svet. Takođe, tu je i napredan vizuelni sistem sa bolje osvetljenim ekranom koji pruža dublji osećaj uronjenosti u virtuelnu realnost.

VR u svetu obrazovanja, zdravstva, dizajna…

Povodom ove novosti oglasila se i Šer Veng, inače predsednica i direktorka kompanije HTC koja nije krila svoje zadovoljstvo, dodavši:

Od trenutka prvog objavljivanja Vive-a, u ovo vreme prošle godine, neumorno smo radili sa kompanijom Valve na pružanju najboljeg VR doživljaja širokom tržištu, osvojivši više nagrada i dobrih kritika medija, potrošača i industrije. Vive je od samog početka predvodnik u domenu sistema virtuelne realnosti, uz nekoliko pionirskih, inovativnih tehnologija HTC-a.

Naime, bitno je istaći da će komercijalna verzija HTC Vive uređaja biti isporučena sa dva naslova VR igara, odnosno „Simulator poslova“ i „Fantastična naprava“. Ipak, nije sve u igrama, te uz naslove dostupne lansiranjem, HTC saradnjom sa razvojim timovima podstiče kreiranje sadržaja iz raznih oblasti među kojima su pored zabave i maloprodaja, obrazovanje, dizajn, zdravstvo kao i automobilska industrija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.