Henri LaBounta o kreiranju vizuala u svetu gejminga i filma u Mikser Hausu

Henri LaBounta o kreiranju vizuala u svetu gejminga i filma u Mikser Hausu

U sredu 15. marta s početkom od 18 časova, Mikser Haus ugostiće čuvenog art direktora Henrija Labounta koji ima više od 25 godina iskustva u kreiranju igara, vizuelnih efekata, filmskoj industriji, animaciji i televiziji. Na događaju koji organizuje Nordeus, prisutni će imati priliku da se tokom predavanja 'Learning to see' upoznaju sa najefikasnijim alatima i savetima koje mogu primeniti pri stvaranju vizuelnih efekata najvišeg kvaliteta.

nordeus-1

Na predstojećem predavanju, Henri će pokušati da odgovori publici na pitanje kako prepoznati da li video igra izgleda dobro, uz stavljanje do znanja da je prvi utisak važniji nego što se smatra, jer upravo on u velikoj meri određuje da li će neko zavoleti igru ili ne – kao i da kreiranje vizuelno sjajne igre počinje od tehnika koje našim očima pomažu da prepoznaju šta je ono što je čini atraktivnom drugima.

Tokom predavanja biće predstavljene tehnike koje će omogućiti zainteresovanim developerima da učine svoje igre vizuelno privlačnim, te će dobiti priliku da saznaju tajne uspeha filmova poput Minority Report, Mission Impossible 2 i Star Trek VII Generations, ali i nekih od najpoznatijih naslova video igara kao što su Need for Speed Hot Pursuit, NBA Street, Need for Speed Most Wanted i Burnout Paradise.

Koliko je zapravo razvoj tehnologije uticao na gejming industriju otkrio je i Deril Klevlou, Head of Art u kompaniji Nordeus, koji ističe:

Napredak tehnologije poslednjih godina dovodi do neverovatnog rasta vizuelnog kvaliteta igara. To prirodno podiže očekivanja korisnika za svaki sledeći proizvod na tržištu, bilo da je kreiran za računare, konzole ili mobilne telefone. Želeći da doprinesemo deljenju znanja, umrežavanju i unapređenju digitalne kreativne zajednice u Srbiji, izuzetno mi je drago što imamo priliku da čujemo iskustva jednog od najvećih svetskih stručnjaka u svojoj oblasti.

Broj mesta ograničen, prijavite se na vreme

Uz konstantno ulaganje u kreativnu zajednicu, kako organizacijom predavanja i radionica od strane zaposlenih u kompaniji tako i organizovanjem događaja na kojima su prisutni neki od vodećih svetskih stručnjaka, kompanija Nordeus se trudi da pruži što više prilika za profesionalno usavršavanje i napredovanje. Zahvaljujući angažovanju zaposlenih i uz podršku partnera, predavanje će biti besplatno i otvoreno za sve zainteresovane članove kreativne zajednice.

Iz organizacije napominju da se svi zainteresovani mogu prijaviti za ovo besplatno predavanje putem posebne Gugl forme, a same prijave biće otvorene od danas sve do 14. marta, dok je broj mesta ograničen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.