Henri LaBounta o kreiranju vizuala u svetu gejminga i filma u Mikser Hausu

Henri LaBounta o kreiranju vizuala u svetu gejminga i filma u Mikser Hausu

U sredu 15. marta s početkom od 18 časova, Mikser Haus ugostiće čuvenog art direktora Henrija Labounta koji ima više od 25 godina iskustva u kreiranju igara, vizuelnih efekata, filmskoj industriji, animaciji i televiziji. Na događaju koji organizuje Nordeus, prisutni će imati priliku da se tokom predavanja 'Learning to see' upoznaju sa najefikasnijim alatima i savetima koje mogu primeniti pri stvaranju vizuelnih efekata najvišeg kvaliteta.

nordeus-1

Na predstojećem predavanju, Henri će pokušati da odgovori publici na pitanje kako prepoznati da li video igra izgleda dobro, uz stavljanje do znanja da je prvi utisak važniji nego što se smatra, jer upravo on u velikoj meri određuje da li će neko zavoleti igru ili ne – kao i da kreiranje vizuelno sjajne igre počinje od tehnika koje našim očima pomažu da prepoznaju šta je ono što je čini atraktivnom drugima.

Tokom predavanja biće predstavljene tehnike koje će omogućiti zainteresovanim developerima da učine svoje igre vizuelno privlačnim, te će dobiti priliku da saznaju tajne uspeha filmova poput Minority Report, Mission Impossible 2 i Star Trek VII Generations, ali i nekih od najpoznatijih naslova video igara kao što su Need for Speed Hot Pursuit, NBA Street, Need for Speed Most Wanted i Burnout Paradise.

Koliko je zapravo razvoj tehnologije uticao na gejming industriju otkrio je i Deril Klevlou, Head of Art u kompaniji Nordeus, koji ističe:

Napredak tehnologije poslednjih godina dovodi do neverovatnog rasta vizuelnog kvaliteta igara. To prirodno podiže očekivanja korisnika za svaki sledeći proizvod na tržištu, bilo da je kreiran za računare, konzole ili mobilne telefone. Želeći da doprinesemo deljenju znanja, umrežavanju i unapređenju digitalne kreativne zajednice u Srbiji, izuzetno mi je drago što imamo priliku da čujemo iskustva jednog od najvećih svetskih stručnjaka u svojoj oblasti.

Broj mesta ograničen, prijavite se na vreme

Uz konstantno ulaganje u kreativnu zajednicu, kako organizacijom predavanja i radionica od strane zaposlenih u kompaniji tako i organizovanjem događaja na kojima su prisutni neki od vodećih svetskih stručnjaka, kompanija Nordeus se trudi da pruži što više prilika za profesionalno usavršavanje i napredovanje. Zahvaljujući angažovanju zaposlenih i uz podršku partnera, predavanje će biti besplatno i otvoreno za sve zainteresovane članove kreativne zajednice.

Iz organizacije napominju da se svi zainteresovani mogu prijaviti za ovo besplatno predavanje putem posebne Gugl forme, a same prijave biće otvorene od danas sve do 14. marta, dok je broj mesta ograničen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.