GoPro se okreće softveru, jer virtuelnoj realnosti to treba

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

GoPro se okreće softveru, jer virtuelnoj realnosti upravo to treba

Trka za virtuelnu realnost tek se zagreva, a nemali broj tehnoloških kompanija pokušava da nametne upravo svoja rešenja kao ona koja će voditi industriju napred i osvojiti srca korisnika. Poslednji u nizu jeste GoPro je predstavio novi sistem za snimanje VR-a u 8K rezoluciji, ali i online servis koji nastoji da 'zgrabi' segment ekstremnih sportova i aktivnosti koje se i vezuju uz ovaj američki brend.

gopro

Tokom vikenda GoPro je u Las Vegasu predstavio novi 360 rig za snimanje VR sadržaja pod nazivom Omni VR koji se sastoji od šest sinhronizovanih GoPro kamera, a koji omogućava snimanje 360 sadržaja u 8K rezoluciji. Cena ovog rig-a iznosi $4.999 dolara, što i dalje iznosi daleko više od sličnih third-party proizvoda koji nude slične mogućnosti.

Ipak, ono što je svakako najzanimljivije jeste činjenica da je GoPro lansirao i svojevrsnu online platformu za VR sadržaj i tako još dublje zašao u softverske vode – potez koji se već duže vreme očekuje od ove kompanije budući da mnogi analitičari smatraju kako je ovo ujedno i jedini način da se GoPro izbori sa padom cene deonica na berzi, i tako blago pivotuje.

Ko tebe finansijskim projekcijama, ti njega softverom

Platforma je namenjena postavljanju VR sadržaja, baš kao što to nude Facebook i YouTube. Ipak, za pregled sadržaja potreban je Flash (sećate ga se?) te ova činjenica može u startu odvratiti pojedine korisnike. No, u pitanju je veliki korak za GoPro koji je VR platformu ponudio i kao iOS aplikaciju, približavajući sadržaj mobilnim korisnicima i onom segmentu tržišta koji upražnjava ekstremne sportove i vodi aktivan život.

Hint: Pregled VR sadržaja moguć je iz Chrome browser-a.

Može li ova američka kompanija koja je sredinom 2014. postala javna kompanija i izašla na berzu uspeti da se izbori sa sve jačom konkurencijom sa Istoka i potrebom da pored vrhunskog hardvera ponudi i istotako kvalitetan softver, videćemo brže nego što mislimo – budući da VR u sve većoj meri osvaja našu svakodnevnicu. Iako Facebook i YouTube dominiraju ovaj VR segmentom u trenutku, nije isključeno da bi GoPro kombinacijom kvalitetnog hardvera i optimizovanog softvera mogao da postigne daleko bolje rezultate.

A neko treba da popuni i treće mesto na podijumu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Sponzorisano

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Patrik Kolins: Ako govorimo o izgradnji startap ekosistema, Srbija je na sjajnom putu

Iskusni mentor u radu sa startapima analizirao je srpski ekosistem i dao korisne savete domaćim osnivačima čiji su tehnološki startapi spremni za osvajanje svetskog tržišta.

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Tehnologija

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Startapi i poslovanje

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Sponzorisano

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.