Generator 2.0 digitalizuje tvoj mali biznis - prijavi se do 24. decembra

Generator 2.0 digitalizuje tvoj mali biznis – prijavi se do 24. decembra

Sećate se velikog preduzetničkog konkursa koji je prošle godine organizovala Societe Generale banka? Generator se ponovo vraća, sada u verziji 2.0 i to sa jasnim ciljem - pomoći malim i srednjim biznisima da digitalizuju svoje poslovanje.

Krajem prošle godine završen je prvi nagradni konkurs po imenu Generator u okviru kojeg je kompanija Keep It Cool osvojila prvo mesto – 1.000.000 dinara za unapređenje svog biznisa. Tokom proleća Societe Generale banka organizovala je i Generator Fluo namenjen studentima u okviru kojeg je pobedu odneo niški tim sa proizvodom HearO Glasses sa čijim smo proizvodom imali priliku da se upoznamo.

Generator 2.0 vraća se ove zime sa ciljem da pomogne preduzetnicima i malim i srednjim biznisima registrovanim u Srbiji da digitalizuju svoje poslovanje. Prijave su otvorene na zvaničnom sajtu, a nas je zanimalo kako će konkurs izgledati ove godine. O ovoj temi, razgovaramo sa Ivanom Todorović, menadžerkom odeljenja marketinga i komunikacija Societe Generale banke.

Tri pobednika dobijaju ‘ključ u ruke’ rešenje za digitalizaciju njihovog poslovanja

„Veliko mi je zadovoljstvo što mogu da najavim drugu sezonu velikog nagradnog konkursa Generator“, započinje razgovor Ivana dodavši da je konkurs premijerno lansiran u Novom Sadu pred predstavnicima MSP sektora koji su u okviru jednodnevne edukacije imali priliku da se upoznaju sa konceptom digitalizacije poslovanja tj. procesa.

Prethodne godine skoro 800 inovatora prijavilo je svoje preduzetničke ideje, zabeležili smo više od 100.000 glasova tokom faze glasanja i milion pregleda 40 preduzetničkih inovacija tokom trajanja konkursa. Ovog puta okrenuli smo se malim i srednjim preduzećima kako bismo nagradili preduzetnike i biznise i osnažili ih da transformišu svoje poslovanje uz pomoć novih tehnologija.

Sa ovom temom upoznao ih je Senad Kulenović, konsultant za digitalnu transformaciju koji će direktno raditi sa pobednicima novog Generatora.

Na pitanje Netokracije šta je to što razlikuje ovogodišnji Generator od prve generacije, Ivana ne skriva da je za sezonu 2018. / 2019. promenjen koncept – tri pobednika konkursa osvojiće konsultantsku podršku u poslovnoj transformaciji njihovog biznisa, korišćenjem digitalnih tehnologija:

Digitalna transformacija će obuhvatiti celokupnu analizu postojećeg stanja poslovanja i preporuke sa akcionim planom, implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra, kao i marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Stručni žiri sačinjen od stručnjaka iz oblasti preduzetništva, inovacija, digitalne transformacije i marketinga izabraće 20 polufinalista koji će proći u narednu fazu selekcije, a kojom će biti obuhvaćene i kreativne radionice organizovane u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Čačku. Iz Societe Generale banke ističu da će prisustvo ovim edukacijama biti odlična prilika za odabrane učesnike da se bliže upoznaju sa digitalnim razvojem njihovog poslovanja.

Preduzetnici, požurite! Prijave otvorene do 24. decembra

Ivana za Netokraciju zaključuje da se Generator i ove godine organizuje u saradnji sa ICT Hub-om i brojnim drugim partnerima, dodajući da su prijave otvorene do 24. decembra i pozivajući pritom sve zainteresovane preduzetnike, kao i predstavnike malih i srednjih biznisa registrovanih u Srbiji da se prijave na nagradni konkurs – bez obzira iz kog sektora dolaze:

Verujemo da u svakoj oblasti postoji prostor za unapređenje, što su nam potvrdili inovatori sa prethodnog Generator konkursa čija su rešenja bila konkretan preduzetnički odgovor na različite životne, poslovne i društvene izazove.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.