Kako uz Unity razvijati video igre - tema je drugog #GameTalks događaja

Kako uz Unity razvijati video igre – tema je drugog #GameTalks događaja u Beogradu

U ponedeljak, 18. septembra, s početkom od 18 časova u beogradskom Startit centru, Eipix Academy organizuje jednočasovni i drugi po redu Game Talks događaj pod nazivom Game Prototyping. Prisutni će tako biti u prilici da rade u Unity game engineu, kako bi se što bolje upoznali sa ovim veoma korisnim i svestranim alatom, ali i razmenili znanja i iskustva.

Ranije je bilo potrebno mnogo vremena da bi se napravila jedna video igra, dok se danas zahvaljujući moćnim alatima može finalizirati u veoma kratkom roku – za svega nekoliko sati. Najpopularniji game engine današnjice jeste Unity, a neke od igara koje su pomoću njega razvijene su: Crossy Road, Pokemon Go, Temple Run, Angry Birds 2, Fallout Shelter i mnoge druge.

Najzanimljiviji segment pomenutog događaja u organizaciji Eipix akademije biće jednočasovna sesija kreiranja prototipa video igre uživo, pri čemu će se koristiti upravo Unity. Pored razmene iskustva sa zajednicom, cilj događaja je da se posetioci bliže upoznaju sa ovim game engineom i beskrajnim mogućnostima koje pruža svima koji se bave razvojem video igara.

Prijave besplatne, popunite ih na vreme

Između ostalog, prisutni će imati priliku da čuju profesionalce iz struke, zaposlene u kompaniji Eipix Entertainment, kao i predavače na jedinom regionalnom Unity sertifikovanom programu koji postoji u okviru Eipix Academy projekta, a to su: Branislav Vajagić (technology lead), Vanja Belić (Unity programmer) i Milan Veljković (Unity programmer).

Iz organizacije napominju da je prisustvo na događaju slobodno, a prijave su obavezne zbog ograničenog broja mesta. Vaše prijave koje treba da sadrže ime, prezime i broj telefona, već sada možete poslati putem e-mail adrese info@eipixacademy.com.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?