Facebook uvodi priče za brendove? - Netokracija.rs

Facebook uvodi priče za brendove?

Šuškanja da će Facebook priče uskoro biti dostupne i na stranicama u okviru ove društvene mreže postaju sve glasnije. Na nekim stranicama se već pojavila opcija Story. Međutim, o čemu se tu zapravo radi?

Iako se čini da Facebook priče koje su se pojavile u januaru nisu zaživele među pojedinačnim korisnicima, brendovi bi od ove novine mogli imati veliku komercijalnu korist. Stoga je, kako se mnogima učinilo, Facebook opciju priča bez najave i prevelike pompe stavio na raspolaganje svim adminima FB stranica.

Mnogi od njih primetili su da se u okviru settings panela opcije Insights pojavila rubrika Branded Content, koja pored postova sadrži i priče, te su neki od njih odmah pokušali da naprave svoju i u tome omanuli. Razlog je, kako iz Instagrama navode u novim informacija za The Next Web, to što ova opcija u okviru Facebook stranica još nije pokrenuta, a prikazivanje opcije Stories kod nekih korisnika je uslovljeno time što su oni svoj Instagram profil povezali sa svojim Facebook Business Managerom.

Dakle, Facebook još uvek nije u potpunosti kopirao nestajući sadržaj Snapchata, međutim, poučeni nekim pređašnjim iskustvima realno je očekivati da će dnevne priče za stranice zasigurno biti moguće u nekom narednom periodu. Brendovi, spremite se!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.