Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku - ali ni to nije dosta?

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

facebook-ponovo

Ukoliko aktivnost ukupnog broja oglašivača podelimo na različite vremenske periode, Facebook je zabeležio najviše aktivnih oglašivača u septembru prošle godine, čak četiri miliona, zatim tri miliona u martu 2016. i dva miliona u februaru 2015. godine, piše Mashable. Povodom ove vesti, oglasila se i Ketrin Šepli, direktor Facebooka za male biznise na području Severne Amerike, istakavši da je ova kompanija za prethodnih 13 godina napravila ogroman korak i napredak kada je u pitanju misija koja ima za cilj da učini svet otvorenijim i povezanijim – što je podjednako bitno kako za oglašivače, tako i za korisnike.

U nastojanju da olakša prisustvo ali i aktivnost kompanijama i brendovima, društvena mreža je lansirala niz novih funkcionalnosti i alata kao što je ponovno postavljanje reklama, uključujući mogućnost promene targetiranja grupe korisnika, kao i ulaganje u duži video format, koji bi trebao da bude isplativiji za oglašivače. Podrška sve većem broju oglašivača, svakako se i pozitivno odražava na bankovni račun kompanije, koja generiše sve više novčanih sredstava, dok se sa druge strane povećava i broj korisnika na ovoj mreži.

Veliki planovi tek slede

Iako se ovde govori o aktivnim brendovima, potrebno je navesti da ova društvena mreža beleži ukupno 65 miliona biznisa koji imaju otvorenu stranicu i koji se oglašavaju ovim putem. Štaviše, iz Facebooka su razvili i dodatni e-learning program edukacije pod nazivom Blueprint koji je dostupan na deset svetskih jezika i trenutno opslužuje jedan milion jedinstvenih korisnika iz 150 zemalja koji su do sada pohađali 2.500 kurseva.

Ambicije Facebooka su i više nego jasne kada je reč o oglašivačkom prostoru, a iste se neće ovde zaustaviti, te je realno očekivati da će odnos biznisa i Facebooka sve više da raste kako vreme bude odmicalo. Tako bi u narednom periodu trebalo očekivati nove alate koje bi ova mreža mogla da lansira, kao i dodatno širenje i unapređenje oglašavanja na takođe veoma interesantnoj platformi za brendove – Instagramu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?