Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku - ali ni to nije dosta?

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

facebook-ponovo

Ukoliko aktivnost ukupnog broja oglašivača podelimo na različite vremenske periode, Facebook je zabeležio najviše aktivnih oglašivača u septembru prošle godine, čak četiri miliona, zatim tri miliona u martu 2016. i dva miliona u februaru 2015. godine, piše Mashable. Povodom ove vesti, oglasila se i Ketrin Šepli, direktor Facebooka za male biznise na području Severne Amerike, istakavši da je ova kompanija za prethodnih 13 godina napravila ogroman korak i napredak kada je u pitanju misija koja ima za cilj da učini svet otvorenijim i povezanijim – što je podjednako bitno kako za oglašivače, tako i za korisnike.

U nastojanju da olakša prisustvo ali i aktivnost kompanijama i brendovima, društvena mreža je lansirala niz novih funkcionalnosti i alata kao što je ponovno postavljanje reklama, uključujući mogućnost promene targetiranja grupe korisnika, kao i ulaganje u duži video format, koji bi trebao da bude isplativiji za oglašivače. Podrška sve većem broju oglašivača, svakako se i pozitivno odražava na bankovni račun kompanije, koja generiše sve više novčanih sredstava, dok se sa druge strane povećava i broj korisnika na ovoj mreži.

Veliki planovi tek slede

Iako se ovde govori o aktivnim brendovima, potrebno je navesti da ova društvena mreža beleži ukupno 65 miliona biznisa koji imaju otvorenu stranicu i koji se oglašavaju ovim putem. Štaviše, iz Facebooka su razvili i dodatni e-learning program edukacije pod nazivom Blueprint koji je dostupan na deset svetskih jezika i trenutno opslužuje jedan milion jedinstvenih korisnika iz 150 zemalja koji su do sada pohađali 2.500 kurseva.

Ambicije Facebooka su i više nego jasne kada je reč o oglašivačkom prostoru, a iste se neće ovde zaustaviti, te je realno očekivati da će odnos biznisa i Facebooka sve više da raste kako vreme bude odmicalo. Tako bi u narednom periodu trebalo očekivati nove alate koje bi ova mreža mogla da lansira, kao i dodatno širenje i unapređenje oglašavanja na takođe veoma interesantnoj platformi za brendove – Instagramu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.