Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku - ali ni to nije dosta?

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

facebook-ponovo

Ukoliko aktivnost ukupnog broja oglašivača podelimo na različite vremenske periode, Facebook je zabeležio najviše aktivnih oglašivača u septembru prošle godine, čak četiri miliona, zatim tri miliona u martu 2016. i dva miliona u februaru 2015. godine, piše Mashable. Povodom ove vesti, oglasila se i Ketrin Šepli, direktor Facebooka za male biznise na području Severne Amerike, istakavši da je ova kompanija za prethodnih 13 godina napravila ogroman korak i napredak kada je u pitanju misija koja ima za cilj da učini svet otvorenijim i povezanijim – što je podjednako bitno kako za oglašivače, tako i za korisnike.

U nastojanju da olakša prisustvo ali i aktivnost kompanijama i brendovima, društvena mreža je lansirala niz novih funkcionalnosti i alata kao što je ponovno postavljanje reklama, uključujući mogućnost promene targetiranja grupe korisnika, kao i ulaganje u duži video format, koji bi trebao da bude isplativiji za oglašivače. Podrška sve većem broju oglašivača, svakako se i pozitivno odražava na bankovni račun kompanije, koja generiše sve više novčanih sredstava, dok se sa druge strane povećava i broj korisnika na ovoj mreži.

Veliki planovi tek slede

Iako se ovde govori o aktivnim brendovima, potrebno je navesti da ova društvena mreža beleži ukupno 65 miliona biznisa koji imaju otvorenu stranicu i koji se oglašavaju ovim putem. Štaviše, iz Facebooka su razvili i dodatni e-learning program edukacije pod nazivom Blueprint koji je dostupan na deset svetskih jezika i trenutno opslužuje jedan milion jedinstvenih korisnika iz 150 zemalja koji su do sada pohađali 2.500 kurseva.

Ambicije Facebooka su i više nego jasne kada je reč o oglašivačkom prostoru, a iste se neće ovde zaustaviti, te je realno očekivati da će odnos biznisa i Facebooka sve više da raste kako vreme bude odmicalo. Tako bi u narednom periodu trebalo očekivati nove alate koje bi ova mreža mogla da lansira, kao i dodatno širenje i unapređenje oglašavanja na takođe veoma interesantnoj platformi za brendove – Instagramu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.