Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku - ali ni to nije dosta?

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

facebook-ponovo

Ukoliko aktivnost ukupnog broja oglašivača podelimo na različite vremenske periode, Facebook je zabeležio najviše aktivnih oglašivača u septembru prošle godine, čak četiri miliona, zatim tri miliona u martu 2016. i dva miliona u februaru 2015. godine, piše Mashable. Povodom ove vesti, oglasila se i Ketrin Šepli, direktor Facebooka za male biznise na području Severne Amerike, istakavši da je ova kompanija za prethodnih 13 godina napravila ogroman korak i napredak kada je u pitanju misija koja ima za cilj da učini svet otvorenijim i povezanijim – što je podjednako bitno kako za oglašivače, tako i za korisnike.

U nastojanju da olakša prisustvo ali i aktivnost kompanijama i brendovima, društvena mreža je lansirala niz novih funkcionalnosti i alata kao što je ponovno postavljanje reklama, uključujući mogućnost promene targetiranja grupe korisnika, kao i ulaganje u duži video format, koji bi trebao da bude isplativiji za oglašivače. Podrška sve većem broju oglašivača, svakako se i pozitivno odražava na bankovni račun kompanije, koja generiše sve više novčanih sredstava, dok se sa druge strane povećava i broj korisnika na ovoj mreži.

Veliki planovi tek slede

Iako se ovde govori o aktivnim brendovima, potrebno je navesti da ova društvena mreža beleži ukupno 65 miliona biznisa koji imaju otvorenu stranicu i koji se oglašavaju ovim putem. Štaviše, iz Facebooka su razvili i dodatni e-learning program edukacije pod nazivom Blueprint koji je dostupan na deset svetskih jezika i trenutno opslužuje jedan milion jedinstvenih korisnika iz 150 zemalja koji su do sada pohađali 2.500 kurseva.

Ambicije Facebooka su i više nego jasne kada je reč o oglašivačkom prostoru, a iste se neće ovde zaustaviti, te je realno očekivati da će odnos biznisa i Facebooka sve više da raste kako vreme bude odmicalo. Tako bi u narednom periodu trebalo očekivati nove alate koje bi ova mreža mogla da lansira, kao i dodatno širenje i unapređenje oglašavanja na takođe veoma interesantnoj platformi za brendove – Instagramu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Internet marketing

Kako kreirati efikasne marketinške kampanje na servisu Spotify?

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od jula, a njegov dolazak nije obradovao samo ljubitelje muzike - već i oglašivače koji polako počinju da koriste benefite reklamiranja na ovom servisu.

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.