Facebook testira 'Collection' - novi format oglašavanja za brendove

Facebook testira ‘Collection’ – novi format oglašavanja za brendove

Kupovina putem mobilnih uređaja sve više je popularna kod korisnika širom sveta. Ipak, ovakvo šoping iskustvo nailazi na različite prepreke, poput sporog učitavanja stranica kao i komplikovanog procesa plaćanja. Upravo iz tih razloga, Facebook je započeo sa testiranjem novog formata oglašavanja koji bi trebalo da još lakše privuče moderne potrošače, ali i bolje analizira njihove navike.

facebook_oglasi_main

Statistike su još ranije potvrdile da se čak 45% različitih kupovina putem Interneta obavlja upravo putem mobilnih uređaja. Moderni potrošači danas pregledaju sve više video materijala putem svojih tableta ili pametnih telefona, očekujući kvalitetno korisničko iskustvo i interfejs tokom pregleda jednog proizvoda koji mora biti prikazan i predstavljen sa što više detalja – približno onom koji se nalazi u izlozima pravih prodavnica.

Upravo ovi elementi ali i evolucija modernih potrošača, podstakli su Facebook business tim da započne sa kreiranjem nove funkcije koja nosi naziv Collection, a koja će predstavljati do sada najbolji e-commerce alat za brendove prisutne na ovoj mreži. Iako je za sada ovaj novi format oglašavanja dostupan samo za određene brendove, jasno se uočava da su se iz Facebooka potrudili kada je su u pitanju preglednost, ali i sam proces kupovine, od upoznavanja sa proizvodom do konačnog plaćanja.

Odabirom reklame brenda sa news feed-a koja podržava novu funkciju, potencijalni kupac je u prilici da se na brz i jednostavan način informiše o željenom proizvodu i njegovoj ceni uz pomoć video snimka ali i različitih fotografija, a nakon odabira određenog artikla – dobijaju se svi detalji o kupovini putem zvaničnog sajta brenda ili aplikacije. Zanimljivo je istaći da je čak tri od četiri kupaca istaklo kako gleda video snimke na društvenim mrežema pre nego što se odluče za kupovinu – što je jedan od razloga nastanka novog formata na Facebooku.

Nove metrike za bolje razumevanje korisnika

Zadovoljstvo novom funkcijom nije krila ni Rebeka Vots, marketing specijalista pri Adidasu, koja je istakla kako je novi format oglašavanja sve što je trebalo ovoj poznatoj robnoj marki, kako bi na najbolji mogući način predstavila svoje proizvode uz povećanje broja kupovina i većoj inspiraciji potrošača na jedan interaktivan način koji nudi funkcija Collection.

Kako bi obezbedili brendovima što bolje uvide u statistiku i performanse koje se vezuju za prodaju, iz Facebooka će u narednom periodu započeti sa testiranjem novih procesa merenja klikova na određeni proizvod, kako bi stvorili što detaljniju metriku i statistiku koja bi pomogla brendovima prilikom kreiranja oglasa za moderne potrošače (milenijalci) ali i targetiranja određenih ciljnih grupa. Kako navode iz ove kompanije, Collection bi već od danas trebalo da bude dostupan za brendove širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Propustili ste

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.

Kultura 2.0

Programeri, da li vam je zaista bitno da vam poslodavac obezbedi priliku za edukaciju – ili to možete i sami?

O tome da li su interni treninzi i budžeti za samousavršavanje 'nice to have' ili stvar bez koje se danas ne može, razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Startapi i poslovanje

CarGo predstavio biznis klasu i nova električna vozila, najavljen i sledeći krug investicija u flotu

Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja građana CarGo, predstavio je danas najnoviju biznis klasu koju čini 100 vozila, među kojima se nalazi i električni Jaguari I-Pace. Cilj je, kaže, podići kvalitet usluge ovog servisa uz poštovanje strogih ekoloških normi.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.