Facebook testira 'Collection' - novi format oglašavanja za brendove

Facebook testira ‘Collection’ – novi format oglašavanja za brendove

Kupovina putem mobilnih uređaja sve više je popularna kod korisnika širom sveta. Ipak, ovakvo šoping iskustvo nailazi na različite prepreke, poput sporog učitavanja stranica kao i komplikovanog procesa plaćanja. Upravo iz tih razloga, Facebook je započeo sa testiranjem novog formata oglašavanja koji bi trebalo da još lakše privuče moderne potrošače, ali i bolje analizira njihove navike.

facebook_oglasi_main

Statistike su još ranije potvrdile da se čak 45% različitih kupovina putem Interneta obavlja upravo putem mobilnih uređaja. Moderni potrošači danas pregledaju sve više video materijala putem svojih tableta ili pametnih telefona, očekujući kvalitetno korisničko iskustvo i interfejs tokom pregleda jednog proizvoda koji mora biti prikazan i predstavljen sa što više detalja – približno onom koji se nalazi u izlozima pravih prodavnica.

Upravo ovi elementi ali i evolucija modernih potrošača, podstakli su Facebook business tim da započne sa kreiranjem nove funkcije koja nosi naziv Collection, a koja će predstavljati do sada najbolji e-commerce alat za brendove prisutne na ovoj mreži. Iako je za sada ovaj novi format oglašavanja dostupan samo za određene brendove, jasno se uočava da su se iz Facebooka potrudili kada je su u pitanju preglednost, ali i sam proces kupovine, od upoznavanja sa proizvodom do konačnog plaćanja.

Odabirom reklame brenda sa news feed-a koja podržava novu funkciju, potencijalni kupac je u prilici da se na brz i jednostavan način informiše o željenom proizvodu i njegovoj ceni uz pomoć video snimka ali i različitih fotografija, a nakon odabira određenog artikla – dobijaju se svi detalji o kupovini putem zvaničnog sajta brenda ili aplikacije. Zanimljivo je istaći da je čak tri od četiri kupaca istaklo kako gleda video snimke na društvenim mrežema pre nego što se odluče za kupovinu – što je jedan od razloga nastanka novog formata na Facebooku.

Nove metrike za bolje razumevanje korisnika

Zadovoljstvo novom funkcijom nije krila ni Rebeka Vots, marketing specijalista pri Adidasu, koja je istakla kako je novi format oglašavanja sve što je trebalo ovoj poznatoj robnoj marki, kako bi na najbolji mogući način predstavila svoje proizvode uz povećanje broja kupovina i većoj inspiraciji potrošača na jedan interaktivan način koji nudi funkcija Collection.

Kako bi obezbedili brendovima što bolje uvide u statistiku i performanse koje se vezuju za prodaju, iz Facebooka će u narednom periodu započeti sa testiranjem novih procesa merenja klikova na određeni proizvod, kako bi stvorili što detaljniju metriku i statistiku koja bi pomogla brendovima prilikom kreiranja oglasa za moderne potrošače (milenijalci) ali i targetiranja određenih ciljnih grupa. Kako navode iz ove kompanije, Collection bi već od danas trebalo da bude dostupan za brendove širom sveta.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Domaći EasyPass nudi privatne časove za sve učenike — a dodatnu zaradu za nastavnike

EasyPass platforma domaćih osnivača profesore i nastavnike širom Srbije povezuje sa učenicima, povećavajući im broj zakazanih časova, samim time i mogućnost dodatne zarade. A, učenicima su dostupni privatni časovi iz svih predmeta.

Office Talks Podcast

Nova era digitalne televizije i interneta

Gosti 174. epizode Office Talks podkasta bili su Vojin Kličković i Peđa Janković iz kompanije Yettel sa kojima smo razgovarali o razvoju Hipernet usluge optičkog interneta i digitalne televizije tokom dve godine postojanja ovog servisa.

Startapi i poslovanje

Startap inloodis iz Srbije menja način na koji se trenira košarka — uz pomoć holograma!

U intervjuu sa osnivačem Markom Gojakom, pročitajte priču o nastanku 'inloodis Basketball Spatial Computing Platform' jedinog AR sistema za asistenciju na košarkaškom treningu na svetu.

Propustili ste

Tehnologija

Open AI Sora oživljava filmsko platno, dok je Google Gemini isuviše ‘woke’

Donosimo vam osvrt na najnovija dostignuća tehnoloških giganata, kada je u pitanju razvoj alata zasnovanih na veštačkoj inteligenciji.

Office Talks Podcast

Kako je web3mine Vukašina Vukoja podigao $6 miliona investicije?

Vukašina smo ponovo ugostili u 178. epizodi Office Talks podkasta, kako bi nam rekao nešto više o svom novom projektu i o tome kako je pridobio poverenje vodećih web3 investitora.

Sponzorisano

Hipernet nakon dve godine: 100.000 korisnika i dolazak mobilnih TV aplikacija

Hipernet usluga digitalne televizije i optičkog interneta kompanije Yettel na tržištu je prisutna već više od dve godine. Broj korisnika ovog servisa se povećava, a početak godine je bila idealna prilika da o Hipernetu ponovo razgovaramo sa Nenadom Hasurom, direktorom segmenta za fiksne i digitalne usluge u kompaniji Yettel.

Gaming

‘Ludo: Animal Heroes’ – nova je igra domaćeg Oxyverse studija dostupna za iOS i Android korisnike

Još jedan gaming naslov iz Srbije osvanuo je na App Store i Google Play prodavnici za globalno tržište. Reč je o video igri 'Ludo: Animal Heroes' iza koje stoji domaći game dev studio Oxyverse - sa čijim smo suosnivačem Jovanom Jaramazom razgovarali u intervjuu koji sledi.

Office Talks Podcast

Istina o platama programera

Novu epizodu Office Talks podkasta posvetili smo FishingBooker anketi o platama u IT industriji i tim povodom ugostili Dina Delića, koji je COO u pomenutoj kompaniji.

Tehnologija

Ivan Marković: Hakerski napad na EPS uspeo je zbog korupcije

Ne dozvoljavamo da se hakerski napad i krađa podataka iz baze Elektroprivrede Srbije olako zaboravi, a u tome nam pomaže pokretač foruma 'Bezbedni Balkan'.