Facebook testira 'Collection' - novi format oglašavanja za brendove

Facebook testira ‘Collection’ – novi format oglašavanja za brendove

Kupovina putem mobilnih uređaja sve više je popularna kod korisnika širom sveta. Ipak, ovakvo šoping iskustvo nailazi na različite prepreke, poput sporog učitavanja stranica kao i komplikovanog procesa plaćanja. Upravo iz tih razloga, Facebook je započeo sa testiranjem novog formata oglašavanja koji bi trebalo da još lakše privuče moderne potrošače, ali i bolje analizira njihove navike.

facebook_oglasi_main

Statistike su još ranije potvrdile da se čak 45% različitih kupovina putem Interneta obavlja upravo putem mobilnih uređaja. Moderni potrošači danas pregledaju sve više video materijala putem svojih tableta ili pametnih telefona, očekujući kvalitetno korisničko iskustvo i interfejs tokom pregleda jednog proizvoda koji mora biti prikazan i predstavljen sa što više detalja – približno onom koji se nalazi u izlozima pravih prodavnica.

Upravo ovi elementi ali i evolucija modernih potrošača, podstakli su Facebook business tim da započne sa kreiranjem nove funkcije koja nosi naziv Collection, a koja će predstavljati do sada najbolji e-commerce alat za brendove prisutne na ovoj mreži. Iako je za sada ovaj novi format oglašavanja dostupan samo za određene brendove, jasno se uočava da su se iz Facebooka potrudili kada je su u pitanju preglednost, ali i sam proces kupovine, od upoznavanja sa proizvodom do konačnog plaćanja.

Odabirom reklame brenda sa news feed-a koja podržava novu funkciju, potencijalni kupac je u prilici da se na brz i jednostavan način informiše o željenom proizvodu i njegovoj ceni uz pomoć video snimka ali i različitih fotografija, a nakon odabira određenog artikla – dobijaju se svi detalji o kupovini putem zvaničnog sajta brenda ili aplikacije. Zanimljivo je istaći da je čak tri od četiri kupaca istaklo kako gleda video snimke na društvenim mrežema pre nego što se odluče za kupovinu – što je jedan od razloga nastanka novog formata na Facebooku.

Nove metrike za bolje razumevanje korisnika

Zadovoljstvo novom funkcijom nije krila ni Rebeka Vots, marketing specijalista pri Adidasu, koja je istakla kako je novi format oglašavanja sve što je trebalo ovoj poznatoj robnoj marki, kako bi na najbolji mogući način predstavila svoje proizvode uz povećanje broja kupovina i većoj inspiraciji potrošača na jedan interaktivan način koji nudi funkcija Collection.

Kako bi obezbedili brendovima što bolje uvide u statistiku i performanse koje se vezuju za prodaju, iz Facebooka će u narednom periodu započeti sa testiranjem novih procesa merenja klikova na određeni proizvod, kako bi stvorili što detaljniju metriku i statistiku koja bi pomogla brendovima prilikom kreiranja oglasa za moderne potrošače (milenijalci) ali i targetiranja određenih ciljnih grupa. Kako navode iz ove kompanije, Collection bi već od danas trebalo da bude dostupan za brendove širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.