Facebook testira 'Collection' - novi format oglašavanja za brendove

Facebook testira ‘Collection’ – novi format oglašavanja za brendove

Kupovina putem mobilnih uređaja sve više je popularna kod korisnika širom sveta. Ipak, ovakvo šoping iskustvo nailazi na različite prepreke, poput sporog učitavanja stranica kao i komplikovanog procesa plaćanja. Upravo iz tih razloga, Facebook je započeo sa testiranjem novog formata oglašavanja koji bi trebalo da još lakše privuče moderne potrošače, ali i bolje analizira njihove navike.

facebook_oglasi_main

Statistike su još ranije potvrdile da se čak 45% različitih kupovina putem Interneta obavlja upravo putem mobilnih uređaja. Moderni potrošači danas pregledaju sve više video materijala putem svojih tableta ili pametnih telefona, očekujući kvalitetno korisničko iskustvo i interfejs tokom pregleda jednog proizvoda koji mora biti prikazan i predstavljen sa što više detalja – približno onom koji se nalazi u izlozima pravih prodavnica.

Upravo ovi elementi ali i evolucija modernih potrošača, podstakli su Facebook business tim da započne sa kreiranjem nove funkcije koja nosi naziv Collection, a koja će predstavljati do sada najbolji e-commerce alat za brendove prisutne na ovoj mreži. Iako je za sada ovaj novi format oglašavanja dostupan samo za određene brendove, jasno se uočava da su se iz Facebooka potrudili kada je su u pitanju preglednost, ali i sam proces kupovine, od upoznavanja sa proizvodom do konačnog plaćanja.

Odabirom reklame brenda sa news feed-a koja podržava novu funkciju, potencijalni kupac je u prilici da se na brz i jednostavan način informiše o željenom proizvodu i njegovoj ceni uz pomoć video snimka ali i različitih fotografija, a nakon odabira određenog artikla – dobijaju se svi detalji o kupovini putem zvaničnog sajta brenda ili aplikacije. Zanimljivo je istaći da je čak tri od četiri kupaca istaklo kako gleda video snimke na društvenim mrežema pre nego što se odluče za kupovinu – što je jedan od razloga nastanka novog formata na Facebooku.

Nove metrike za bolje razumevanje korisnika

Zadovoljstvo novom funkcijom nije krila ni Rebeka Vots, marketing specijalista pri Adidasu, koja je istakla kako je novi format oglašavanja sve što je trebalo ovoj poznatoj robnoj marki, kako bi na najbolji mogući način predstavila svoje proizvode uz povećanje broja kupovina i većoj inspiraciji potrošača na jedan interaktivan način koji nudi funkcija Collection.

Kako bi obezbedili brendovima što bolje uvide u statistiku i performanse koje se vezuju za prodaju, iz Facebooka će u narednom periodu započeti sa testiranjem novih procesa merenja klikova na određeni proizvod, kako bi stvorili što detaljniju metriku i statistiku koja bi pomogla brendovima prilikom kreiranja oglasa za moderne potrošače (milenijalci) ali i targetiranja određenih ciljnih grupa. Kako navode iz ove kompanije, Collection bi već od danas trebalo da bude dostupan za brendove širom sveta.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti. 

Karijere

Kako strani eksperti iz kompanije ABBYY ocenjuju IT tržište rada u Srbiji?

Predviđaju da će Srbija od 'outsourcing' regrutnog centra postati atraktivna tehnološka lokacija na globalnom tržištu, ali je prethodno potrebno preduzeti određene korake ka ostvarivanju tog cilja.

Intervju

Može li veštačka inteligencija pomoći u izgradnji održivih energetskih sistema i poslovanja?

Koliko bi i na koji način integracija AI tehnologije mogla da utiče na unapređenje rešenja u energetskom sektoru, ali i na poslovanje jedne kompanije? Odgovor na ovo pitanje dobili smo u razgovoru sa Jelenom Pejković iz kompanije Schneider Electric.