Novosadski 3Lateral predvodiće revoluciju ‘digitalnih ljudi’ za Epic Games

Epic Games kupio je novosadski 3Lateral koji stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija. Sa predstavnicima kompanije razgovaramo o daljim poslovnim planovima.

Vest da je Epic Games, izdavač jedne od trenutno najpopularnijih Battle royale igara Fortnite, akvizirao novosadski 3Lateral sa kojim su i ranije sarađivali na nekoliko različitih i nagrađivanih projekata, domaća zajednica dočekala je sa velikim oduševljenjem. 3Lateral je na ovaj način postao deo Unreal Engine – platforme za razvoj igara iza koje stoji ova američka kompanija.

Međutim, i pored akvizicije, novosadska kompanija nastavlja da radi sa postojećim partnerima iz gejming, TV i filmske industrije.

Na pitanje kako je došlo do akvizicije i koliko već traje saradnja ove dve kompanije, iz 3Lateral-a kažu za Netokraciju da sa odlukom o kupovini nisu žurili, te da su se na nju odlučili vođeni uspešnom saradnjom sa Epic Games-om:

Onog trenutka kada smo potvrdili da ovakav korak neće ugroziti ni jednog našeg klijenta, da ćemo nastaviti sa saradnjom sa našim partnerima, da ćemo nastaviti da radimo ono što volimo i želimo a to je da razvijamo tehnologije, da će naš primarni fokus biti i dalje na „digitalnim ljudima“ i da ćemo dobiti šansu da radimo na projektima koji menjaju svet – više nije postojala sumnja da je ovo pravi korak.

Novi Sad ostaje HQ

Visina akvizicije u ovom trenutku nije poznata javnosti, ali Netokracija saznaje da je Epic Games preuzeo 100% vlasništva nad 3Lateral-om:

3Lateral je veoma prepoznatljivo ime u svetu već dugi niz godina, sa jakim uticajem u svetu interaktivne zabave. Epic Games je ovo prepoznao kao brend sa jasnom asocijacijom na „digitalne ljude“, a koji svima može da doprinese benefite.

3Lateral nastavlja sa radom pod istim imenom, ali sa Epic Games-om delimo viziju i sigurnost, a negujemo međukompanijske različitosti i lokalnu kulturu.

Vladimir Mastilović, direktor kompanije 3Lateral, predvodiće globalni tim unutar Epic Games-a koji će se baviti „digitalnim ljudima“.

3Lateral tim očekuje i nova pojačanja. U narednom periodu timu bi trebalo da se priključe istraživači, inženjeri i eksperti iz drugih delatnosti, kako iz Srbije, tako i iz regiona.

Novosadska kompanija u procesu akvizicije neće menjati ime, kao ni lokaciju, tako da će centrala za ovu kompaniju i dalje biti upravo Novi Sad. Iz 3Lateral-a kažu da kompanija posluje profitabilno već duže od 15 godina sa izraženim rastom broja zaposlenih iz godine u godinu.

Tim trenutno broji 85 zaposlenih.

Pored razvoja inovativnih tehnologija za kreiranje digitalnog života, kompanija nudi i tehnološka rešenja bez geografskih ograničenja, što dokazuju velikim brojem projekata koji nose njihovo ime i iskustvo u radu sa kompanijama širom sveta.

Sledi postepeno širenje tima

Šta je sledeće za 3Lateral? Iz kompanije za Netokraciju kažu da će se firma razvijati u pravcu istraživačkog centra za izvrsnost digitalne reprezentacije života sa infrastrukturom koja prati najviše svetske standarde:

Ljudi će biti u prilici da rade na ambicioznim projektima i uslovima koji su kompetitivni i u skladu sa standardima vodećih ekonomija u Evropi. HQ ostaje u Novom Sadu jer smatramo da ljudi imaju najveću inspiraciju, motivaciju i da su srećni kada rade na svom matičnom podneblju.

Između ostalog, srpski tim očekuje i pojačanje u vidu istraživača, inženjera i eksperata iz ostalih delatnosti – kako iz Srbije, tako i iz regiona. Ovo će biti odlična prilika za regrutovanje lokalnih talentovanih ljudi i sjajna prilika da se radi sa vrhunskim artistima, najsavremenijom tehnologijom i na interesantnim projektima.

Govoreći o planovima za budući period, predstavnici 3Lateral-a ističe i da očekuju postepeno proširenje tima, kako bi svaki zaposleni imao detaljno mentorstvo, vreme da se asimilira u tim i prilagodi kulturi firme, kao i da se upozna sa kompanijskim pipeline-om:

Akvizicija je važan početak i veliki korak za našu kompaniju, ali i za samu gaming industriju u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.