Novosadski 3Lateral predvodiće revoluciju 'digitalnih ljudi' za Epic Games

Novosadski 3Lateral predvodiće revoluciju ‘digitalnih ljudi’ za Epic Games

Epic Games kupio je novosadski 3Lateral koji stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija. Sa predstavnicima kompanije razgovaramo o daljim poslovnim planovima.

Vest da je Epic Games, izdavač jedne od trenutno najpopularnijih Battle royale igara Fortnite, akvizirao novosadski 3Lateral sa kojim su i ranije sarađivali na nekoliko različitih i nagrađivanih projekata, domaća zajednica dočekala je sa velikim oduševljenjem. 3Lateral je na ovaj način postao deo Unreal Engine – platforme za razvoj igara iza koje stoji ova američka kompanija.

Međutim, i pored akvizicije, novosadska kompanija nastavlja da radi sa postojećim partnerima iz gejming, TV i filmske industrije.

Na pitanje kako je došlo do akvizicije i koliko već traje saradnja ove dve kompanije, iz 3Lateral-a kažu za Netokraciju da sa odlukom o kupovini nisu žurili, te da su se na nju odlučili vođeni uspešnom saradnjom sa Epic Games-om:

Onog trenutka kada smo potvrdili da ovakav korak neće ugroziti ni jednog našeg klijenta, da ćemo nastaviti sa saradnjom sa našim partnerima, da ćemo nastaviti da radimo ono što volimo i želimo a to je da razvijamo tehnologije, da će naš primarni fokus biti i dalje na „digitalnim ljudima“ i da ćemo dobiti šansu da radimo na projektima koji menjaju svet – više nije postojala sumnja da je ovo pravi korak.

Novi Sad ostaje HQ

Visina akvizicije u ovom trenutku nije poznata javnosti, ali Netokracija saznaje da je Epic Games preuzeo 100% vlasništva nad 3Lateral-om:

3Lateral je veoma prepoznatljivo ime u svetu već dugi niz godina, sa jakim uticajem u svetu interaktivne zabave. Epic Games je ovo prepoznao kao brend sa jasnom asocijacijom na „digitalne ljude“, a koji svima može da doprinese benefite.

3Lateral nastavlja sa radom pod istim imenom, ali sa Epic Games-om delimo viziju i sigurnost, a negujemo međukompanijske različitosti i lokalnu kulturu.

Vladimir Mastilović, direktor kompanije 3Lateral, predvodiće globalni tim unutar Epic Games-a koji će se baviti „digitalnim ljudima“.

3Lateral tim očekuje i nova pojačanja. U narednom periodu timu bi trebalo da se priključe istraživači, inženjeri i eksperti iz drugih delatnosti, kako iz Srbije, tako i iz regiona.

Novosadska kompanija u procesu akvizicije neće menjati ime, kao ni lokaciju, tako da će centrala za ovu kompaniju i dalje biti upravo Novi Sad. Iz 3Lateral-a kažu da kompanija posluje profitabilno već duže od 15 godina sa izraženim rastom broja zaposlenih iz godine u godinu.

Tim trenutno broji 85 zaposlenih.

Pored razvoja inovativnih tehnologija za kreiranje digitalnog života, kompanija nudi i tehnološka rešenja bez geografskih ograničenja, što dokazuju velikim brojem projekata koji nose njihovo ime i iskustvo u radu sa kompanijama širom sveta.

Sledi postepeno širenje tima

Šta je sledeće za 3Lateral? Iz kompanije za Netokraciju kažu da će se firma razvijati u pravcu istraživačkog centra za izvrsnost digitalne reprezentacije života sa infrastrukturom koja prati najviše svetske standarde:

Ljudi će biti u prilici da rade na ambicioznim projektima i uslovima koji su kompetitivni i u skladu sa standardima vodećih ekonomija u Evropi. HQ ostaje u Novom Sadu jer smatramo da ljudi imaju najveću inspiraciju, motivaciju i da su srećni kada rade na svom matičnom podneblju.

Između ostalog, srpski tim očekuje i pojačanje u vidu istraživača, inženjera i eksperata iz ostalih delatnosti – kako iz Srbije, tako i iz regiona. Ovo će biti odlična prilika za regrutovanje lokalnih talentovanih ljudi i sjajna prilika da se radi sa vrhunskim artistima, najsavremenijom tehnologijom i na interesantnim projektima.

Govoreći o planovima za budući period, predstavnici 3Lateral-a ističe i da očekuju postepeno proširenje tima, kako bi svaki zaposleni imao detaljno mentorstvo, vreme da se asimilira u tim i prilagodi kulturi firme, kao i da se upozna sa kompanijskim pipeline-om:

Akvizicija je važan početak i veliki korak za našu kompaniju, ali i za samu gaming industriju u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.