Novosadski 3Lateral predvodiće revoluciju 'digitalnih ljudi' za Epic Games

Novosadski 3Lateral predvodiće revoluciju ‘digitalnih ljudi’ za Epic Games

Epic Games kupio je novosadski 3Lateral koji stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija. Sa predstavnicima kompanije razgovaramo o daljim poslovnim planovima.

Vest da je Epic Games, izdavač jedne od trenutno najpopularnijih Battle royale igara Fortnite, akvizirao novosadski 3Lateral sa kojim su i ranije sarađivali na nekoliko različitih i nagrađivanih projekata, domaća zajednica dočekala je sa velikim oduševljenjem. 3Lateral je na ovaj način postao deo Unreal Engine – platforme za razvoj igara iza koje stoji ova američka kompanija.

Međutim, i pored akvizicije, novosadska kompanija nastavlja da radi sa postojećim partnerima iz gejming, TV i filmske industrije.

Na pitanje kako je došlo do akvizicije i koliko već traje saradnja ove dve kompanije, iz 3Lateral-a kažu za Netokraciju da sa odlukom o kupovini nisu žurili, te da su se na nju odlučili vođeni uspešnom saradnjom sa Epic Games-om:

Onog trenutka kada smo potvrdili da ovakav korak neće ugroziti ni jednog našeg klijenta, da ćemo nastaviti sa saradnjom sa našim partnerima, da ćemo nastaviti da radimo ono što volimo i želimo a to je da razvijamo tehnologije, da će naš primarni fokus biti i dalje na „digitalnim ljudima“ i da ćemo dobiti šansu da radimo na projektima koji menjaju svet – više nije postojala sumnja da je ovo pravi korak.

Novi Sad ostaje HQ

Visina akvizicije u ovom trenutku nije poznata javnosti, ali Netokracija saznaje da je Epic Games preuzeo 100% vlasništva nad 3Lateral-om:

3Lateral je veoma prepoznatljivo ime u svetu već dugi niz godina, sa jakim uticajem u svetu interaktivne zabave. Epic Games je ovo prepoznao kao brend sa jasnom asocijacijom na „digitalne ljude“, a koji svima može da doprinese benefite.

3Lateral nastavlja sa radom pod istim imenom, ali sa Epic Games-om delimo viziju i sigurnost, a negujemo međukompanijske različitosti i lokalnu kulturu.

Vladimir Mastilović, direktor kompanije 3Lateral, predvodiće globalni tim unutar Epic Games-a koji će se baviti „digitalnim ljudima“.

3Lateral tim očekuje i nova pojačanja. U narednom periodu timu bi trebalo da se priključe istraživači, inženjeri i eksperti iz drugih delatnosti, kako iz Srbije, tako i iz regiona.

Novosadska kompanija u procesu akvizicije neće menjati ime, kao ni lokaciju, tako da će centrala za ovu kompaniju i dalje biti upravo Novi Sad. Iz 3Lateral-a kažu da kompanija posluje profitabilno već duže od 15 godina sa izraženim rastom broja zaposlenih iz godine u godinu.

Tim trenutno broji 85 zaposlenih.

Pored razvoja inovativnih tehnologija za kreiranje digitalnog života, kompanija nudi i tehnološka rešenja bez geografskih ograničenja, što dokazuju velikim brojem projekata koji nose njihovo ime i iskustvo u radu sa kompanijama širom sveta.

Sledi postepeno širenje tima

Šta je sledeće za 3Lateral? Iz kompanije za Netokraciju kažu da će se firma razvijati u pravcu istraživačkog centra za izvrsnost digitalne reprezentacije života sa infrastrukturom koja prati najviše svetske standarde:

Ljudi će biti u prilici da rade na ambicioznim projektima i uslovima koji su kompetitivni i u skladu sa standardima vodećih ekonomija u Evropi. HQ ostaje u Novom Sadu jer smatramo da ljudi imaju najveću inspiraciju, motivaciju i da su srećni kada rade na svom matičnom podneblju.

Između ostalog, srpski tim očekuje i pojačanje u vidu istraživača, inženjera i eksperata iz ostalih delatnosti – kako iz Srbije, tako i iz regiona. Ovo će biti odlična prilika za regrutovanje lokalnih talentovanih ljudi i sjajna prilika da se radi sa vrhunskim artistima, najsavremenijom tehnologijom i na interesantnim projektima.

Govoreći o planovima za budući period, predstavnici 3Lateral-a ističe i da očekuju postepeno proširenje tima, kako bi svaki zaposleni imao detaljno mentorstvo, vreme da se asimilira u tim i prilagodi kulturi firme, kao i da se upozna sa kompanijskim pipeline-om:

Akvizicija je važan početak i veliki korak za našu kompaniju, ali i za samu gaming industriju u Srbiji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.