Stiže ENTER konferencija o ženama tehnološkom sektoru - ovog proleća u Beogradu

Stiže ENTER konferencija o ženama tehnološkom sektoru – ovog proleća u Beogradu

Krajem aprila u Beogradu će se održati prvo izdanje ENTER konferencije posvećene povezivanju i predstavljanju žena koje se profesionalno bave informacionim tehnologijama, kao i onih koje su tek na početku svoje karijere. Dvodnevna konferencija održaće se 25. i 26. aprila na Kolarcu (Studentski trg 5), dok učesnici mogu očekivati predavanja, radionice, razgovore i panel diskusije.

enter_acm_main

Konferencija ENTER je besplatna i otvorena za sve budući da će u glavnom programu učesnice govoriti o različitim temama: od physical gaming-a, mobile i web developmenta, pa sve do bioinženjeringa. Dvodnevni događaj organizuje Spacevent uz podršku ACM-W mreže sa ciljem da se povežu i predstave žene koje se profesionalno bave IT-jem, ali i one koje tek donose odluku u ulasku u ovaj sektor.

Na prvom izdanju konferencije ENTER učesnici će imati priliku da čuju:

  • Phoenix Perry – profesorka na Goldsmith univerzitetu u Londonu na predmetu Physical Computing and Games
  • Milica Đurić Jovičić – V.D. direktorka inovacionog centra ETF-a
  • Jelena Antić – deo tima za razvoj Google Shopping servisa
  • Dragana Čalija – osnivačica Saint Di firme, asistentkinja na FTN-u u Novom Sadu
  • Ivanka Milenković – direktorka Verisec Labs ogranka u Beogradu.

Iz organizacije Spacevent ističu da će prijave za ENTER biti otvorene od druge polovine marta. Više informacija dostupno je na zvaničnom sajtu konferencije.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?