Stiže ENTER konferencija o ženama tehnološkom sektoru - ovog proleća u Beogradu

Stiže ENTER konferencija o ženama tehnološkom sektoru – ovog proleća u Beogradu

Krajem aprila u Beogradu će se održati prvo izdanje ENTER konferencije posvećene povezivanju i predstavljanju žena koje se profesionalno bave informacionim tehnologijama, kao i onih koje su tek na početku svoje karijere. Dvodnevna konferencija održaće se 25. i 26. aprila na Kolarcu (Studentski trg 5), dok učesnici mogu očekivati predavanja, radionice, razgovore i panel diskusije.

enter_acm_main

Konferencija ENTER je besplatna i otvorena za sve budući da će u glavnom programu učesnice govoriti o različitim temama: od physical gaming-a, mobile i web developmenta, pa sve do bioinženjeringa. Dvodnevni događaj organizuje Spacevent uz podršku ACM-W mreže sa ciljem da se povežu i predstave žene koje se profesionalno bave IT-jem, ali i one koje tek donose odluku u ulasku u ovaj sektor.

Na prvom izdanju konferencije ENTER učesnici će imati priliku da čuju:

  • Phoenix Perry – profesorka na Goldsmith univerzitetu u Londonu na predmetu Physical Computing and Games
  • Milica Đurić Jovičić – V.D. direktorka inovacionog centra ETF-a
  • Jelena Antić – deo tima za razvoj Google Shopping servisa
  • Dragana Čalija – osnivačica Saint Di firme, asistentkinja na FTN-u u Novom Sadu
  • Ivanka Milenković – direktorka Verisec Labs ogranka u Beogradu.

Iz organizacije Spacevent ističu da će prijave za ENTER biti otvorene od druge polovine marta. Više informacija dostupno je na zvaničnom sajtu konferencije.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

E-commerce

Kako do Internet prodavnice za manje od 24 časa?

Vladan Dobrenov pokrenuo je Cartizz kao odgovor na komplikovan i dugotrajan proces izrade web prodavnice. U razgovoru za Netokraciju otkriva nam kako servis funkcioniše i kome je namenjen.