Zašto Elon Musk želi da bombarduje Mars atomskom bombom?

Ljudska noga još nije kročila na ‘Crvenu planetu’, a zahvaljujući informacijama koje dobijamo iz NASE postepeno se ispituje mogućnost naseljivanja. Ipak, da bi se stvorili uslovi približni onima na Zemlji moramo razmišljati izvan kutije, a to je upravo uradio i Elon Musk.

musk

Vlasnik kompanije Space X i Tesla Motors, odavno je poznat javnosti po svojim revolucionarnim idejama koje mogu doneti dobrobit čovečanstvu. Setite se samo projekta Hyperloop (tek treba da bude realizovan), zatim jedne od najmoćnijih raketa današnjice – pod nazivom Falcon Heavy koja pomaže pri istraživanju svemira, kao i Tesla električnih automobila koji podižu auto industriju na još veći nivo.

Iako naviknuti da od Muska stalno čujemo nove ideje koje radikalno menjaju svakodnevnicu, ova poslednja svakako se izdvaja od ostatka. Naime, u intervjuu tokom emisije „The Late Show With Stephne Colbet“, Musk je otkrio svoj plan koji podrazumeva bombardovanje planete Mars nuklearnim bombama. Zašto pobogu?

Efekat staklene bašte kao uslov za život

U prvi mah smešno, nekima možda i nelogično rešenje koje bi ostavilo posledice na atmosferu pomenute planete i to čak za nekoliko desetina godina, ako uzmemo u obzir količinu radijacije koju poseduje ovakva vrsta oružja. Ipak, Musk objašnjava da bi ovo bilo možda i jedino rešenje za stvaranje veštačkog Sunca, praveći tako efekat staklne bašte a sa tim i znatno pogodnijih uslova za život čoveka.

Udaljen skoro 230 miliona kilometara od Sunca, do Marsa ne dopire toplota koja je na zemlji stvorila uslove za razvoj flore i faune, te se moraju pronaći alternetivni načini za dodatno zagrevanje ove planete. Iz tih razloga, Elon spominje slanje više nuklearnih bojevih glava, pa bi snažne eksplozije dovele do pretvaranja zaleđenog karbon dioksida u gas.

Tako bi Co2 na neki način apsorbovao i čuvao toplotu (staklena bašta), a na taj način bi se stvorili uslovi pre svega za odgajanje biljaka, i osnovnih potreba za prehranu prvih stanovnika „Crvene planete“– ako do toga bude ikada i došlo. Kako je Musk naveo u pomenutoj emisiji, što se više gasa nalazi u atmosferi, to je će površina Marsa biti toplija.

Marsovac u bioskopima, pronađena voda na Marsu… ok, shvatili smo!

Ako na sve ovo dodamo i nedavno objavljenu vest iz NASE da je pronađena tečna voda na ovoj planeti, onda se lako dolazi do zaključka da će stručni tim iz ove svemirske agencija sledećih nekoliko godina vredno raditi na ispitivanju svih uslova za slanje prvog astronauta na Mars.

Sa druge strane, i Muskov Space X trenutno radi na raketi koja će prevoziti ljude u budućnosti na „komšijsku“ planetu u Sunčevom sistemu, što još jednom dokazuje želju, ali i potrebu čoveka da kroči na crveni pesak ove planete i pridruži se roveru Curiosity koji nas već četiri godine upoznaje sa izgledom mesta o kome se sve više piše, snimaju se filmovi, ali i govori.

Ok, mislimo da je zaista vreme da pošaljemo ekspediciju na Mars!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.