Kreće 2. generacija eCommerce Akademije - rane prijave do 10. oktobra!

Kreće 2. generacija eCommerce Akademije – rane prijave do 10. oktobra!

eCommerce Asocijacija Srbije otvorila je prijave za novu generaciju svoje eCommerce Akademije koja obuhvata više od 24h edukativnih predavanja, 20 različitih predavača i 6 sati online konsultacija.

Nakon uspešne prve generacije eCommerce Akademije koja je okupila više od 80 polaznika, eCommerce Asocijacija Srbije najavila je početak druge generacije ovog edukativnog projektaI ovoga puta u pitanju je online edukacija koja se sastoji iz pristupa 6 edukativnih celina, pri čemu se svaka celina sastoji od 4 do 6 polučasovnih ili jednočasovnih predavanja.

Program startuje 13. oktobra

Svaki modul biće ispraćen i obaveznom Zoom diskusijom u okviru koje će polaznici imati priliku da potvrde svoja novostečena znanja sa predavačima, ali i da dublje zađu u segmente Internet kupovine za koje žele da se specijalizuju.

Ističući novitete koji očekuju polaznike 2. generacije, Zorana Milidrag, predsednica eCommerce Asocijacije Srbije, istakla je u razgovoru za Netokraciju da se i ovoga puta okupila izuzetna ekipa koju čini čak 20 profesionalaca iz domena Internet trgovine, digitalnog marketinga, SEO i finansija, te da je ovo jedan od retkih kurseva nakon kojeg će čak i pravi početnici imati kompletnu sliku o tome šta sve čini jedan digitalni ekosistem kada je u pitanju trgovina. Milidrag tom prilikom ističe:

eCommerce Akademiju smo pokrenuli jer dobrih edukacija u oblasti Internet trgovine nema puno u regionu, pa čak ni širom Evrope. Danas, u eri globalne pandemije zbog koje je sve veći broj biznisa morao da digitalizuje svoje poslovanje i uvede neki oblik Internet trgovine, verujem da nam je svima jasno koliki je potencijal koji e-commerce nosi sa sobom i zašto je ovom segmentu potrebno dati toliko pažnje.

“Tokom leta kroz prvo izdanje naše Akademije prošlo je više od 80 diplomaca koji su učili o različitim oblastima onoga što čini digitalno iskustvo kupovine, a još tada nam je bio plan da se edukacija održava nekoliko puta godišnje – što sada isporučujemo sa manjim unapređenjima u vidu dodatnih oblasti”, zaključuje Zorana.

Pored trenutnih 8 modula koji su sastavni deo Akademije, a o kojima možete više pročitati na sajtu eCommerce Asocijacije, saznajemo da su tu i nove oblasti poput Black Friday, Customer Journey, Delivery i Security o kojima će polaznici slušati u nedeljama koje dolaze.

USAID i Mastercard podržali Akademiju

Kako se proširio broj oblasti, tako se proširio i broj partnera koji su prepoznali značaj jednog ovakvog edukativnog programa. Pored USAID Projekta saradnje za ekonomski razvoj koji Akademiju podržava od samog starta, ovog puta obezbeđena je i podrška kompanije Mastercard čijeg ćemo direktora poslovnog razvoja za tržišta Zapadnog Balkana, Nikolu Mehandžića, imati priliku da vidimo i u ulozi predavača. Tom prilikom, Mehandžić je za Netokraciju otkrio njegovo viđenje edukacije iz oblasti Internet trgovine:

Mali biznisi imaju specifične potrebe koje uključuju pristup odgovarajućim alatima i rešenjima za upravljanje poslovanjem, ali kako bi iskoristili pun potencijal koji savremene tehnologije nude, biznisi, bez obzira na svoju veličinu, pre svega treba da usvoje prostu jednačinu – elektronska plaćanja jednako je unapređeno poslovanje. Na tom putu digitalizacije, saradnja i edukacija su najbolji saveznici poslovnim subjektima, a iskustva i znanja koja mogu da se podele sa drugih tržišta kao primeri dobrih praksi – neprocenjiva.

Drago nam je što sa eCommerce Asocijacijom delimo viziju o sigurnoj i efikasnoj primeni digitalnih tehnologija kao imperativu savremenog poslovanja i radujemo se saradnji, kako kroz edukativnu Akademiju, tako i izvan nje.

Prijave za drugu generaciju ECS Akademije već uveliko su otvorene i mogu se pronaći po ceni od 200 evra u dinarskoj protivvrednosti dostupne su do 10. oktobra, dok će sama Akademija trajati u periodu od 13. oktobra do 8. decembra kada se završava edukativni program koji će ukupno imati više od 24 časa edukativnog video materijala i 6 sati online diskusija.

→ Prijavi se za 2. generaciju eCommerce Akademije! ←


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.