Radna nedelja koja se polako završava, sigurno će ostati u znaku popularne društvene mreže. Naime, poslednjih dana značajne su vesti stizale iz Twitter-a, a poslednja u nizu najavljuje promenu u direktnim porukama (DM), tako da korisnici od sada mogu da šalju poruke koje nisu ograničene limitom do 140 karaktera.
Parcijalno upoznavanje sa novim proizvodima i opcijama iz Twitter-a dešava se čitave nedelje. Uključujući i današnji dan, ovu sedmicu obeležile su vesti o ostavci CEO-a Twitter-a, zatim o blokiranju govora mržnje a novost je bila da Twitter od juče plasira reklame na osnovu preuzetih aplikacija na pametnim telefonima korisnika.
Kako prenosi The Verge, iz Twitter-a su u poslednjih nekoliko meseci radili na promenama u direktnim porukama, a rezultat će po svemu sudeći biti anuliranje limita od 140 karaktera. Kako navode iz kompanije, od jula meseca korisnici će moći da šalju duže poruke svojim pratiocima što će direct message približiti Facebook-ovom servisu Messenger.
Sprema li nam Twitter još iznenađenja?
Ovo je svakako razuman potez iz Twitter-a jer svi znamo koliko je ograničenje tekstova u porukama predstavljalo smetnju – kako korisnicima, tako i kompanijama koje imaju nalog na ovoj društvenoj mreži. Sa druge strane, kako ističe Sachin Agarwal – inače Twitter-ov menadžer proizvoda, ipak neće biti promena kada je reč o tvitovima koji će ostati limitirani na 140 karaktera.
Nova opcija trebalo bi da bude dostupna u julu mesecu ili kasnije, a da li će biti i jedina ostaje da vidimo. Obzirom kojim su tempom krenule novosti iz Twitter-a ne bi nas čudili da uskoro opet pišemo o ovoj društvenoj mreži!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!