Direktne poruke oslobođene: Twitter ukinuo limit

Direktne poruke oslobođene: Twitter ukinuo limit od 140 karaktera

Radna nedelja koja se polako završava, sigurno će ostati u znaku popularne društvene mreže. Naime, poslednjih dana značajne su vesti stizale iz Twitter-a, a poslednja u nizu najavljuje promenu u direktnim porukama (DM), tako da korisnici od sada mogu da šalju poruke koje nisu ograničene limitom do 140 karaktera.

dm

Parcijalno upoznavanje sa novim proizvodima i opcijama iz Twitter-a dešava se čitave nedelje. Uključujući i današnji dan, ovu sedmicu obeležile su vesti o ostavci CEO-a Twitter-a, zatim o blokiranju govora mržnje a novost je bila da Twitter od juče plasira reklame na osnovu preuzetih aplikacija na pametnim telefonima korisnika.

Kako prenosi The Verge, iz Twitter-a su u poslednjih nekoliko meseci radili na promenama u direktnim porukama, a rezultat će po svemu sudeći biti anuliranje limita od 140 karaktera. Kako navode iz kompanije, od jula meseca korisnici će moći da šalju duže poruke svojim pratiocima što će direct message približiti Facebook-ovom servisu Messenger.

Sprema li nam Twitter još iznenađenja?

Ovo je svakako razuman potez iz Twitter-a jer svi znamo koliko je ograničenje tekstova u porukama predstavljalo smetnju – kako korisnicima, tako i kompanijama koje imaju nalog na ovoj društvenoj mreži. Sa druge strane, kako ističe Sachin Agarwal – inače Twitter-ov menadžer proizvoda, ipak neće biti promena kada je reč o tvitovima koji će ostati limitirani na 140 karaktera.

Nova opcija trebalo bi da bude dostupna u julu mesecu ili kasnije, a da li će biti i jedina ostaje da vidimo. Obzirom kojim su tempom krenule novosti iz Twitter-a ne bi nas čudili da uskoro opet pišemo o ovoj društvenoj mreži!

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Najava

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.