Kako do bolje vidljivosti na Guglu - saznajte na DIDS 2017.

Kako do bolje vidljivosti na Guglu – saznajte na konferenciji DIDS 2017.

Prostorije beogradskog hotela Metropol Palace ugostiće početkom marta osmu po redu konferenciju o razvoju Interneta u svetu i na .RS i .СРБ domenskim prostorima Srbije - DIDS 2017 - u organizaciji RNIDS-a. Tema konferencije biće usmerena ka značaju Internet domena i bezbednosti, ali i korišćenju Guglovih alata zarad efikasnijeg oglašavanja i analiziranja rezultata.

dids17

Kao jedna od glavnih tema na ovogodišnjoj DIDS konferenciji tiče se primarnih tema i puteva Internet pretrage, koji se najlakše mogu opisati u sloganu: Tražih – Nađoh – Posetih. Program prvog dana događaja posvećen je Guglu, pa će posetioci moći da saznaju više o tome kako funkcioniše ovaj ekosistem, te kako iskoristiti njegove alate za kreiranje najefikasnije Internet strategije.

Publika će tako dobiti priliku da sazna nešto više o tome kako kreirati efikasnu oglašivačku kampanju na Guglu, zahvaljujući zanimljivim sadržajima koji vole i pretraživači (SEO) i posetioci sajtova – te kako na kraju analizirati postignute rezultate.

Besplatna registracija krajem februara

Drugog dana konferencije biće održan Regionalni Internet forum koji ima za cilj da okupi regionalne registre nacionalnih Internet domena i organizacija bliskih pitanjima vezanim za domene kao što su državni organi, regulatorna tela za telekomunikacije, CERT-ovi i druge organizacije Internet bezbednosti, registrari, zainteresovani predstavnici Internet zajednica, a koji će se tokom foruma baviti temama od značaja za registre Internet domena.

Iz organizacije napominju da je DIDS, kao i do sada, besplatan za sve posetioce – uz obaveznu registraciju zbog ograničenog broja mesta. Registracije kao i prijave za posetioce biće dostupne krajem februara na zvaničnom sajtu konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

Propustili ste

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane je priča drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.

Internet marketing

Kako je PornHub najprljavijim pornićem napravio najčistiju marketinšku kampanju ove godine

Marketari, sledeći put kada se budete žalili na svog klijenta setite se da ima i onih čiji se naziv ili (ne daj bože) delatnost ne mogu promovisati putem društvenih mreža, klasičnih medija i drugih platformi. Pa ipak, oni pronađu način da uzbude javnost. Naravno, pričamo o sajtu PornHub.

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?