Deveti DIDS početkom marta u Beogradu - teme GDPR i digitalno poslovanje

Deveti DIDS početkom marta u Beogradu – teme GDPR i digitalno poslovanje

Beogradski hotel Metropol Palace ugostiće 6. i 7. marta devetu po redu godišnju konferenciju o Internetu u Srbiji - DIDS 2018. Na događaju koji organizuje RNIDS pod slogan 'Čuvari internet identiteta', govoriće se o digitalizaciji kulture i nauke, ali i o aktuelnom pitanju nove GDPR uredbe koja stupa na snagu u maju mesecu.

Prvi blok DIDS konferencije pod nazivom „Sajber ličnost“ posvećen je sve aktuelnijoj temi u Evropi  GDPR-u, tačnije opštoj uredbi o zaštiti podataka o ličnosti, koja krajem maja stupa na snagu u EU i utiče i na poslovanje pojedinih poslovnih subjekata u Srbiji. O njoj, a i o drugim aspektima privatnosti na Internetu, moderator Vladimir Radunović razgovaraće sa učesnicima panel diskusije.

Uvodno predavanje u ovu temu održaće Tomas Rikert, predsedavajući Foruma za nazive i brojeve u Udruženju internet Industrije „eco“ koji će da održi i uvodno predavanje u pomenutu temu. U diskusiji će se pridružiti i Kormak Kalanan, direktor kompanije „Aconite Internet Solutions“ iz Irske, kao i Nevena Ružić, pomoćnik generalnog sekretara pri Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Ulaz na DIDS 2018. besplatan, prijavite se na vreme

Tokom drugog bloka na konferenciji koji nosi naziv „Digitalno nasleđe“, govoriće se o digitalizaciji u kulturi i nauci, dok je moderator dr Tamara Vučenović. Pre panel diskusije, uvodno predavanje održaće Matjaž Filo, rukovodilac Sektora za IT na Fakultetu društvenih nauka u Ljubljani, dok će u samoj diskusiji učestvovati i dr Adam Sofronijević, zamenik direktora Univerzitetske biblioteke  „Svetozar Marković“ u Beogradu, i Nikola Božić, programski direktor Istraživačke stanice Petnica.

Moderator trećeg bloka na konferenciji koji nosi nazov „Online poslovanje“, biće Radomir Lale Marković. Na početku samog bloka biće predstavljeni rezultati istraživanja „Indeks digitalne vitalnosti malih, mikro i srednjih preduzeća u Srbiji 2017“, koje je po prvi put urađeno u Srbiji. Nakon toga, publika će se upoznati sa pojedinim domaćim firmama koje u svom poslovanju uspešno koriste sve prednosti Internet tehnologija na nacionalnim internet domenima.

Kako iz organizacije napomijnu DIDS je, kao i do sada, besplatan za sve posetioce, uz obaveznu registraciju zbog ograničenog broja mesta. Takođe, prijave se otvaraju do kraja februara, te svoje mesto možete obezbediti preko zvaničnog sajta DIDS-a.

Prenos uživo sa DIDS 2018. konferencije možete pratiti na dan konferencije (6. marta) putem video plejera:

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.