Deveti DIDS početkom marta u Beogradu - teme GDPR i digitalno poslovanje

Deveti DIDS početkom marta u Beogradu – teme GDPR i digitalno poslovanje

Beogradski hotel Metropol Palace ugostiće 6. i 7. marta devetu po redu godišnju konferenciju o Internetu u Srbiji - DIDS 2018. Na događaju koji organizuje RNIDS pod slogan 'Čuvari internet identiteta', govoriće se o digitalizaciji kulture i nauke, ali i o aktuelnom pitanju nove GDPR uredbe koja stupa na snagu u maju mesecu.

Prvi blok DIDS konferencije pod nazivom „Sajber ličnost“ posvećen je sve aktuelnijoj temi u Evropi  GDPR-u, tačnije opštoj uredbi o zaštiti podataka o ličnosti, koja krajem maja stupa na snagu u EU i utiče i na poslovanje pojedinih poslovnih subjekata u Srbiji. O njoj, a i o drugim aspektima privatnosti na Internetu, moderator Vladimir Radunović razgovaraće sa učesnicima panel diskusije.

Uvodno predavanje u ovu temu održaće Tomas Rikert, predsedavajući Foruma za nazive i brojeve u Udruženju internet Industrije „eco“ koji će da održi i uvodno predavanje u pomenutu temu. U diskusiji će se pridružiti i Kormak Kalanan, direktor kompanije „Aconite Internet Solutions“ iz Irske, kao i Nevena Ružić, pomoćnik generalnog sekretara pri Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Ulaz na DIDS 2018. besplatan, prijavite se na vreme

Tokom drugog bloka na konferenciji koji nosi naziv „Digitalno nasleđe“, govoriće se o digitalizaciji u kulturi i nauci, dok je moderator dr Tamara Vučenović. Pre panel diskusije, uvodno predavanje održaće Matjaž Filo, rukovodilac Sektora za IT na Fakultetu društvenih nauka u Ljubljani, dok će u samoj diskusiji učestvovati i dr Adam Sofronijević, zamenik direktora Univerzitetske biblioteke  „Svetozar Marković“ u Beogradu, i Nikola Božić, programski direktor Istraživačke stanice Petnica.

Moderator trećeg bloka na konferenciji koji nosi nazov „Online poslovanje“, biće Radomir Lale Marković. Na početku samog bloka biće predstavljeni rezultati istraživanja „Indeks digitalne vitalnosti malih, mikro i srednjih preduzeća u Srbiji 2017“, koje je po prvi put urađeno u Srbiji. Nakon toga, publika će se upoznati sa pojedinim domaćim firmama koje u svom poslovanju uspešno koriste sve prednosti Internet tehnologija na nacionalnim internet domenima.

Kako iz organizacije napomijnu DIDS je, kao i do sada, besplatan za sve posetioce, uz obaveznu registraciju zbog ograničenog broja mesta. Takođe, prijave se otvaraju do kraja februara, te svoje mesto možete obezbediti preko zvaničnog sajta DIDS-a.

Prenos uživo sa DIDS 2018. konferencije možete pratiti na dan konferencije (6. marta) putem video plejera:

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.