City Expert ulaže €600.000 u Kreditni Savetik - servis za nekoliko meseci obradio €14 miliona stambenih kredita

City Expert ulaže €600.000 u Kreditni Savetnik – servis za nekoliko meseci obradio €14 miliona stambenih kredita

Beogradski City Expert predstavio je letos novi servis za podršku korisnicima koji apliciraju za stambeni kredit. Zadovoljni rezultatima, iz kompanije su odlučili da investiraju 600.000 evra sopstvenog novca u novi poslovni poduhvat.

Sa sajtom kreditnisavetnik.rs koji je pokrenuo beogradski City Expert upoznali smo se letos kada smo ga ekskluzivno i predstavili na Netokraciji. Danas, skoro pola godine kasnije, putem ovog servisa plasirano je više od 170 stambenih kredita u vrednosti od preko 14 miliona evra. Ostvareni rezultati bili su dovoljan znak za matičnu kompaniju koja je odlučila da u Kreditni Savetnik investira 600.000 evra za dalji razvoj servisa, proširenje tima i lansiranje usluge na inostranim tržištima.

O investiciji, ostvarenim rezultatima i planovima za naredni period, razgovarali smo sa Srđanom Mitrovićem, direktorom razvoja novih usluga i Igorom Jovićem, CEO kompanije City Expert.

Šta se sve promenilo u odnosu na inicijalno predstavljanje Kreditnog Savetnika na Netokraciji?

Srđan: Od lansiranja našeg novog brenda Kreditni Savetnik prošlo je pola godine i za to kratko vreme sa ponosom možemo da kažemo da smo postali broj jedan brend za finansijsko savetovanje na tržištu Srbije. To pokazuje broj korisnika i završenih kreditnih poslova koji rastu iz meseca u mesec sa najvećom stopom rasta od svih usluga koje je City Expert do danas lansirao.

Ovakve rezultate ostvarujemo konstantnim unapređenjima usluge i naravno kao i do sada, stavljajući korisnika u sam centar. Pored rastućeg broja zadovoljnih klijenata, takođe smo značajno proširili i broj banaka sa kojim sarađujemo, te danas imamo saradnju sa sedam najrelevantnijih banaka na tržištu, a u ovom trenutku smo u procesu otpočinjanja saradnje sa još tri banke.

Možete li sa nama podeliti rezultate koje ste ostvarili?

Srđan: Zaključno sa septembrom ove godine, putem našeg servisa je plasirano više od 170 stambenih kredita u vrednosti od preko 14 miliona evra. Imajući u vidu stopu rasta, za sledeću godinu projektujemo da će broj plasiranih kredita preći 500. Pored stambenih kredita, nekoliko meseci nakon lansiranja usluge, počeli smo da se bavimo i keš i namenskim kreditima, a rast u broju korisnika u ovom segmentu je daleko nadmašio naša očekivanja, te očekujemo da će broj plasiranih keš kredita kao i refinansiranih keš kredita preći 50 na mesečnom nivou u narednih nekoliko meseci.

Prilikom lansiranja Kreditnog Savetnika, podrška i prepoznatljivost City Experta bili su ključni za uspeh i brzi rast novog brenda i usluge. Međutim, nije samo novi brend “profitirao” od City Experta. Kvalitetnom uslugom koju pružaju iskusni savetnici dodatno smo podigli zadovoljstvo klijenata City Experta, kako kupaca u vezi sa stambenim kreditima, tako i zakupaca i zakupodavaca kada su u pitanju keš krediti kojima mogu premostiti selidbe, opremanja i dodatne investicije vezane za izdavanje nekretnina.

Otkud odluka da City Expert investira €600.000 u razvoj novog biznisa?

Igor: Odluku o alokaciji kapitala doneli smo relativno lako. Potencijal koji vidimo na polju posredovanja u finansijskim uslugama je zaista ogroman, dok smo uvereni da naša kompanija ima najbolju predispoziciju da rastući zadrži vodeću poziciju koju sada ima na tržištu gde je konkurencija velika. Ulaganje kapitala u razvoj usluge i brenda će omogućiti da tim iza Kreditnog Savetnika značajno poraste kao i da razvijemo tehnologiju kojom ćemo dodatno unaprediti korisničko iskustvo čime ćemo dati podršku savetnicima da kvalitetnije obavljaju svoj posao.

Da li je bilo ideja da se finansiranje potraži na strani VC fondova?

Igor: Konkretno za brend Kreditni Savetnik odlučili smo da kapital finansiramo iz sopstvenog poslovanja. City Expert je do sada od VC fondova podigao 1,5 miliona evra kapitala, a velikim uspehom smatramo to da dve godine nakon poslednjeg finansiranja imamo profitabilno poslovanje iz koga možemo finansirati nove investicije bez dodatnog kapitala. To ne znači da City Expert kao grupa neće u budućnosti objavljivati vesti o novim rundama finansiranja, ali o tome ćemo svakako kada bude vreme.

Kako planirate da iskoristite sredstva za dalji rast Kreditnog Savetnika?

Srđan: Sredstva će prvenstveno biti iskorišćena kako bi se povećao tim sa talentovanim ljudima i stručnjacima na tržištu. U ovom trenutku aktivno širimo tim novim savetnicima, kao i članovima marketinga i dizajn tima, stoga pozivam sve zainteresovane da posete naš sajt i pogledaju otvorene pozicije.

Pored proširenja tima, planiramo ulaganje u razvoj tehnologije kojom ćemo podići efikasnost rada savetnika i unaprediti korisničko iskustvo, a u planu su i neka druga tržišta na kojima smo već krenuli sa operacijama.

Da li sa investicijom planirate i nove usluge? Savetovanje oko druge vrste kredita?

Srđan: Planiramo da nastavimo da proširujemo opseg naših usluga na sve tipove kredita i finansiranja. Takođe, u narednih nekoliko nedelja ćemo otvoriti i segment osiguranja, kao komplementarne usluge uz stambene kredite kao i vlasnike nekretnina koji izdaju nekretnine putem City Expert sajta. Svakako verujemo da ćemo u naredne dve godine imati više prilika da najavimo nove usluge za čitaoce Netokracije.

Stručni tim finansijskih savetnika na raspolaganju je korisnicima za besplatne konsultacije. Pored stambenih kredita, Kreditni Savetnik odnedavno se bavi i savetovanjem u vezi keš kredita.

Pomenuli ste da je u planu širenje na nova tržišta. O čemu je tačno reč?

Srđan: U naredne dve godine fokus nam je tržište Srbije, dok ćemo postepeno našu uslugu testirati i pozicionirati na novim tržištima, prvenstveno u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama, pod internacionalnim brendom MortgageNloan.com koji će se baviti finansiranjem banaka na tim tržištima. Važno je naglasiti da Kreditni Savetnik već sada aktivno radi na pružanju usluga svim stranim državljanima, dijaspori i generalno nerezidentima oko dobijanja stambenih kredita u Srbiji.

Do sada smo videli da je najveći broj nerezidentalnih kupaca, ako izuzmemo dijasporu, iz Amerike, Rusije i naravno EU. Naši savetnici imaju veliko iskustvo u rešavanju nerezidentalnih kredita i taj segment poslovanja nam je takođe u konstantnom rastu.

Da li dosadašnji rast servisa pripisujete i uvećanoj potražnji za stambenim kreditima, ali i generalno rastu tržišta nekretnina?

Srđan: Rast Kreditnog Savetnika u ovom trenutku ne možemo pripisati rastu samog tržišta jer je stopa rasta daleko veća od one kojom raste samo tržište. Takođe, udeo na tržištu nije još uvek toliki da bi mogli reći da trend tržišta može uticati značajno na rast. Krediti su sada svakako najpovoljniji, što ne znači da se trend neće nastaviti. Nezahvalno je prognozirati sledeću godinu jer jednostavno previše faktora utiče i može uticati. Ako gledamo rast City Experta, koji je duplirao prihod u 2021. u odnosu na 2020. godinu, za sada ne izgleda kao da će se tržište usporiti.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-švajcarski Strong Network podigao €5,1 investicije – širi se na Evropu i SAD

Strong Network, srpsko-švajcarski startap dobio je investiciju vrednu 5,1 miliona evra kako bi ubrzao svoje širenje na teritorije Evrope i SAD-a. Rundu investiranja predvodio je OpenOcean zajedno sa Wingman Ventures fondom.

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.