Međunarodno 'case study' takmičenje BBICC na FON-u početkom aprila

Međunarodno ‘case study’ takmičenje BBICC na FON-u početkom aprila

Peto izdanje svetskog studentskog takmičenja Belgrade Business International Case Competition (BBICC) ove godine održaće se od 3. do 8. aprila na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu. Srpska prestonica imaće priliku da ugosti studente sa 16 prestižnih svetskih univerziteta i biznis škola koji će se takmičiti u rešavanju studija slučaja.

bbiccBBICC
Prestižno takmičenje okuplja timove sa svih strana sveta koji se u Beogradu takmiče za titulu najboljeg.

Pored predstavnika Univerziteta u Beogradu (tim sa FON-a), na ovogodišnjem BBICC učestvovaće i studenti univerziteta i Amerike, Australije, Kanade, Danske, Norveške, Portugalije, Tajlanda i Singapura. Takmičarski deo sastoji se od rešavanja dve studije slučaja za čije će kompletiranje takmičari imati 5 i 24 sata na raspolaganju.

Cilj BBICC-a je da izazovnim studijama slučaja podstakne studente da povezuju znanje i prethodno stečeno iskustvo, da budu inovativni, veoma detaljni i analitični u rešavanju i na kraju da rešenje predstave koristeći odlične prezentacione veštine i spremne argumente na pitanja žirija.

Studenti će predstavljati svoja rešenja ispred stručnog žirija sačinjenog od top menadžera i konsultanata vodećih kompanija u Srbiji. Završnica takmičenja održaće se u subotu, 8. aprila kada će žiri i odrediti tri najbolja rešenja.

Kako kažu iz organizacije, timovi će u Beograd stići pre zvaničnog otvaranja koje će se održati u utorak, 4. aprila na Fakultetu organizacionih nauka. Pored rešavanja poslovnih problema i revijalnog, takmičarskog dela, timovi i njihovi mentori imaće priliku da se upoznaju sa srpskom tradicijom, kulturom i običajima.

Više informacija o predstojećem takmičenju dostupno je na zvaničnom sajtu Belgrade Business International Case Competition.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?