Polovniautomobili.com: 78% korisnika traži nova vozila putem Interneta

Sajt polovniautomobili.com je nedavno sproveo istraživanje o potrebama kupaca koji žele da kupuju nova vozila. Obuhvaćeno je preko 8.000 ispitanika, dok je analiza u isto vreme pokazala da čak 78% kupaca u Srbiji nove automobile traži putem Interneta.

Štaviše, potrebno je napomenuti da se novi automobili na našem tržištu i dalje kupuju u manjem broju nego polovni. Tokom prošle godine u našu zemlju je uvezeno 115.000 polovnih automobila a prodato 26.576 novih.

Ova saznanja potvrđuje i činjenica da 31% naših ispitanika planira kupovinu novog vozila u narednih pet godina. Podatak da 60% ispitanika ne planira kupovinu novog vozila jer nema dovoljno novca jasno govori o ekonomskom stanju i platežnoj moći građana Srbije.

O automobilima se mašta preko Interneta

U doba opšte digitalizacije uopšte ne čudi podatak da čak 78% naših ispitanika koristi Internet za pretragu novih vozila u Srbiji. Dve trećine ispitanika ponudu novih vozila gleda upravo na sajtu na sajtu polovniautomobili.comdok njih 30% i dalje ima naviku da automobile pretražuje na zvaničnim sajtovima uvoznika za srpsko tržište.

U nastavku možete pogledati i ostale parametre i podatke obuhvaćene detaljnom analizom, a koji su prikazani u formatu infografike:

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Startapi i poslovanje

Mogu li protesti zadržati Car:Go – prvu IT kompaniju koja je izašla na ulice?

Saga zvana Car:Go i dalje traje. Novi protesti protiv ministarke Mihajlović i blokiranje ulica najavljeni su za petak. Pitamo se - da li je ovo pravi potez?

Startapi i poslovanje

Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

Propustili ste

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.

Tehnologija

Nemamo Epl, ali imamo ‘Epl istoka’: Šta korisnicima donosi otvaranje Xiaomi prodavnice u Srbiji?

U vremenu kada premijum telefoni koštaju kao laptop računari i kada tech brendovi svoje proizvode cene često van domašaja budžeta prosečnog kupca, pojavio se Xiaomi sa dostupnijim proizvodima. Ovaj brend danas otvara zvaničnu prodavnicu u Srbiji.

Karijere

Boris Krstović: Kako voditi karijeru kao preduzetnik?

Preduzetnički 'mindset' sreće se kod onih koji vode sopstveni biznis, ali i kod ljudi koji su odlučili da karijeru razvijaju u okviru kompanija. Martovsko izdanje Ladies of New Business konferencije posvećeno je upravo svima koji neguju preduzetnički duh!

Tehnologija

Da li je ‘narrowband’ zaista budućnost digitalizacije srpskog društva? Posetili smo Vip IoT Challenge kako bismo saznali

Timovi Kuc-Kuc, YAST i Malci zauzeli su prva tri mesta na takmičenju Vip IoT Challenge. Cilj je bio napraviti IoT rešenje za određeni problem u društvu korišćenjem narrowband tehnologije.

Sponzorisano

Šta naši digitalci nose u rancu i na koju bi opremu potrošili 600.000 dinara?

Koje to stvari mladi digitalci i digitalni nomadi nose sa sobom? Bez koje opreme ne mogu ni da zamisle svoj radni dan?